Bölüm 15

1.5K 189 177
                                    

Melabaaa!~

Kelime sayımız: 1135 

Chan en yakın arkadaşıyla birlikte koridorda yürürken gülmemeye çalışıyordu. 

''Nasıl gidiyor? Üşüyor musun?'' diye sorduğunda Minho'nun ifadesine dayanamayıp bir kahkaha attı. 

Minho gözlerini devirirken homurdandı ''Aman ne komik. Kıçımı kurtarmaya gel dediğimde aklımdaki şey buz getirmen değildi-'' 

Chan buna yine güldü ''Ya ne yapsaydım? Kendine gelmek için 20 dakikan falan vardı ve o süre içinde sana birlikte olacak birini de bulamazdım'' 

''Artık başka kimseyi isteyeceğimi sanmıyorum hyung, bu çocuğa fena taktım'' 

''Neden kendini tutma konusunda bu kadar gerildin? Belli ki o da istekli ve çoktan bazı şeyleri konuşmuşsunuz'' 

''Lütfen başlama yine'' dedi Minho bir iç çekerek ''Onunla aramızda bir şeyler olacak olsa bile ilk tanışmamızın okul tuvaletinde olmasını istemem, ayrıca bir anda içeriye birileri girerse neler olur kim bilir'' 

Chan başını olumlu anlamda salladı ''Peki, böyle düşününce haklısın evet. Şimdi ne yapacaksın? Buz gerçekten işe yaradı değil mi?'' 

Minho başını eğip bacak arasına baktı ''Kesinlikle yaradı, üstünde biraz tutmak bile tüylerimi diken diken etti'' 

''Harika! O halde son derse girmek için hazırlanmam gerek artık, lütfen daha fazla acil durum yaşama dostum-'' 

''Aynen, bir daha aniden erekte olacak olursam buz getir diye sana yalvarmam merak etme'' diye güldü Minho uzaklaşan arkadaşına el sallarken. 

Chan'dan ayrılınca öğretmenler odasına gitti ve gireceği sınıf için dolabından birkaç kağıt aldı. Bu sınıfa ilk defa girecekti ve yoklamaya kesinlikle ihtiyacı vardı. 

Sonrasında sınıfa doğru giderken son kez derin bir nefes aldı. 

HotChat uygulamasından konuştuğu çocuğu ve attığı fotoğrafları bir türlü kafasından atamıyordu, ama şu anda mesleğine odaklanması şarttı. 

Chan'ın ona buz getirmesi sayesinde o anki ereksiyonundan kurtulabilmişti, yani sınıftayken benzeri bir durumu tekrar yaşamamak için çok dikkatli olmak zorundaydı. 

Sonunda kafasını toparlayıp her zamanki ciddi öğretmen ifadesini takındı ve kendine güvenen bir şekilde sınıfa girdi. 

*-*-* 

''Gerçekten sırf bu adamla tanışmak için revirdeki rahattan kaçıp tekrar sınıfa geldiğine inanamıyorum'' dedi Jisung. 

Felix gözlerini devirdi ''Ben de senin daha düne kadar yaşlı bir amca olmasından korktuğun adama ukelerle alakalı en önemli sırlardan birini verdiğine inanamıyorum''  

Jisung sinirlenmişçesine yanaklarını şişirdi ''O yaşlı bir amca değil!'' 

Seungmin arka sıradan güldü ''Sen Chan'ın yaşına laf ederken iyiydi?'' 

''Sen sus köpek'' 

Hyunjin'in gözleri büyüdü ''Kavga var!'' 

Arkadaş grubu gülüşürken sınıfın kapısı açıldı ve bütün öğrencilerin korkulu rüyası olan meşhur İngilizce öğretmeni içeri girdi. 

Lee Minho'yu herkes bilirdi, ama dersine girmeyenler sadece adını duymuştu. Heykelsi yüzünü bir kez de olsa görenler ise artık onu profilinden bile tanıyabilirdi. 

HotChat -MinSung Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin