𝓘𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓰𝓲𝓷𝓷𝓲𝓷𝓰

270 8 1
                                    

(𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘢 𝘧𝘭𝘢𝘴𝘩 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘣𝘢𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘺 𝘥𝘪𝘢𝘭𝘰𝘨𝘶𝘦)𝓘𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓰𝓲𝓷𝓷𝓲𝓷𝓰

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘢 𝘧𝘭𝘢𝘴𝘩 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘣𝘢𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘺 𝘥𝘪𝘢𝘭𝘰𝘨𝘶𝘦)
𝓘𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓰𝓲𝓷𝓷𝓲𝓷𝓰..... 𝓐 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓶 𝓸𝓯 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓱𝓪𝓹𝓹𝓲𝓷𝓮𝓼𝓼.... 𝓐 𝓹𝓵𝓪𝓬𝓮 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓸𝓷𝓮 𝓲𝓼 𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓪𝓷𝓭 𝓵𝓲𝓿𝓮 𝓽𝓸𝓰𝓮𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓲𝓷 𝓱𝓪𝓻𝓶𝓸𝓷𝔂.....
𝓣𝓱𝓮 𝓻𝓾𝓵𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓶 𝔀𝓪𝓼 𝓖𝓸𝓭....
𝓗𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓪𝓵𝓵 𝓱𝓲𝓼 𝓪𝓷𝓰𝓮𝓵𝓼 𝓻𝓾𝓵𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓪𝓿𝓮𝓷 𝓽𝓸𝓰𝓮𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓫𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓳𝓸𝔂 𝓪𝓷𝓭 𝓵𝓪𝓾𝓰𝓱𝓽𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓪𝓵𝓵 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓪𝓿𝓮𝓷𝓼 𝓻𝓮𝓼𝓲𝓭𝓮𝓷𝓽𝓼....
⚊⚊⚊⚊⚊⚊
𝓨𝓮𝓪𝓻𝓼 𝓰𝓸 𝓫𝔂.... 𝓢𝓲𝓷𝓬𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓿𝓮𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓮𝓶𝓹𝓽𝔂.. 𝓣𝓱𝓮𝔂 𝓭𝓮𝓬𝓲𝓭𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓼𝓮𝓪𝓻𝓬𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓰𝓪𝓵𝓪𝔁𝔂 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷𝔂 𝓹𝓮𝓸𝓹𝓵𝓮.

