Uğur'un teklifini kabul etmiştim aslında ben onun kim olduğunu öğrenebilmek için kabul ettim. Benim bir çıkarım olmaz ise hiçbir anlaşmayı kabul etmezdim.
Ben onun yakınında olunca tüm bilgileri alacaktım. Yoksa tabii ki kendi adamlarıma da bilgi toplamalarını söylemiştim. Onlar da en yakın zamanda bana bilgileri getirecektir.
Şimdi ise kardeşim Elif ile oturuyordum. Kardeşim üniversite okuyordu ve tıp bölümündeydi.
Ben insanları öldürürken o iyileştiriyordu...
Elif'in böyle karanlık bir yüzümün olduğundan haberi yoktu. Olmasını istememiştim, onunda hayatını mahvetmek istememiştim. Benim aslında tek ailem kardeşimdi. Başka kimsem yoktu. Babam zaten beni hiç sevmemiş, işkence etmişti. Annem ise ölmüştü. Annem bir yangında ölmüştü bunun nedeni ise babamı. Babamın yaptığı tüm şeylerin cezasını annem ve ben ödüyorduk. Benim Ay olma sebebim babam ve onun bana yaptığı şeylerdi. Elif'i çok seviyorum yani bir tek o beni gerçekten seviyordu..
Beni kimse gerçekten de sevmediği için hep kendi kendimi sevmek zorunda kalmıştım...
Şimdi ise benim tek varlığım, tek ailem olan kardeşim ile sohbet ediyordum. Biraz daha konuştuktan sonra dövüş eğitimime gidecektim.
Her ne kadar iyi olsam da biraz daha çalışmam gerekiyordu. Sonuçta iyinin de iyisi vardır.
Şimdi o dövüş alanındaydım. Burası bana aitti ve kimse yerini bilmiyordu tabii birkaç kişi dışında. Şimdi ise en yakın arkadaşım olan Serkan ile beraberdim. O da çok iyi bir bedene sahipti herkesin isteyeceği bir bedene sahipti.
Onunla beraber spor yapacaktım çünkü ikimizin gücü birbirine ancak yetiyordu. Diğer kişiler bizim kadar güçlü değillerdi.
Serkan benim gibi iyi dövüşmemizin nedeni onunla çocukluktan arkadaş olmamızdı. Beni böyle dövüşlere, silah eğitimine babam zorla çalıştırırdı. Benim dövüşebilmem için de Serkan ile beraber eğitmişdi. İkimizi de eğittikten sonra ikimizi dövüştürür nasıl dövüştüğümüzü ölçerdi.
Bazen Serkan bazen ise ben kazanırdım. İkimizde çok iyi dövüşmemize rağmen babam asla beğenmezdi. Serkan'ı görünce hemen koşup sarılmıştım. Çok özlemiştim. Bir işi çıktığı için İngiltere'ye gitmişti. O da hemen bana sarıldı, en samimi olduğum tek arkadaşımdı bütün işlerimi biliyordu.
Sarılmayı bıraktıktan sonra hemen saçlarımı karıştırdı. Bu hareketine çok sinirleniyordum saçlarım bozuluyordu. Ona hemen sinirli olan bakışlarımı gönderdim saçımı at kuyruğu yaparken. O da bu halime gülüyordu. Saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptıktan sonra dövüş için hazırdım.
"Dövüş için hazır mısın Ay?" diye sordu Serkan
"Ben dövüşe her zaman hazırım" diye cevapladım
"Hadi başlayalım o zaman"
"Başlayalım" dedikten sonra dövüş alanına geçtik.
Onunla dövüş yapmayı özlemiştim. Serkan ile dövüşmeyi seviyordum çünkü ikimizde dövüş olunca hiç acımıyorduk.
İlk hamleyi o bana yumruk atarak başlamıştı fakat ben hemen kafamı eğip engel oldum. İkinci hamle ise benden gelmişti Serkan'ın kasığına bir tekme geçirmiştim. Bu onun canını acıtmamıştı çünkü daha fazlalarını görmüştü. Fakat yerinde biraz sendelemişti. Bu hamlemden hemen sonra karnıma tam yumruğunu geçirecekti ki kolunu tutup ters çevirdim ve bunun yanı sırasında boynunu da tutmuştum. Serkan da bacağımı tutup beni yere düşürdü yumruk atmaya başladı.
Her rakibin hafif bir yanı vardır. Serkan'ın ise hafif yanı sol bacağıydı. Onun sol bacağından Tutup yere serdim bu sefer ben ona vurmaya başladım.
En sonunda ben kazanmıştım. Beni tebrik etmişti sonra da evine geçmişti.
Bu süre içinde benim adamlarım ise Uğur hakkında birkaç bilgi toplamışlardı. Uğur'un bilgilerinin olduğu dosyayı aldım elime ve incelemeye başladım.
Uğur Aksoy 28 yaşında. Babası ve annesi bir yangın sonucunda vefat etmişti. Açıkçası bence annesi ve babası bir kaza sonucu ölmemişti. 15 Haziran'da doğmuş fakat doğum gününde hiç kimseyle görüşmüyormuş. Bence doğum gününde birşeyler olduğu için asla kutlamıyordu bu bilgileri ise yaptığım anlaşma sebebiyle yaklaşarak öğrenecektim. Uğur Aksoy hakkında öğreneceğim çok şey vardı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimizdeki Acılar
AcciónHer zaman iyi görünsekde içimizin her bir köşesinde aslında acılar çokca vardı Ben kim miydim? Ben Mine Demir Tabii insanlar beni böyle tanırlar, diğer tarafımı hiç bilmezler siz bilmek ister misiniz? O zaman hadi başlayalım