Melabaaaa!~~
Jisung arkadaşlarına ölüm bakışları attıktan hemen sonra arkasını dönüp masasına doğru giden öğretmeninin peşine takıldı.
Daha başına ne geleceğini düşünemeden artık sandalyesine oturan adamın ona baktığını fark etti.
''Memnun oldum Jisung, dün sana yazmıştım hatırladın mı?''
Jisung kendine gelmişçesine gözlerini kırpıştırıp başını olumlu anlamda salladı ''Hatırladım hocam, ben de sizinle tanıştığıma memnun oldum''
Minho gence hafifçe gülümsedi ''İngilizcen pek iyi değilmiş duyduğuma göre, bunun sebebini bana anlatmak ister misin?''
''Ş-şey.. Ben..''
Minho gencin kekelemiş olmasını şirin bulsa bile şu anda bunun üstünde durmamaya karar verdi ''Kusura bakma, amacım seni korkutmak değildi. Sadece özel ilgi gerektiren öğrencilerin kim olduğunu ve nelere ihtiyacı olduğunu bilmek öğretme işimi kolaylaştırıyor''
Jisung tekrar başını salladı ''Aslında pek bir sebebi var diyemem, bugüne kadar İngilizce öğretmenlerimin hiçbirini pek anlayamadım ve bana pek de yardımcı olduklarını söyleyemem açıkçası''
''Anladım'' dedi Minho dikkatle ona bakarak ''Peki benden önceki öğretmenin olan bayan Park da mı aynıydı? Sana yeterli ilgiyi göstermedi mi?''
''İngilizce öğretmenlerinin beni sevmediğine ikna ettim kendimi'' dedi Jisung gergince gülerek.
Minho buna sessizce güldü ''Bunun aksini kanıtlama işi bana düşüyor sanırım, bugün dersler bittiğinde öğretmenler odasında buluşalım seninle olur mu?''
''H-hemen bugün mü?''
''Yoksa işin mi var?'' diye sordu Minho merakla gence bakarak.
Jisung bu kez başını iki yana salladı ''Yok yok hayır, sadece bu kadar hızlı başlayacağımızı düşünmemiştim''
''Sınavlar haftaya başlıyor, İngilizce sınavı da 2 hafta sonra. Sence biraz daha bekleyelim mi?''
Jisung bakışlarını yere çevirdi ''Sanırım bu doğru olmaz..''
Minho başını eğip gencin gözlerine bakmaya çalıştı ''Şu anda bana bakmıyor olman doğru mu peki?''
O anda gencin yanaklarının pembeleştiğine emindi, neden bu kadar gergin göründüğünü de çözmeye kararlıydı.
''Özür dilerim'' dedi Jisung başını kaldırıp yeniden büyüğüne bakarak ''Dersler bittiğinde öğretmenler odasına gelirim''
''Harika'' dedi Minho sonunda ona bakan öğrencisine hafifçe gülümseyerek.
Ama Jisung sıcaklamışçasına gömleğinin yakasını biraz çekiştirince bakışları direkt boynuna inmişti.
O an düşündü de...
Geçen sefer bu sınıfa girdiğinde onu kötü etkileyen boyun Jisung'unkine çok benziyordu.
Yoksa o muydu?
Bu sırada öğretmeni dikkatle ona bakarken Jisung da Minho'nun yumruklarını sıktığını fark etti, oldukça damarlı görünüyordu.
Bu eller ona başka birini hatırlatmıştı, ve onunla konuşmak istiyorsa bir an önce sırasına dönüp dersin bitişini beklemeliydi.
Hala dikkatle ona bakan öğretmenine doğru hafifçe eğildi ''Hocam? Artık sırama dönebilir miyim?''
Minho onu duymuş olmasına rağmen bakışlarını gencin boynundan ayıramamıştı, bu sırada da aklına bu sınıfa girmeden önce Chan'a söyledikleri gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HotChat -MinSung Texting-
FanfictionJisung arkadaş grubuna sinirlenince sürekli bahsedilen 'HotChat' uygulamasını indirmeye karar verir. ⚠Bu kitap, ağır dil ve +18 sahneler içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 minsungtexting