𝓐𝓻𝓮 𝓼𝓮𝓪𝓻𝓬𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓸𝓻 𝓸𝓿𝓮𝓻 2 𝓨𝓮𝓪𝓻𝓼 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓯𝓲𝓷𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓯𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓸𝓷 𝓪 𝓹𝓵𝓪𝓷𝓮𝓽 𝓬𝓪𝓵𝓵𝓮𝓭 𝓖-𝓩... 𝓐 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵 𝓹𝓵𝓪𝓷𝓮𝓽 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓭𝓲𝓯𝓯𝓮𝓻𝓮𝓷𝓽 𝓴𝓲𝓷𝓭𝓼 𝓸𝓯 𝓬𝓻𝓮𝓪𝓽𝓾𝓻𝓮𝓼, 𝓯𝓾𝓽𝓾𝓻𝓲𝓼𝓽𝓲𝓬 𝓽𝓮𝓬𝓱𝓷𝓸𝓵𝓸𝓰𝔂 𝓪𝓷𝓭 𝓫𝓾𝓲𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰𝓼.
𝓐𝓶𝓪𝔃𝓮𝓭 𝓖𝓸𝓭 𝓒𝓪𝓶𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓲𝓷𝓽𝓻𝓸𝓭𝓾𝓬𝓮 𝓱𝓲𝓶𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓵𝓪𝓷𝓮𝓽𝓼 𝓵𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻
𝓢𝔂𝓻𝓲𝓪..
⚊⚊⚊⚊⚊
𝓣𝓱𝓮 𝓽𝔀𝓸 𝓬𝓸𝓶𝓶𝓾𝓷𝓲𝓽𝓲𝓮𝓼 𝓬𝓪𝓶𝓮 𝓽𝓸𝓰𝓮𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓹𝓻𝓸𝓿𝓲𝓭𝓮 𝓮𝓪𝓬𝓱 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓻𝓮𝓬𝓸𝓾𝓻𝓼𝓮𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓮𝓬𝓱𝓷𝓸𝓵𝓸𝓰𝓲𝓮𝓼 𝓯𝓸𝓻 𝓫𝓸𝓽𝓱 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮𝓶 𝓽𝓸 𝓾𝓼𝓮.
------
𝚈𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛
⚊⚊⚊⚊
𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕𝚜 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚏𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍..
𝙼𝚊𝚗𝚢 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍... 𝚃𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚌𝚒𝚊𝚕𝚒𝚣𝚒𝚗𝚐.. 𝙰 𝚌𝚊𝚜𝚝𝚕𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚛 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚎.
______
𝙷𝚎𝚊𝚟𝚎𝚗𝚜 𝚌𝚊𝚜𝚝𝚕𝚎
------
"CAN YOU BELIEVE SHE DECLINED MY OFFER!" G yelled enraged. He paces back and forth trying to keep his cool.
"Well sir.... She's just trying to make sure her future offspring will be protected.... Maybe she may change her mind when the child comes of age.." a angel says quietly trying to calm the G down.
"It just doesn't make sense.. My son can protect her child than they can get married. See easy now I'm gonna g-"
"WAIT.. Sir maybe you can do something else to change her mind.... In a nice way" he pleaded
G freezes in his spot... And then an idea sparks to life.. "Oh my GOODNESS your a genius!"
"I know exactly what to do" he says as he smiles as the room fades to black. His smile still visable.
⚌⚌⚌⚌⚌⚌
𝓕𝓾𝓻𝓲𝓸𝓾𝓼 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓼𝔂𝓮𝓻𝓲𝓪'𝓼 𝓭𝓮𝓬𝓲𝓼𝓲𝓸𝓷 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓱𝓮 𝓯𝓸𝓻𝓬𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓫𝓮𝓽𝓻𝓸𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮𝓲𝓻 𝓸𝓯𝓯𝓼𝓹𝓻𝓲𝓷𝓰. 𝓘𝓯 𝓼𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓴𝓲𝓵𝓵 𝓪𝓵𝓵 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓻 𝓹𝓮𝓸𝓹𝓵𝓮. 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓷𝓸 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓬𝓱𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓪𝓬𝓬𝓮𝓹𝓽𝓮𝓭.... 𝓕𝓮𝓪𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓸𝓻 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓾𝓽𝓾𝓻𝓮 𝓬𝓱𝓲𝓵𝓭𝓼 𝓯𝓾𝓽𝓾𝓻𝓮...
⚌⚌⚌⚌⚌
𝓐𝓼 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓰𝓸𝓮𝓼 𝓫𝔂
𝓢𝓸 𝓭𝓲𝓭 𝓱𝓮𝓪𝓿𝓮𝓷...
𝓖 𝓷𝓸𝔀 𝓱𝓪𝓼 𝓽𝔀𝓸 𝓼𝓸𝓷𝓼
𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵 𝓪𝓷𝓭 𝓛𝓾𝓬𝓲𝓯𝓮𝓻
𝓣𝔀𝓸 𝓫𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰 𝓶𝓮𝓷
𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓪𝓶𝓪𝔃𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓭𝓮𝓪𝓼 𝓫𝓾𝓽 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓸𝓾𝓽𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮𝓭 𝓛𝓾𝓬𝓲𝓯𝓮𝓻 𝓲𝓷 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰
⚊⚊⚊⚊⚊
𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 12 𝚢𝚛𝚜 𝚘𝚏 𝚊𝚐𝚎... 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕..
"𝘚𝘩𝘦'𝘴 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘴𝘺𝘦𝘳𝘪𝘢" 𝘎𝘰𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘷𝘪𝘴𝘶𝘢𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘧𝘶𝘵𝘶𝘳𝘦.
𝘚𝘺𝘦𝘳𝘪𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵... 𝘓𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘢𝘥𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘢𝘨𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵...
𝘉𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦.
⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊
𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘺𝘰𝘶 [𝘕] 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘢𝘥𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘠𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘨𝘰 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦.
𝘠𝘰𝘶 𝘨𝘳𝘦𝘸 𝘶𝘱 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘔𝘪𝘤𝘩𝘢𝘦𝘭
𝘈𝘭𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘔𝘪𝘤𝘩𝘢𝘦𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳. 𝘠𝘰𝘶 𝘩𝘶𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘥𝘶𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘴𝘺 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦.
𝘠𝘰𝘶 𝘵𝘸𝘰 𝘨𝘳𝘦𝘸 𝘢 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘣𝘰𝘯𝘥
𝘚𝘰 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶.
𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘢𝘨𝘯𝘪𝘧𝘪𝘤𝘦𝘯𝘵
𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘪𝘳
𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺
𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦
𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭, 𝘪𝘵 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘩𝘪𝘮. 𝘉𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦.
-----
𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘺...
ⱧɆ ₩₳₴ ₮₳₭Ɇł₦₲ ɎØɄ ₳₩₳Ɏ ₣ⱤØ₥ Ⱨł₥!!
ⱧɆ ₲Ɇ₮₴ ₮Ø ฿Ɇ ɎØɄⱤ ⱧɄ₴฿₳₦Đ
₩ⱧɎ Ⱨł₥.....
₩ⱧɎ ₩₳₴ ⱧɆ ₵ⱧØ₴Ɇ₦...
𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘸𝘯 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘯𝘥.
⚊⚊⚊⚊⚊⚊
𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘤𝘶𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯𝘴 𝘭𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘫𝘦𝘤𝘵𝘴, 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘫𝘰𝘳𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘰𝘳𝘬𝘦𝘥 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘰𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘥𝘢𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘦𝘢𝘳𝘵𝘩.
𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦'𝘳𝘦 𝘢𝘮𝘢𝘻𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘦𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘴𝘪𝘮𝘪𝘭𝘢𝘳 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘦𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘪𝘯 𝘴𝘰 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘸𝘢𝘺𝘴.
𝘔𝘪𝘤𝘩𝘢𝘦𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘬
𝘏𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘳𝘦𝘴𝘶𝘳𝘧𝘢𝘤𝘦.
𝘕𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘢 𝘴𝘶𝘪𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘩𝘶𝘴𝘣𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶, 𝘺𝘰𝘶'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘷𝘦𝘳....
𝘏𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧.
------
𝗚 𝗣𝗢𝗩
----
"𝘍𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘴 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘱𝘭𝘢𝘯... 𝘛𝘩𝘦𝘺'𝘭𝘭 𝘨𝘦𝘵 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘷𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳... 𝘖𝘩 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘭𝘴 𝘧𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦"~ 𝘐 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘭𝘺, 𝘢 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥.
"𝘜𝘩𝘩... 𝘚𝘪𝘳 𝘸-𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘯?".....
"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮?"
"𝘉-𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘪𝘳 𝘩𝘦'𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘰𝘯"
"𝘚𝘰 𝘩𝘦'𝘴 𝘯𝘰 𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘦, 𝘱𝘭𝘶𝘴 𝘩𝘦'𝘴 𝘢 𝘵𝘳𝘰𝘶𝘣𝘭𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥 𝘪𝘥𝘦𝘢𝘴"
𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘯𝘰 𝘱𝘢𝘵𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘥𝘦𝘢𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺.... 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘰 𝘧𝘰𝘤𝘶𝘴 𝘰𝘯 𝘰𝘯.
⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊
𝗧𝗵𝗶𝗿𝗱 𝗽𝗼𝘃
⚊⚊⚊⚊
𝘚𝘺𝘦𝘳𝘪𝘢 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘣𝘦 𝘢𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘯... 𝘈𝘯𝘥 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯.. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘪𝘭 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘧 𝘢𝘨𝘦 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘪𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯.

---------
𝘛𝘸𝘰 𝘠𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳
---------
𝘈𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘦𝘷𝘢𝘴𝘵𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘱𝘳𝘪𝘯𝘤𝘦𝘴𝘴.
𝘎'𝘴 𝘵𝘸𝘰 𝘴𝘰𝘯𝘴 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘱𝘢𝘳𝘬 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘸𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘣𝘦𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩.
𝘚𝘺𝘦𝘳𝘪𝘢 𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘴𝘶𝘪𝘤𝘪𝘥𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘭𝘭 𝘥𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘲𝘶𝘦𝘦𝘯.
------
𝘈𝘯𝘨𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘮𝘰𝘮 𝘧𝘰𝘳 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯.
𝘋𝘶𝘦 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩/𝘥𝘪𝘴𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘦𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘰𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘢𝘻𝘦 𝘰𝘳 𝘸𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺
𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘮𝘢𝘻𝘪𝘯𝘨.... 𝘉𝘶𝘵... 𝘕𝘰𝘸... 𝘏𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘪𝘵𝘴 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵..
-------
𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘳𝘢𝘨𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘴 𝘱𝘶𝘯𝘪𝘴𝘩𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘎 𝘮𝘶𝘳𝘥𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘚𝘺𝘦𝘳𝘪𝘢 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨.
⚊⚊⚊⚊
𝗬𝗼𝘂𝗿 𝗣𝗢𝗩
⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊
It's so dark



Where am I?



Mom...

Michael......




Lucifer.......




Anyone there?






Please help me...







I can't see....





⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊


𝒮𝑜𝓇𝓇𝓎 𝒾𝒻 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓌𝒶𝓈 𝓇𝓊𝓈𝒽𝑒𝒹 𝐼 𝑔𝑜𝓉 𝓁𝒶𝓏𝓎 𝓉𝑜𝓌𝒶𝓇𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝑒𝓃𝒹

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




𝒮𝑜𝓇𝓇𝓎 𝒾𝒻 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓌𝒶𝓈 𝓇𝓊𝓈𝒽𝑒𝒹 𝐼 𝑔𝑜𝓉 𝓁𝒶𝓏𝓎 𝓉𝑜𝓌𝒶𝓇𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝑒𝓃𝒹

𝒜 𝒶𝓁𝒾𝑒𝓃𝓈 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉Where stories live. Discover now