Jikooku Araştırmak

2.7K 124 68
                                    


Jungkook kanepede uzanmış televizyon izliyordu aslında izlediği film hiç de ilginç değildi, mor gözlü, geleceği gören bir köpek ya da buna benzer bir şey hakkındaydı. Filme dikkat bile etmiyordu, sadece yapacak başka bir şeyi yoktu.

Jin, Namjoon ve Jimin akşam yemeği için bir şeyler almak üzere markete gitmişti. Hoseok, Yoongi ve Taehyung da bazı video oyunları ve hoşlarına giden başka şeyler satın almak için alışveriş merkezine gittmişlerdi .

Jungkook da kendini pek iyi hissetmediği için yalnız kalmıştı . Boğaz ağrısı ve ateşi vardı. O kadar kötü bir şeyi yoktu.

Bir saat boyunca kanepede uzandıktan sonra sıkılıp telefonunu aldı .İlk birkaç oyun oynadı , bir süre sonra YouTube'a yöneldi.

Sadece yeni yükledikleri videonun kaç beğeni ve izlenme aldığını kontrol ediyordu. Sonuçlardan memnundu ama yine de en iyilerinden biri değildi .
Diğer bazı videoları da kontrol ettikten sonra yeni yükledikleri videoya tekrar baktı.

Yapacak bir şeyi olmadığı için bazı yorumları okumaya karar verdi. Sonuçta bunu yapmayalı çok uzun zaman olmuştu.

Bazılarının nefret yorumları olacağını biliyordu ama aynı zamanda ARMY'lerin onları sevdiğini ve çok sayıda iyi ve yapıcı yorum bırakacaklarını da biliyordu.

Tek tek okumaya başladıktan sonra yoruldu çünkü neredeyse hepsi aynıydı, çoğu onlara ne kadar bayıldıklarından, üyelerden birinin yüzünün ne kadar tatlı ya da çok komik olduğundan bahsediyordu,ve bunun gibi şeyler.

Sadece birkaçı dikkatini çekti.
Bunlar üyelerin bile fark edemediği ayrıntılarla ilgiliydi.
Jungkook, army'lerin anlattıklarına gülümsedi .Onlara göre, elindeki çizik bile, birinden kaçmaya çalışırken dokunduğu zehirli sarmaşıktan dolayı olmuştu. Army'lerin sahip olduğu hayal gücü onu herzaman şaşırtıyordu..

Bir süre daha yorumları aşağı kaydırmaya devam etti ve bir yoruma denk geldi;

"Aman Tanrım!! Jungkook'un sorunu ne!! Jimin'in ona baktığını fark bile etmedi!!" Jungkook'un kafası karışmıştı ve hayranın az önce neyde bahsettiğini merak etmişti. Jimin neden ona bakıyordu ki sonra bunun sadece onların kafalarında kurduğunu düşündü.

Daha sonra insanların bu yoruma verdiği yanıtları okumaya başladı...
Şaşırmıştı çünkü hepsi bu kişinin dediği şeyi onaylıyordu.

"Evet! Jimin bakışlarını saklayamıyordu!"

"Bir tek ben farkettim sanıyordum!!!"

"Bende bendee!!!!"

"Lütfen onun bakışlarınaaa dikkat et Jungkook!!"

"Tanrım bu bi Jikook moment"

"Jungkook gay değil sizi orospular!!!!"

Ve diğerleri....

Bunları şaşkın bir yüzle okudu. Jikook moment ? "Bu da ne demek ?!" Kafası karışmış bir şekilde kendi kendine mırıldandı.

Daha sonra bazı kişilerin video da "jikook moment" olduğunu söylemesi nedeniyle emin olmak için videoyu tekrar izlemeye karar verdi.

Bu sefer sadece Jimin'in gözlerine dikkat ederek izledi. Bu sefer Jimin'in kendisine baktığını fark edebilmişti. Ama bu sadece kısa bir bakıştı, romantik değildi ya da öyle bir şey değildi, diye düşündü.

Yorumları tekrar okudu ve bir tanesini aklından çıkaramadı.

"O jikook moment ama..."

jikook moment..

Jikook, da nedir? Kim bu jikook ? Jungkook bunu defalarca düşündü..Daha sonra Google'da aramaya karar verdi.

Jikook'u yazmayı bitirdikten sonra sayfanın yüklenmesini bekledi. Sayfa yüklendikten sonra ortaya çıkan ilk şey "Jikook Fanfictions" oldu.

Fanfictions'un ne olduğunu elbette biliyordu, sadece 'Jikook'un ne olduğunu bilmiyordu.

Merak edip şüphelenince bağlantıya tıkladı

*

*
*
Az yorum kasın arkadaşlar ya 🤕

What İs Jikook ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin