Melabaa!~
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*Jisung bir okul gününe daha başlamak için oflayarak sırasına oturdu, sıra arkadaşı ise onun tam tersine oldukça neşeli ve enerji doluydu.
''Günaydın Jis! Nasılsın? İyi uyudun mu? Ben çok iyi uyudum! Bugün hava ne güzel değil mi? Dersler bitince dışarıda biraz gezelim mi?-''
''Felix!'' diye haykırdı Jisung sınıfta oturan birkaç kişinin dikkatini çekerek ''Lütfen susar mısın, sabah sabah bu ne enerji ya-''
Felix bunun üstüne dudaklarını yumup fermuarını çekiyormuş gibi yaptı ama çok geçmeden yine konuşmaya başladı.
''Lütfen yine ağzımı açtığım için beni dövme, ama sana bir şey sormalıyım Jis-''
Jisung oflayarak başını sırasından kaldırıp arkadaşına baktı ''Önemli bir şey olsa iyi olur''
Felix başını olumlu anlamda salladı ''Dün bana yazdığın konuyla alakalı, bir gelişme oldu mu?''
Bunu duyunca Jisung'un enerjisi bir anda yerine gelmiş gibiydi, hemen telefonunu çıkardı ve arkadaşına konuşmayı okuttu.
''Ne düşünüyorsun? Sence sapık yaşlı amcalardan biri midir?''
''Emin değilim'' dedi Felix ''Attığı fotoğraf pek de yaşlı birine ait gibi değil, ayrıca İngilizce falan biliyorsa...''
Jisung kaşlarını çattı ''Yaşlı amcalar İngilizce bilmez mi?''
''Bilebilirler tabii, ama 'daddy' kalıbını biliyor olması bile pek de yaşlı olmadığının bir kanıtı bence''
''Yaşının 28 olduğunu söyledi, umarım öyledir''
Felix güldü ''Demek öyle umuyorsun? Yani hoşuna gitti?''
Jisung omuz silkti ''Yani konuşurken hiç sıkılmadım ve açıkçası eğer benim dilimden anlayabilecek biriyse devam da edebilirim''
''Cinsel diliniz ne kadar tutar bilemem ama senin İngilizce bilmediğinden eminim'' diye güldü Felix.
İkili buna gülerken arkadaş grubunun kalanı da sınıfa geldi ve kısa sohbetlerinden sonra ders başladı.
Hyunjin arka sıradan Felix'in omzunu dürttü ''Hey, sonraki ders seninki geliyor''
Felix işaret parmağını dudağının önüne koydu ''Sussana sen, geliyorsa ne olmuş??''
''Bil diye söylüyorum, sınıftaki kızlar kadar erkekler de Bay Seo'nun kaslarına sulanıyor'' dedi Seungmin omuz silkerek ''Sadece söylemek istedim''
Jisung sessizce güldü ''Bay Bang sanki farklı mı? Bizim dersimize girmiyor bile, ona kimlerin sulandığını da biliyor musun köpecik?''
''Kırıcı'' dedi Seungmin ders kitabına dönerek.
''Sevgilim bir öğretmen olmadığı için o kadar mutluyum ki'' dedi Hyunjin kocaman sırıtarak.
''Aramızda üstte olan sadece sen varsın seni aptal'' dedi Felix.
Arkadaş grubu dayanamayıp buna gülerken hiçbiri dersi anlatan hocanın bir süredir onlara baktığını fark etmemişti.
''Baylar? Bu kadar komik olan nedir? Anlatın biz de gülelim'' diye sordu Bay Choi
Jisung göz devirdi ''Daha klişe bir şey söyleyemezdi-''
''Sizi tam duyamadım Bay Han. Sınav kağıtlarını hazırlama konusunda bana yardımcı olmak istediğinizi mi söylediniz?''
''Ş-şey...''
Bay Choi hafifçe güldü ''Sanırım doğru duymuşum, ama şanslısınız ki bunu yapmaya gönüllü bir öğrencim çoktan var''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HotChat -MinSung Texting-
FanfictionJisung arkadaş grubuna sinirlenince sürekli bahsedilen 'HotChat' uygulamasını indirmeye karar verir. ⚠Bu kitap, ağır dil ve +18 sahneler içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 minsungtexting