Final

892 34 8
                                    


Jungkook p.o.v*

Ben, Taehyung ve Hoseok kanepede oturup Jimin'in aşağı inmesini bekliyorduk.

- Peki Jungkook, neden Jimin'le çıkmaya karar verdin?
Taehyung, Hoseok'u kıkırdatarak sordu.

- Ne demek istiyorsun? Siz de geliyorsunuz.
dedim ona bıkkın bakışlar atarak.

- Evet.. Ama başlangıçta sadece Jimin'i seninle gelmesi için davet etmiştin."dedi yüzündeki aptal sırıtışla.

Taehyung'un cevabı bende onun o sikik yakışıklı yüzüne yumruk atma isteği uyandırdı.

Çünkü o burdaydı benimleydi ve geri kalan tembel kıçlarınız kanepede sarılıyordu!
üzülerek sinirlendim.

- Jungkook  TEK sebebinin bu olduğuna emin misin?
Hoseok bana sırıtarak söyledi.

- Evet! Neden başka bir sebep olsun ki?!?
Gerçekten sinirlenerek cevap verdim ve gözlerimi devirdim.

Jimin p.o.v*

Kapatıcımı  sürmeyi bitirdikten sonra aynaya doğru yürüdüm ve kendime baktım.
Seçtiğim kıyafete hayran kaldım.

Beyaz bir gömlek ve üstüne askılı bir ceket.
Deri parçalar ve en sevdiğim ayakkabı türlerinden biri, Timberlands.

Lanet olsun, iyi görünüyorum. Jungkook bundan hoşlanacak mı? Gerçekten öyle umuyorum çünkü bu kıyafeti sırf onun için seçtim.

O lanet at ve uzaylı neden bizimle gelmek istedi? Umarım bizi rahatsız etmezler. Jungkook'la biraz vakit geçirmek istiyorum, onda bilmem gereken bir şey var.

Derin bir nefes aldım ve cep telefonumu ve SnapBack'imi aldm. Kapıma doğru yürüdüm, açtım ve merdivenlere yöneldim. Merdivenlerin ortasında Jungkook, Taehyung ve Hoseok'un konuştuğunu duydum. Biraz merak ederek yürümeyi bıraktım ve konuşmalarına dikkat ettim.

- Peki Jungkook, neden Jimin'le çıkmaya karar verdin?
Taehyung'un sorduğunu duydum. Zaten olduğundan daha fazla merak ettim.

- Ne demek istiyorsun? Siz de geliyorsunuz.
Jungkook cevap verdi.
- Evet.. Ama başlangıçta sadece Jimin'i seninle gelmesi için davet etmiştin.
Diye sordu Taehyung, cevabı duymak istememe neden oldu.

- Çünkü o burada benimleydi ve geri kalan tembel kıçlarınız kanepede sarılıyordu!
dedi Jungkook.

İtiraf etmeliyim ki bu biraz acıtıyor... Jungkook gerçekten bunu mu kastetmişti? Benden hoşlanmıyor mu? E-peki neden beni öptü? Merdivenlerin basamaklarından birine oturdum.

Ayağa kalkıp elimle gözyaşlarımı sildim ve oturma odasına doğru yürüdüm.
-Jimin-ah!! Sonunda sonsuza kadar sürdü! Hadi şimdi gidelim!
Hoseok ayağa kalkarak konuştu.

Jungkook p.o.v*

Jimin'in içeri girdiğini görmek için hepimiz yüzlerimizi çevirdik. O harika görünüyordu.. Doğru yerleri dar olan o deri pantolonlar beni suskun bıraktı.
Eşyalarımızı aldıktan sonra hepimiz dışarı çıktık.
Biz geldiğimizde yağmur yağmaya başladı. Arabadan zar zor çıkabildik.

- Bu yüzden sadece bir şemsiye getirdim. Ben ve Tae bunu paylaşacağız, siz kendi başınızın çaresine bakın!
Hoseok çantadan şemsiyeyi çıkardığında söylendi. Ve arabayı Taehyung'a bıraktım.

- Vay, teşekkürler! Ne kadar iyi arkadaşsınız!
Alaycı bir şekilde dedim.
Ne yapacağımızı anlamaya çalışırken Jimin'e baktım. bana garip bakıyordu  bilmeden bir şey mi yapmıştım?.

-Jungkook ben gidiyorum.
Jimin arabayı bırakıp kapıyı kapatacağını söyledi.
Onu yağmurdan koruyacak hiçbir şeyi olmadan çekip gitti. Kullandığım ceketi hızla çıkardım ve arabanın kapısını açtım, ceketi başımın üzerine koyup kapıyı kapattım.
Koşarak Jimin'e yetiştim ve ceketi başımızın üstüne koydum.

- Teşekkür ederim ama artık rol yapmana gerek yok...
Jimin önümden koşarak sinema salonunun lobisine doğru koştuğunda söylendi.
Bir dakika, "rol yapmak"la ne demek istedi?

Jimin p.o.v*

Lobiye girdim, sinemada ıslanmamak için kendimi biraz kurulamaya çalıştim.
Hoseok ve Taehyung'un patlamış mısırcı adamla konuştuğunu fark ettim, onlara doğru yürüdüm, kapının açıldığını duydum ve arkama baktım.
Jungkook içeri girdi ve sanırım bizi aradı, beni buldu ve bana doğru koştu. Arkama döndüm ve hala Jungkook'un sözlerinden dolayı incinmiştim..

- Jiminnie, bu neyle ilgiliydi?
Jungkook elimi tuttu ve beni kendisine doğru çekti.
Ona baktım ve sonra bakışlarımı kaçırdım. Ben sadece... Şu anda onun yüzüne bakamazdım.
Tam zamanında Taehyung ve Hoseok gelip sözümüzü kestiler.

-Hadi! Film 3 dakika sonra başlıyor! Ve endişelenmeyin, yemekle zaten ilgileniyoruz.
Taehyung iki büyük patlamış mısır çantası tuttuğunda konuştu.

Sinema salonuna doğru yürürken Jungkook elimi bıraktı ve onlara başıyla selam verdi.
Tamamen boştu, kimse yoktu.
- Burası sizin koltuklarınız.
Hoseok bize biletlerimizi verdi ve Taehyung'u çekiştirerek yerlerine oturdular.

Harika, koltuklarımızı dört sıra üstlerinden seçtiler. Sanki bu gün daha iyi olamazmış gibi! (Alaycı bir tavırla) Yerlerimize oturuyoruz ve film yıldızları oynuyor. Korkmaktan nefret ediyorum. Bunu neden kabul ettiğimi bilmiyorum.
Filmde bu korkunç ruhların bir çocuğu ele geçirdiği bir bölüm vardı.

-JJungkookie!! Artık bunu izlemek istemiyorum! Korkuyorum!
Yüzümü JungkOok'un omzuna yaslayarak neredeyse ağlayarak söyledim.

- Sorun değil Jiminnie! Sadece.. Onun yerine benimle konuş!
Jungkook yüzümü kendisine doğru çekerek konuştu.

- Ne hakkında konuşmak istiyorsun?
Korku sahnesine dikkat etmemeye çalışarak sordum.

- Hımm.. Oh, neden bana "rol yapmayı" bırakmamı söyledin?
Jungkook gözlerimin içine bakarak sordu.

- B-çünkü.. Bana karşı bir şeyler hissediyormuşsun gibi davranmaya devam ediyorsun... Ama evde Tae ve Hose'a söylediklerini duydum. Beni sırf orada olduğum için davet ettin...
Başımı eğerek ağlamaya başladım.

- Ah Jiminnie... Bu doğru değil, bunu sadece Tae beni rahatsız ettiği için söyledim.
Jimin..
Jungkook bardak tutucuyu kaldırdı (evet çıkarılabilir) ve beni kucağına çekti.

-Senden hoşlanıyorum Jimin... Çok!
Jungkook başımı kaldırıp dudaklarını benimkilere bastırdı.
Kahretsin, bu çok iyi! Tatlı, lezzetli dudakları dudaklarımda hissetmek... Bu dünyadaki en iyi şey! Ben de onu tutkuyla öpmeye başladım. Çeneme doğru ilerlemeye başladı. Emmdi.

- Ahmm.
diye inledim. Onun ve benim birbirimize boğulmuş yüzlerle bakmamız, aynı şeyi düşünmemiz...
İkimiz de Taehyung ve Hoseok'un oturduğu sıraya baktık ve... KAHRETSİN! Bize ağızları açık, boğulmuş yüzlerle bakıyorlardı.

-0-0HÂĞ AMAN ALLAHIM!! Siz ikiniz...
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Hoseok bağırmaya başladı ve Taehyung çığlık attı.

- H-hayır, B-biz sadece...
Açıklamaya çalıştım.

-BİLİYORDUM!!!!!!! JIKOOK FOREVERRRRRR!!!
Hoseok ve Taehyung birlikte  tekrar bağırmaya ve yukarı aşağı zıplamaya başladılar.

Kahretsin... Şimdi ne olacak?!!?!

-Jimin..
Jungkook beni başka bir öpücüğün içine çektiğinde konuştu.

-J-Jungkook!

- Ne? Zaten biliyorlar!
Jungkook beni kendine çekip tekrar öptüğünde mırıldandı.

- AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
Hoseok ve Taehyung sevişme seansımız sırasında fangirllük yapmaya devam etti.






The End Napoleonns.


 

What İs Jikook ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin