KISKANÇLIK

1.4K 80 40
                                    

*

Tüm üyeler eve geldi, Jin ve Namjoon öğle yemeği hazırlamak için mutfağa, geri kalanı ise oturma odasına gitti.

Diğerleri kumandayı almak için kavga ederken Jungkook kanepenin kenarına oturdu. Hoseok sonunda kumandayı almayı başarınca bir melodramı açıp bir mendil kutusu aldı. Geri kalanlar sadece surat astı ve rahatsız yüzlerle kanepeye oturdu. Hoseok çok hassastı ve melodramları seviyordu.

Yeterli yer yoktu bu yüzden Jimin bir sandalyeye oturdu.

Jungkook, Jimin'in hâlâ acıdan ensesini ovuşturduğunu fark etti. Onun haline üzüldü ve ona doğru yürüdü. Arkasında durup ellerini Jimin'in omuzlarına koyarken Jimin şaşkınlıkla biraz sıçradı ve arkasına baktı, ardından Jungkook'u gördü ve ona gülümsedi. Gözlerini kapatırken tekrar televizyona döndü ve Jungkook'un ellerinin boynunu ovuşturmasına ve masaj yapmasına izin verdi.

 Gözlerini kapatırken tekrar televizyona döndü ve Jungkook'un ellerinin boynunu ovuşturmasına ve masaj yapmasına izin verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook'un durmasının ardından Jimin gözlerini açtı ve Jungkook'un olduğu yere döndü.

- Ah! Teşekkür ederim Jungkookie! Bu çok yardımcı oldu!

- Rica ederim Jimin hyung!

Jungkook gülümseyerek karşılık verdi daha sonra kanepede Yoongi'nin yanındaki yerine oturdu.
Yoongi'nin uykusu gelmeye başladığı için yatak odasına doğru yürüdü.

- Yatmaya gidiyorum! Öğle yemeği hazır olduğunda beni uyandırın diyip gitti

Jimin daha sonra kanepede Jungkook'un yanındaki boş yeri fark etti. Ayağa kalkıp kanepeye doğru yürüdü ve oturdu yanında ona gülümseyen Jungkook'a oda gülümsedi.

- Ahh!! Jimin!! Hareket edin eziliyorum!!
Taehyung, Jimin'i Jungkook'un yanına ittiğinde söylendi

Taehyung'un Ezilmesinin nedeni Hoseok'un ağlaması ve kendini çok fazla hareket ettirmesiydi.
Ve Taehyung, Hoseok'un gözyaşlarıyla ıslanmak istemiyordu.
Jungkook ve Jimin birbirlerine yaslanmışlardı. İkisinin arası her geçen saniye daha da tuhaflaştıkça, Jungkook ayağa kalktı.

-Ben-Ben Jin-hyung ve Namjoon-hyung'a yardım edeceğim.
Jungkook mutfağa doğru yürürken konuştu.

Mutfağa girdiğinde Jin ve Namjoonun yemek pişirirken eğlendiklerini gördü. Namjoon tamamen ıslak zeminde kayarken Jin gülüyordu. *Namjin bitchieas*

- Ahh BURADA NE OLDU?!
Jungkook kaymamaya dikkat ederek konuştu

-Jungkook-ah! Namj-oon mutfakta ortalığı karıştırdı! Su dolu tabağın yere düşürdü!
Jin ve Namjoon'un histerik bir şekilde gülmeye başladı

Jungkook, ikisi de Namjoon'un yarattığı karışıklıkla başa çıkabilsin diye mutfaktan çıkarken yanaklarını şişirdi ve gözlerini devirdi. Film biraz sıkıcı olduğu için oturma odasına dönmek istemedi. Daha sonra odasına yürüdü.

What İs Jikook ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin