𝓡𝓮𝓫𝓲𝓻𝓽𝓱

206 7 2
                                    

(𝒜/𝓈/𝒸): 𝒶𝓁𝒾𝑒𝓃 𝓈𝓀𝒾𝓃 𝓉𝑜𝓃𝑒
(𝒮/𝒸): 𝓈𝓀𝒾𝓃 𝓉𝑜𝓃𝑒
(𝐻/𝒸):𝒽𝒶𝒾𝓇 𝒸𝑜𝓁𝑜𝓇
(𝐻/𝓉):𝒽𝒶𝒾𝓇 𝓉𝓎𝓅𝑒/𝒽𝒾𝒿𝒶𝒷
(𝐹/𝒸):𝒻𝒶𝓋𝑜𝓇𝒾𝓉𝑒 𝒸𝑜𝓁𝑜𝓇
⚊⚊⚊⚊⚊⚊
[𝒩] 𝒫𝒪𝒱
⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊
𝐼 𝒸𝒶𝓃'𝓉 𝓇𝑒𝒸𝒶𝓁𝓁 𝒽𝑜𝓌 𝓁𝑜𝓃𝑔 𝐼'𝓋𝑒.....𝒷𝑒𝑒𝓃....𝒶𝓈𝓁𝑒𝑒𝓅





𝐼𝓉'𝓈 𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓋𝑒𝓇𝓎 𝒹𝓊𝓁𝓁 𝒽𝑒𝓇𝑒







𝐼 𝒻𝑒𝑒𝓁 𝒸𝑜𝓁𝒹





𝐿𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎




𝒲𝒽𝒶𝓉 𝒾𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓁𝒾𝑔𝒽𝓉?








𝐼𝓉'𝓈 𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔 𝒸𝓁𝑜𝓈𝑒𝓇










𝐼 𝓁𝑜𝑜𝓀 𝒹𝑜𝓌𝓃 𝒶𝓉 𝓂𝓎 𝒽𝒶𝓃𝒹𝓈






𝐻𝑒𝓎..... 𝒲𝒽𝓎 𝒾𝓈 𝓂𝓎.... 𝒮𝓀𝒾𝓃


(𝒮/𝒸)?




𝐼 𝓉𝒽𝑜𝓊𝑔𝒽𝓉.... 𝐼-𝒾 𝓌𝒶𝓈....





(𝒜/𝓈/𝒸)?

𝒯𝒽𝒾𝓈 𝒾𝓈 𝓌𝑒𝒾𝓇𝒹....




𝑀𝑜𝓂? ..

𝒜𝓇𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒?....



𝒥𝑒𝑒𝓏 𝓉𝒽𝒶𝓉'𝓈 𝒷𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉



𝒯𝒽𝑒 𝒷𝒶𝓇𝓇𝒾𝑒𝓇𝓈 𝒻𝒶𝒹𝒾𝓃𝑔....






𝒲𝑒𝓁𝓁.... 𝐼'𝓂...𝒹𝑒𝒶𝒹..






---------
Tԋιɾԃ POV
⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊
"𝘖𝘏! 𝘔𝘺 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥 𝘐 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶!" 𝘎 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩." 𝘥𝘢𝘮𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘸𝘰𝘮𝘢𝘯 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘶𝘴."
"𝘈𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘠𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘸𝘦𝘭𝘭.... " 𝘥𝘪𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴?.."
𝘏𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘦𝘤𝘬𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘺 𝘪𝘯𝘫𝘶𝘳𝘪𝘦𝘴.
"𝘚𝘪𝘳... 𝘐𝘵 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘦𝘳𝘰𝘴𝘱𝘢𝘤𝘦 𝘱𝘰𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘭𝘶𝘮𝘣𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘴 𝘮𝘰𝘥𝘪𝘧𝘪𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘰𝘧 𝘢 𝘩𝘶𝘮𝘢𝘯" 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘢𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘢 𝘴𝘦𝘳𝘢𝘱𝘩𝘪𝘮 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶.
"𝘖𝘩! [𝘕]!; 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘚𝘦𝘳𝘢, 𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘳𝘢𝘱𝘩𝘪𝘮𝘴 𝘸𝘩o 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘮𝘦. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘮𝘰𝘯𝘪𝘵𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳! "
"𝘐𝘵'𝘴 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘺𝘰𝘶, [𝘕]" 𝘴𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘨𝘳𝘢𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶.
"𝘖𝘳 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘪 𝘴𝘢𝘺 𝘲𝘶𝘦𝘦𝘯 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯! " 𝘎 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘤𝘳𝘢𝘤𝘬 𝘢 𝘫𝘰𝘬𝘦.
"𝘕𝘰𝘸 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘤𝘩𝘪𝘵𝘤𝘩𝘢𝘵, 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘨𝘦𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘴𝘩𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨.. "
--
𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘦𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘳𝘪𝘴𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘎 𝘢𝘯𝘥 𝘚𝘦𝘳𝘢 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘭𝘭𝘸𝘢𝘺.
-----
𝘔𝘢𝘪𝘯 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘰𝘰𝘮
-------
𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘥𝘦𝘤𝘰𝘳𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘵𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪𝘰𝘳.
𝘔𝘢𝘯𝘺 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘭𝘴 𝘴𝘸𝘢𝘳𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘴 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘵𝘰 𝘢 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘷𝘢𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘧𝘢𝘣𝘳𝘪𝘤𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘤𝘢𝘯 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘥𝘥𝘭𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮.
"𝘖𝘩 𝘩𝘦𝘭𝘭𝘰 𝘴𝘪𝘳! 𝘞𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘪𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘴 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘥𝘫𝘶𝘴𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴! " 𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘦𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘭𝘦.
"𝘖𝘩 𝘩𝘰𝘸 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘭𝘺! 𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘶𝘳𝘳𝘺 𝘶𝘱 𝘐 𝘸𝘢𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘤𝘰𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘰𝘰!" 𝘩𝘦 𝘦𝘹𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮𝘦𝘥 𝘱𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘳𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘸𝘰𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘭𝘴. "What's going on Sera?" you question while looking up at her tilting your head.
"Well.. My dear, we are preparing for the royal wedding that is due in a few days" she smiled at you warmly.
Though you we're confused you, you stayed quiet, not want question any further.

𝒜 𝒶𝓁𝒾𝑒𝓃𝓈 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉Where stories live. Discover now