❤‍🔥ZORAKİ AŞK❤‍🔥17. BÖLÜM❤‍🔥

350 41 24
                                    

BÖLÜM HAKKINDA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

BEĞENİLERİNİZİ VE YORUMLARINIZI YAPMAYI UNUTMAYIN.

35 BEĞENİ VE 20 YORUMA BÖLÜM GELECEKTİR.

İYİ OKUMALAR...

LEYLA'NIN AĞZINDAN

"İpek. Ne işin var senin burada?"

"Senle konuşmaya geldim. Çok önemli lütfen dinle beni."

Başımı sallayarak oturmasını işaret edip bende karşısına oturdum ve derin bir nefes aldım.

"Anladığım kadarıyla ne konuşucağımız belli aslında ha." diyerek karnına baktım.

"Belli evet. Hamileyim ben gördüğün gibi ve tahmin edersin ki babası da Hızır."

"Babasına gitseydin keşke. Ona haber verseydin buraya geleceğine." dediğimde "Babasına gidemem çünkü önce senle konuşmam gereken şeyler var. Senin bilmen gereken ve Hızır'ın bilmemesi."

Kaşımı kaldırarak "Ne demek istiyorsun? Hızır neyi bilmemeli?"

"Ben çok hastayım Leyla. Tahmin edeceğinden de çok. Kalbimde tehlikeli bir kanser var ve ben bunu Hızır'ı terk ettiğim hafta öğrendim. Bir daha dönmek ya da Hızır'ı seni rahatsız etmek gibi bir niyetim yoktu ama hamile olduğumu öğrendim sonra. Bana yaşamam için bebeği aldırmamı söylediler ama ben ölüceğimi biliyorum ve bu dünyaya Hızır'dan bir can getirerek veda etmekten daha güzel bir şey olamaz benim için. O yüzden aldırmadım bebeği ve şu an 8 buçuk aylık hamileyim. Doğuma iki hafta kaldı. Yani yaşicağım sadece 14 gün. Bebeğimi bile göremeden belki bir kez olsun koklayamadan ölücem ben Leyla."

Söyledikleri anlattıkları beni etkisi altına almış ve ne yaşanmış olursa olsun bu durumda olması benim de canımı yakmıştı.

Gözyaşlarım gözlerimden boşalarak dinledim onu.

"Ben bunu bilmiyordum İpek. İnan bana çok üzgünüm. Böyle bir şeyi yaşaman beni de yaralar inan."

"Sana inanıyorum. Sen kötü biri değilsin ve bende o yüzden buradayım. Kızımın annesinin yanında."

"Kızımın annesinin yanında derken?"

Kalkıp yanıma gelerek elimi tuttu ve karnına koyduğunda kendimi tuhaf hissettim.

"Kızımın annesi. Ben ölücem. Ona sen annelik yap. Kızıma annesizliği tattırma. Çok sev onu. Hatta benim yerime de sev. Benim yerime öpüp benim yerime kokla. Onu sen büyüt sevginle. Belki bir gün gelir. Ona benden da bahsedersin. Annen vardı seni görmeden hiç kucağına almadan hiç koklamadan çok seven bir kadın dersin."

O konuşup ağladıkça bende kendimi tutamayıp ağlıyordum ve dayanamayarak sıkıca sarıldım İpek'e. 

İpek'de bana sarılınca "Hızır'ın da bilmesi gerek İpek. Şu an benle evli evet ama sizin bir ilişkiniz vardı ve onun bilmeye hakkı var."

Çekilip başını sallayarak "Hayır hayır asla. Hızır asla bilmicek. Ben söylemicem sende sakın söyleme."

"Ama böyle nasıl olucak ki?"

"Olucak. Başka çaresi yok. Hızır hasta olduğumu bilmesin lütfen. Sadece sen bil."

Başımı sallayarak "Peki tamam dediğin gibi olsun. Sen nerde kalıyorsun ne zaman döndün?"

"Bir arkadaşımın evinde kalıyorum ama o da bilmiyor durumumu. Kızımı emanet edeceğim tek sen varsın."

Derin bir nefes alarak "Bize gel, bizde kal doğuma kadar seni yalnız bırakamam."

❤‍🔥ZORAKİ AŞK❤‍🔥BİTTİ❤‍🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin