Medya:Mine; Ay Parçası
•••
Uyandığımda çok daha iyiydim. Bir hafta sonraki o ödül törenine gidecektim çünkü orada bir işim vardı bunun için de Uğur'la yine konuşacaktım.Onun için de şuan hazırlanıyordum. Ve saat şuan 5'ti. Evet sabahın beşinde Uğur'la buluşucaktım ve bundan Uğur'un haberi yoktu.
Haber etmek için hemen Uğur'u arıyordum. İlk aradığımda açılmamıştı. Sonraki aradığımda ise yine açılmamıştı. Bir daha aradığımda ise meşgule attı.
Evet beni meşgule attı.
Sırf beni meşgule attı diye 5 defa daha aradım en sonunda açmıştı"Ne var?" Açtığında ilk bunu demişti. Kaşlarım çatıldı. Heralde isme bakmamıştı.
"Ben varım,daha ne olcak?" dediğimde bir kalkma sesi gibi bir ses geldi galiba tam şuan ismime bakıyordu.
"Aa Ay Parçası" dedi. Sonrasında ise sesini yükselterek
"Sabahın köründe ne arıyorsun ya"diye bağırdı bende sesimi yükselttim altta kalacağıma ölürüm daha iyi.
"Asıl sen niye açar açmaz bağırıyorsun ya konuşacaklarım var seninle senin sesine meraklı değilim!"diye bağırdım iyi bile sabretmiştim.
"Tabi onun için bu saatte aradın" dedi. Konuştukça sinirimi bozuyodu.
"Cidden konuşacaklarım var. Attığım konuma gel."diyip kapattım. Daha hazırlanacaktım, konuşmasını bekleyemezdim.
Yine üstüme beyaz bir crop ve kargo siyah pantolon giymiştim. Hava çok sıcak olduğu için saçımı yukarıdan sıkı bir at kuyruğu yaptım ve takılarımı taktım. Sonra da yüzüme hafif bir makyaj yaptıktan sonra dışarı çıktım.
Uğur'a attığım konum kendime ait olan bir kafeydi ve birazcık uzaktaydı. Hemen arabama binip yola koyuldum.
1 saat sonra ancak varabilmiştim ve muhtelemen Uğur daha gelmemişti.
İçeri geçtiğimde düşündüğüm gibi halen Uğur gelmemişti.
Kahvemi içerek, dışarıya bakarak tam yarım saat Uğur beyi bekledim. Adam gelmiyordu.
En sonunda Uğur içeriye girdiğinde ona öyle bir bakış attım ki susup oturdu. İyi ki önceden haber etmiştim etmesem düşünemiyorum yani
Bir süre ikimizde konuşmadık.
Sonra Uğur "ee ne konuşcaksın sabahın köründe uyandırdın beni" dedi.
"Sabahın köründe uyandırdım da sen kaçta geldin saat 7'de" dedim.
"Her neyse ben senin gideceğin ödül töreni için konuşacaktım"dediğimde kaşları çatıldı.
"Ben o gün birisiyle görüşeceğim"dediğimde ne demek istediğimi anladı.
"Kim ve nasıl olacak?"diye sordu.
Ona planı anlattıktan sonra kabul etti. Ve 1 hafta sonra o plan gerçekleşecekti ne olursa olsun.
Ondan sonra birazcık konuştuk ve ayrıldık. Arabama binip evime geri gittiğimde saat 10'du. Birazcık uyusam iyi olurdu çünkü planımı duzenleyebilirdim.
✮✮✮
Tam tamına bir hafta geçmişti. Bugün Uğur'un ödül töreninin günüydü. Planımızı uygulayıp kendimizi gösterecektik,ne zamandır kendimi hatırlamıyordum. Zamanı gelmiş geçmişti bile
Saat 20.00'de ödül töreni başlıyordu bende muhtelemen 18.30 gibi hazırlanmaya başlardım herşeyim hazırdı. Ve saat şuan da 17.00 di.
Törene Uğur ile beraber gidecektik çünkü planımız böyleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimizdeki Acılar
AkcjaHer zaman iyi görünsekde içimizin her bir köşesinde aslında acılar çokca vardı Ben kim miydim? Ben Mine Demir Tabii insanlar beni böyle tanırlar, diğer tarafımı hiç bilmezler siz bilmek ister misiniz? O zaman hadi başlayalım