keshara pov
"තරහද මා එක්ක....ආ...මගේ මැණික "
"හ්ම් ...ගොඩක් .....ඔනේ නැ මට ඔයාව...."
"අම්මපා කියපන් බලන්න...."
"හිතේ ඇති.....ඔයාමගේ මගේම විතරයි ...අයේ යන්න දෙන්නේ නැ..."
එයා මගේ තොල් වල එල්ලුනේ හරියට පොඩි එකෙක්ට ආස දෙයක් ලැබුනා වගේ වෙනකොට....මටත් ඔන වුනේ ඒ දෙම නිසා මගේ හිතේ වැඩ කරේ දෙනම ප්ලැන් එකක්....විනාඩි ගානක තොල් හාදුව තොලින් අරන් මම අරන් ගියේ ඒයාගේ ගේල ගාවට වෙනකොට අයාන් මත් වෙන්න පුලුවන් උපරිමෙන් මත් වෙලා හිටියේ ..
"සු....දු ඇති මැණික "
එත් මට අද නතර කරන්න වුවමනාවක් නැ...එයාගෙන් ඇත් වුන මම එයාව වඩාගෙන ඉන්දුවේ මේසේ උඩින් වෙනකොට මම අයේම එයාගෙන් කන් පෙති වලින් පටන් ගෙන ගෙල පුරාම හාදු තවරද්දි එයා මගේ උරහිස හයියෙන් මිරි කරන් හිටියේ එයාගේ ඉවසිම උපරිමයි කියලා මට හිතෙද්දි...
ෂර්ට් එක අස්සට අත දාපු මම එක අතකින් එයාගේ එක ලපයක් එක්ක සෙල්ලම් කරනගමන් එයාගේ තොල් එක්ක අයෙත් තොල් හාදුවක් පටන් ගත්තේ අනිත් අතෙන් ෂර්ට් එකේ බටන් ගලවන ගමන්.....
එකින් එක ඇදුම් ගැලවිලා යනකොට මේ ඉන්නේ මගේ මල්ලි කියන එක වෙනුවට අද මේ ඉන්නේ මගේ ආදරවන්තයා කියලා විතරක් හිතන්න මම ගත්තේ එයාට මම වුන පොරොන්දුවක් නිසා...මම ආපු ගමන් එයාව මගෙම කර ගන්නවා කියලා කිව්ව මිසක් එක කරන්න මට වෙලාවක් තිබ්බේ නැති නිසා..අද තමා දවස....
නිරුවත් එයාව සෝෆා එකේ දිගා කරේ ඒ ඇග උඩට මම යන ගමන් වෙනකොට අපි දෙන්නාගේ ලොකේ අපි දෙන්නා තනි වුනා....හැම සිමාවක්ම පන්නලා අපි දෙන්නා අපේම වුනා.......වෙන දෙවල් වෙන්නේ පස්සේ ...ඒත් ආරක්ෂාව ඔනේ නිසා මම කොන්ඩම් එකක් ගෙන්න අමතක කරේ නැ...මට දැන්ම අප්පච්චි කෙනෙක් වෙන්න බැ...මගේ කොල්ලා තමා කැම්පස් යනවා....
Ayaan pov
"චුටි....මැණික ගොඩක් අමාරුයි ද...."
"නටන්න පුලුවන් දහාඅට සන්නියම නටලා අමාරුයි ද අහන්න එපා මිනිහො...අමාරුයි තමා...යටි බඩ නැ වගේ...කකුල් නිකන් ඇත්තෙත් නැ වගේ...."
YOU ARE READING
You are mine ✅
Fanfictionවැහි බිදක් නොමැති කතරක මා හා අත් වැල් බැදන් ආ මාගේ සෙවනැල්ල සේ මා අසල රැදි ඔබටයි මේ සංසාර චාරිකාවම..........❤❤❤❤❤ " මේ අත අල්ල ගත්තේ අත අරින්න නෙවෙයි බන් මැරෙනකන් ම ලග තියා ගන්න......මෙන්න මේ පපුව අස්සේ "