Bölüm 25

597 90 176
                                    

Melabaaa~~
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

''Jisung? İyi misin?''

''İyiyim iyiyim, şimdi eve geldim sorun yok''

''Haber verdiğin için teşekkürler, endişelenmeye başlamıştım''

''Merak etme her şey yolunda''

''Peki o zaman, yarın okulda görüşürüz her şeyi anlatırsın değil mi?''

''Neyi anlatıyorum tam olarak?''

''Daha 1 saat önce bana barda bir adamı kestiğini söyledin, o konuda hiçbir şey anlatmayacak mısın?''

''Haa.. Evet şu konu. O adam göründüğü kadar hoş değilmiş ya anlatacak pek bir şey yok''

''Sesin bir garip dostum, iyi olduğuna emin misin?''

''İyiyim Felix, yarın okulda görüşürüz''

''Peki madem, konuşmak istersen buradayım, iyi geceler''

''İyi geceler''

Jisung telefonu kapattıktan sonra derin bir iç çekti ve yatağına oturdu.

Bunca zamandır HotChat uygulamasından konuştuğu yakınlarındaki bu adam resmen yanındaki bardan çıkmıştı.

Onu görünce tanıması hiç zor olmamıştı, attığı onca fotoğraftan sonra bu denli güzel bir adamı herkes profilinden bile çıkarabilirdi.

Jisung'u asıl şaşırtan şey gördüğü adamın ona başka bir yerden daha tanıdık geliyor olmasıydı, ama nedense nereden olduğunu tam olarak çıkaramamıştı.

Telefonunu yeniden eline alıp onunla olan son konuşmalarına baktı, ilk defa tartışmışlardı ve Jisung onunla ağır konuşmuştu.

Gerçi haklıydı... Değil mi?

Gecenin bu saatinde ona yazmanın iyi bir fikir olup olmayacağını düşündü. Acaba cevap verir miydi?

Barlara gidip başka insanlarla birlikte olmak istediğini belirtmişti ama bu gece yanında kendi arkadaşı dışında kimse de yok gibiydi.

İşin sonunda Jisung ona sadece bu gece ne yaptığını sorabileceğine karar verdi, sormaktan bir şey kaybedemezdi.

Daddy

Babyboy
Selam

Daddy
Bebegim
Buradasin

Babyboy
Kafan guzel olunca klavyen de degisti sanirim
Ingilizcen vardi dimi senin

Daddy
Bebegim
Cok uzgunum
Seni cok ozledim
Butun gece seni dusundum

Babyboy
Barlara gidip eglenmek istiyosun saniyodum
Noldu baskalarini sikemedin mi

Daddy
Lutfen boyle konusma
Uzulmen icin degildi

Babyboy
Cevap ver sadece

Daddy
Hayir
Kimseyi sikmedim


Babyboy
Istedin mi
Yaninda biri var miydi


Daddy
Sadece arkadasim vardi
Yemin ediyorum kimseye bakmadim bile
Sadece icip eve geri geldim


HotChat -MinSung Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin