Roman

870 55 5
                                    

- Yani...? Jungkookie öğürmeyi bırak! Jikook'un ne olduğunu biliyor musun, bilmiyor musun??!?
Jimin Jungkook'a bakarak konuştu.

- Ben. Ben... Bilmiyorum... Üzgünüm!
Jungkook arkasını dönerek konuştu

- Ah, yapıcak bir şey yok... Araştıracağım.
Jimin odasına doğru yürüdü.

"Siktir siktir lanet olsun " Kendi kendine fısıldadı Jungkook." Baktığında ne düşünecek??!!!?!" Jungkook odasına yürüdü ve kapıyı kapattı, yatağına atladı ve yastığının üzerinde mırıldandı ve durduğunda yüzünü yastığına gömerek öylece kaldı. Çok geçmeden gözlerinin yavaşça kapandığını ve uykuya daldığını hissetti.

___

Jungkook kapısından gelen gürültüyle uyandı.
Yatağından kalkıp kapıyı açtı.

- Evet?
Jungkook kapının dışındaki Hoseok'a bakarak konuştu.

- Jin Hyung bana seni ve Jimin'i akşam yemeğine çağırmamı söyledi. Ahhh... Jimin İçeride mi?
Hoseok hafif bir gülümsemeyle kıkırdayarak konuştu.

- HAYIR!! SENİ KÜÇÜK SAPIK!!
Jungkook, Hoseok'u önünden çekerken bağırdı.

- Hey hey, sadece soruyorum!
Hoseok iki elini de havaya kaldırdıp güldü.

- Bana bir iyilik yapabilir misin? Git Jimin'i çağır, tuvaleti kullanmam gerekiyor. Teşekkürler Kook. diyip hızlıca arkasını dönüp koştu.

- Elbette..
Jungkook gözlerini devirerek Hoseokun arkasından mırıldandı.

Jimin'in kapısına doğru yürüdü ve kapıyı çalmadan önce tereddüt etti. "Aman Tanrım! Jikook'u araştırdıktan sonra ne düşündü acaba. Ah , kahretsin!" .Jimin'in kapısını çalarken kendi kendine düşündü.

- Evet?
Diye bağırdı Jimin içerden.

- Ahhhh... Akşam yemeği hazır Jimin Hyung!
dedi Jungkook. Jimin'in kapıyı ne kadar hızlı açtığına şaşırmıştı.

- Ah! Merhaba Jungkookie!
Jimin şaşkın Jungkook'a gülümseyerek konuştu.

- M-merhaba.. -hadi gidip y-yemek yiyelim.
Jungkook sahte bir gülümsemeyle konuşmaya çalıştı.

- Tamam!
Jimin, Jungkook'u aşağıya iterken konuştu

Jungkook, Jimin'in mutluluğuna şaşırmıştı. "Belki de Jikook'u araştırmamıştır!" diye kendi kendine düşündü.

___

Masaya oturduklarında Taehyung çoktan oturmuştu. Gülümseyerek onlara bakıyordu.

- Taehyung-ah!!!! Bize bakmayı bırak!!
Jimin ona kaşık fırlattığında konuştu.

- Ah!! Bu acıttı!!
Taehyung, kaşığın ona zarar verdiğini mırıldanarak önüne döndü.

- Ama... Bunu hak ettin! Üzgünüm ama üzgün değilim!
Jimin gururlu bir yüzle konuştu. Jimin'in söylediklerine Jungkook güldü.

Jimin, Jungkook'un tepkisini gördü ve onu gıdıklamaya başladı.

Jungkook, Jimini de yanına alarak sandalyesinden düştüğünde Jungkook ve Jimin eğleniyorlardı.

Fark etmedikleri şey ise odadaki tüm üyelerin onlara sırıtarak baktığıydı yongi hariç .

- Ahh! Siz ikiniz! Birbirinize yapışmaktan vazgeçin artık!
Yoongi sinirlenmiş bir ses tonuyla, yeni uyandığı için gürültü duymak istemiyordu .

- Bırak onları Yoongi!
Jin ona yastık fırlattığında söylendi.

Jimin, kızarmış ve utanmış bir yüzle Jungkookdan ayrılıp masaya geçti Jungkook' ta onu gibi yapıp masaya oturdu.

Herkes oturdu ve Jin yemeği masaya koydu.

___

İşleri bitince Jin bulaşıkları yıkamaya gitti ve grubun geri kalanı da uyudu. (Jin'i kölelikten kurtmak için şimdi 1-999-mama-Jin'i arayın (⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡. )

Jungkook yatağında uzanmış çizgi roman okuyordu. Biraz kurcaladıktan sonra çizgi romanı yanına koydu ve sadece mührüne baktı. Yukarıda hiçbir şey olmuyordu. Yapacak başka bir şeyi yoktu.

Kapısının hızla açıldığını duydu, Jungkook zıpladı ve şok olmuş bir yüzle odasına giren kişiye baktı.

- Jungkookie~ seni korkuttuğum için özür dilerim... Ama uyuyamadım..
Jimin sessizce Jungkook'un odasına girerken konuştu.

-J-jimin-ah! Ne...
Jungkook tam ağzını açıp konuşucakken Jimin'in ona doğru koşup küçük işaret parmağını dudaklarına koymasıyla sözü kesildi.

-Şşşt... Üyeler uyuyor.. Onları uyandırmak istemeyiz.
Jimin gözleri kapanacak şekilde gülümseyerek konuştu.

Jungkook cevap olarak sadece başını salladı.

-Peki ne yapıyorsun? Uyuduğunu düşündüm.
Jimin parmağını Jungkook'un dudaklarından çekerek sordu.

-Sadece birkaç çizgi roman okuyordum. O kadar yorgun değilim, akşam yemeğinden önce biraz uyudum.
Jungkook çizgi romanını alıp Jimin'e verdiğinde konuştu.

- Ah! Çizgi romanları seviyorum! Bunları seninle okumamın bir sakıncası var mı Jungkookie?
Jimin Jungkook'a gülümseyerek sordu.

- Elbette.. Ama bende sadece bir tane var.
dedi Jungkook.

- Sorun değil, paylaşabiliriz!
Jimin, Jungkook'un yatağına otururken konuştu.

Jimin gözlerini ovuşturmaya başlayana kadar ikisi de birlikte çizgi roman okumaya başladı. Sırtlarını yatağın başlığına dayayıp oturuyorlardı. Jimin yavaşça başını Jungkook'un omzuna yasladı ve gözlerini kapattı.

-Jimin...
Jungkook, Jimin'i uyandırmaya çalışırken fısıldadı ama işe yaramadı.

Jungkook, Jimin'i uyandırmamaya çalışarak yavaşça ayağa kalkıp dolabın yanına gitti ve pijamalarını giymeye başladı.
Umarım Jimin uyanmamıştır ve bunu çok rahatsız edici bir duruma dönüştürmemiştir.

Giyindikten sonra Jungkook yatağına döndü ve Jimin'in yatağına ne kadar yakıştığını düşündü sonra yatakta Jimine katıldı. ( Tamam bunun kulağa ne kadar sapıkça geldiğini farkettim ^•^ )

*
*

*

What İs Jikook ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin