Yakalanmak

1.5K 81 36
                                    

*

Jungkook ve Jimin bulaşıkları yıkarken yalnız kaldılar. Jungkook yıkıyordu ve Jimin kurutup kaldırıyordu.

- Peki... Nasıl hissediyorsun? Hala ateşin var mı ?

Jimin, Jungkook için endişelenerek sordu.

- Hımm... İyiyim, yine de boğazım ağrıyor.

- O zaman bu kadar çok iş yapmamalısın. Bırak senin için bitireyim bunu .
Jimin, süngeri Jungkook'un elinden alırken söylendi

- Ah, Jimin gerek yok..

-Israr ediyorum! Endişelenme, sen git biraz dinlen Jungkookie..

Jungkook daha sonra Jimin'in istediğini yaptı ve bulaşıkları kendisi için yıkamasına izin verdi ve oturma odasına yöneldi. Yorgun olduğundan kanepeye uzanıp gözlerini kapattı.
__

Jungkook yaklaşık bir saat sonra uyandı ve üzerinin bir battaniyeyle örtüldüğünü fark etti.
Onu kimin koyduğunu bulmak için etrafına bakındı. Yanında Jimin oturuyordu. Televizyon izliyordu ve izlediği şeye odaklanmış görünüyordu.

- Ah, saat kaç?
Jungkook gözlerini ovuşturup esneyerek konuştu.

- Jungkook-ah, uyandın! Saat neredeyse 9:30.
Jimin, Jungkook'a bakıp gülümseyerek cevap verdi.

Jungkook daha sonra gözlerini kapatırken tekrar esnedi ve Jimin'in omzunda rahat bir yer bulana kadar ona sırnaştı.
Jimin, Jungkook'un az önce yaptığı şeye gülümsedi birazda kızardı ve televizyonu kapattı sonra Jungkook'la uyuyakalırken başını Jungkook'un kafasına koydu.

___

- YAHHHH! UYANIN SİZİ YAŞLI ÇİFT!!

-DANS PRATİĞİMİZ VAR!!

Hoseok, kanepede birlikte uyuyan Jungkook ve Jimin'e bağırdı.
Her ikisi de gözlerini açtı, yüzlerini birkaç santimetre arayla çevirdiler, gözleri buluştu, hızla yakınlıktan biraz uzaklaştılar.

Jungkook kafa karışıklığıyla başını kaşırken hızla ayağa kalktı.

- Saat kaç?

- Saat neredeyse 8! 8:30'da antrenmanımız var, hadi hazırlanın!
Hoseok, Jimin'i kanepeden çekerken cevap verdi.

Hem Jimin hem de Jungkook hazırlanmak için odalarına yürüdüler. dün gece yattıkları pozisyon için utanmışlardı

Jimin, Jungkook'un yanından boynunu ovuşturarak geçti. Uyuduğu pozisyon boynunu acıtmıştı

-Jimin hyung iyi misin?
Jungkook elini Jimin'in omzuna koyarken sordu.

- Ah, evet... Dün geceden beri biraz acıyor.

Jungkook başını salladı ve odasına doğru yürüdü.

__

Tüm üyeler hazır olduktan sonra Namjoon minibüsün anahtarlarını aldı ve hepsi minibüse doğru yürüdü.
Arabayı Namjoon kullanıyordu, önde Jin ve Namjoon vardı, Jimin, Hoseok ve Yoongi arka koltuktaydı, Jungkook ve Taeyung ise minibüsün ortasında oturuyordu.

- Yani... Dün gece odana gittiğini görmedim. Ne oldu?

Taeyung, Jungkook'a merakla sordu.

-Şeyy... Kanepede uyuyakalmışım.
Jungkook utanarak cevap verdi.

- Anladım tamam. Peki Jimin'e ne olduğunu biliyor musun? Dün gece oda odasına gitmedi.
Taeyung yüzündeki merakla sordu.

Jimin adını duydu ve dondu. Jungkook ise ne cevap vereceğini bilmiyordu, ağzını açmaya çalışırsa sadece şakaların aleti olmaktan korkuyordu. Ve cevap vermedi.

What İs Jikook ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin