Karaoke pt1

777 47 5
                                    

Taehyung, önce Jungkook'u çağıralım, sonra Jimin'i çağırırız.
diye fısıldadı Hoseok.

İkisi de Jimin'in odasının yanından geçerken Taehyung sadece başını salladı.

Henüz geceydi, saat 03.00 civarıydı. Hoseok ve Taehyung yakınlardaki bir karaoke bara gitmeyi planlıyorlardı. Jimin ve Jungkook'u kendileriyle gitmeye davet etmek istediler.

Hoseok ve Taehyung diğer üyeleri uyandırmamaya çalışarak yavaşça Jungkook'un kapısına doğru yürüdüler. Kapının önünde durdular ve Taehyung işaret parmağını ağzına koyarak 'şşşt' dedi. Hoseok başını salladı ve yavaşça kapıyı açtı.

Jimin ve Jungkook'un yatakta biribilerine sokulmuş şekilde gördüklerinde ikisi de dondular. İkisinin de çenesi düştü ve birbirlerine baktılar.

Hoseok aklından geçen pis düşüncelere başını sallayıp yüz ifadesini değiştirdi.

-Bir fikrim var.
Hoseok ışık düğmesine doğru giderken Taehyung'un kulağına fısıldadı.

Taehyung anladı ve kendini hazırladı.
Hoseok ışıkları açınca hem Jimin hem de Jungkook gözlerini kıstı ve mırıldandı. Hoseok kıkırdamaya başladı.

- Ahh! Işıkları kapat!
Jimin, ışıktan saklanmaya çalışan Jungkook'un yüzüne doğru dönerek konuştu.

-JJungkookie~?
Jimin sessizce neler olduğunu görmek için gözlerini açmaya çalışırken konuştu
.
Jimin bulunduğu konumu fark ettiğinde sıçradı ve yataktan düştü.

- Hahahahahahaha!! Siz ikiniz...

Hahahahaha!!
Hoseok diğerleri uyanmasın diye yüksek sesle gülmemeye çalışırken konuştu.

- Ne istiyorsun?
Jungkook sinirli bir ses tonuyla konuştu.

- İkinizi karaoke bara davet etmek istedik... Ama sanırım... Meşgulsünüz..
Taehyurng sırıtarak cevap verdi.

-AHHH!! Durun artık! Tama Geleceğiz! Bırakın da hazırlanayım.
Jungkook ayağa kalkıp en yakındaki dolaba doğru yürüdüğünü konuştu.

- E-evet! Ben de hazırlanacağım...
Jimin utanarak odasına doğru yürürken mırıldandı.

Arabayı Hoseok sürüyordu, Taehyung onun yanında, Jungkook ve Jimin ise arkada oturuyordu.

- Peki... Jimin neden senin odandaydı Jungkook?
Taehyung alay ederek sordu.

- Çizgi roman okuyorduk ve Jimin uykuya daldı bende uyandırmdım.
Jungkook hızlı bir şekilde cevap verdi.

- Ah anlıyorum...

Taehyung hafif bir gülümsemeyle jungkookun gözlerine kitlendi.

*

*

*

What İs Jikook ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin