Jisung, Seungmin ve Felix gece yarısı sularında kendilerini gözaltına aldırtmışlardı. Kendilerine verilen birini arama şanslarında ise Jeongin'i aramışlardı. Dörtlü grubun en küçüğü hyungları için çok endişelenmiş ve en kısa zamanda karakola gelmişti. Görevli güvenlikten izin alıp parmaklıkların dışarısından endişeli bir şekilde arkadaşlarına bakıyordu. Haberi duyunca aklı yerinden oynayan minik, eğer arkadaşları düzgün bir açıklama yapmazlarsa onları burda bırakıp gidecekti. (Tabiki de bu olmayacaktı beş dakika sonra geri gelirdi..) Seungmin en zekileri olduğunu varsayarak kendini öne attı ve diliyle dudaklarını ıslatıp konuşmaya başladı.
"Bak bu iki salak tutturdular bara gidelim bara gidelim diye bende dedim ki siz iki salak gidin yar-öhm öhm yiyin ben evde oturup Kim Milyoner Olmak İster izliycem dedim. Bunlarında götü tutuştu ben öyle diyince. Yalvardılar yakardılar Seungmin noolur sende gel. Ama ne yalvarmalar! Ben hayatımda bu ikisi kadar özellikle Felix kadar yağcı bir insan görmedim. Sende dikkat et bunlara. Herrrneyseee, bende kıramadım bebişlerimi kabul ettim. Amacım eğlenmek değildi sadece onlara göz kulak olmaktı. Yoksa bunlar verirlerdi valla. "
" Seungmin hyung, sadede gel. Bunları burdan çıktıktan sonrada konuşuruz. "
" Pekii.. Biz geldik işte bara biraz oturduk sonra Jisung dedi ki 'Gelmişken biraz kafa dağıtalım' bende dedim siz için ben ayık kalayım eve götürürüm sizi dedim. Onlarında işine geldi sonra Jisung, Felix ile kendisine içki almaya gitti. Kaç dakika oldu Jisung yok. Felix'e dedim bu kesin verdi yarın yürüyemeyecek. Felix de yok ya ben bakarım dedi gitti Jisung'u aramaya. Ama buda geri gelmedi.. Bende meraklandım ikisinin gittiği yere gittim. Bi baktım Felix başka masadan bir adamla oturuyor gülüp sohbet ediyor. Ben daha onun şokunu atlatamadan bir ses duydum. " LETS GO BABY" dedim salak bir sarhoştur bir baktım JİSUNG DANSÖZ GİBİ DİREK DANSI YAPIYOR?! Ben iki saat bu iki gerizekalıyı ordan kurtarmaya çalıştım. Sonra bi anda PAT PAT PAT diye bir ses duydum ve yerde kan gölü.. Felix'in konuştuğu adam vuruldu. Sonra birde siren sesi duydum herkes kaçışmaya başladı. Sonra işte bizde buraya geldik"
Jeongin ağzı açık şekilde arkadaşlarına bakıyordu. PİŞMİŞ TAVUĞUN BAŞINA GELMEMİŞTİR BUNLAR!
"Ama hala neden geldiğinizi anlamadım.."
" Adamla en son Felix görüştüğü için şüpheli bizde onun yanında olduğumuz için bizde şüpheliyiz. "
Felix arkada duvar kenarında yere çömelmiş üzgün üzgün yere bakıyordu. Jeongin diğer iki arkadaşına yaklaştı ve gözünü sarışından arkadaşından ayırmadan fısıltıyla konuştu.
"O iyi mi hyung? "
Uzun süre sessiz kalan Jisung, göz ucuyla Felix'e baktı ve tekrar Jeongin'e döndü.
" Bence hapishanede nasıl browni yapabileceğini düşünüyor "
" He gerizekalı "
" Jisung hyung ciddi ol ya"
" Ay tamam be ortamı yumuşatmaya çalışıyorum bende"
"Sen yumuşatma Jisung Allah aşkına hepsi senin başının altından çıktı zaten"
"Hey yükü tek bir kişiye yüklemek doğru değil"
Jeongin ikilinin konuşmasına son verecekken Felix derin derin düşüncelerinden ayılmış ve yanlarına gelmişti.
" Evet, doğru değil ve burdan nasıl masum çıkabiliriz diye düşünüyordum. Elimizde bizi masum gösterecek bişey yok. "
Seungmin ve Jisung çaresizce birbirlerine bakarken minikleri onlar için bir delil aramaya başlamıştı. Alnında yanan ampüllerle kafasınu kaldırıp gülümseyerek baktı.
" Bakın bakın bi, siz bunları nerde konuştunuz? "
Jisung birkaç saniye Jeongin'in yüzüne baktı.
" Grupta konuştuk ya hatta sen mesajlara bakmadın! "
" Ya üff orayı karıştırma, diyorum ki elimizde yazılı belge var. Onu kanıt olarak gösterebilirsiniz diyorum."
" Ya ben diyorum işte bu bebek ekmek bizim hayatımızı kurtarcak. "
Seungmin parmaklıkların arkasından Jeongin'in yanaklarını sıkarken Jeongin Seungminden kurtulmaya çalışıyordu. Felix Seungmin'i geri çekti. Kendisi Seungmin'in yerine geçti Jeongin'e gözleri parıldayarak baktı. Seungmin de Felix'e öyle bakıyordu ama onun yıldızları biraz kötü niyetliydi..
"Harikasın be! Cidden olur mu dersin? "
"Olur canım neden olmasın? "
Felix gülüp ellerini çırparken yerinde duramıyordu. Belli etmesede Felix çok duygusal bir insandı ve bu olay onu çok yormuştu. Jisung hemen göğsünü kabartıp halkını selamlayan çok hayırlı bir başkan edasıyla etrafındaki görünmez halkını selamladı.
" Yine baharlar gelecek sevgili halkım! "
"Jisung napıyo-"
" BU KALP HALKIM İÇİN, KIYMETLİLERİM İÇİN ATIYOR! ONLAR BENİM AİLEM!! "
Jisung Flash TV'yi batıracak bir oyunculuk sergiledikten sonra hafif kafasını kaldırdı ve üstten Seungmin'e baktı.
"Sen ne anlarsın aileden vatan haini"
"Jisung doğruyu söyle içtin m-"
Jisung Seungmin'nin konuşmasına izin vermeden Felix'e içtenlikle gülümseyip bir elini Felix'in omzuna koydu.
"Yine baharlar gelecek evlat."
Endişelenme ben arkandayım. "
Seungmin Jisung'a öldürücü bakışlar atarken Felix ve Jeongin gülmemek için kendilerini zor tutuyorlardı.
Jisung cidden iyi bir oyuncuydu ve bu kötü durumda bile onları gülümsemeyi başarıyordu. Sanırım Jisung olmasa çoktan hepsi bir kaç defa depresyona girerlerdi.Aniden kapı açıldı ve içeri uzun boylu, kızıl saçlı bir adam girdi. Bir eli siyah dar pantolonunun cebinde, boş olan elinde de bir dosya vardı. Büyük ihtimal bu vakayla ilgilenen polis oydu. Siyah ipek gömleği ve siyah pantolonuyla alışılmış polis suretini yıkıyor, herkesin düşeceği bir karizmayla akıllara yeni bir polis sureti oluşturuyordu. Kızıl saçlı polis yanlarına geldi ve parmaklıkların arkasına baktı.
"Lee Yongbok Felix, Kim Seungmin ve Han Jisung sizler misiniz? "
Hepsi dona kalmış polise bakıyorlardı. Büyük ihtimal onlarda böyle bir polis beklemiyorlardı. Felix hemen ayılıp kafasını salladı.
" Evet, biziz"
" Tamam, ben bu davayla sorumlu polis Lee Minho. İlk önce Lee Yongbok Felix, sorgu odasına. "
Polis cebinden anahtar çıkardı ve parmaklıkların kilidini açtı. Felix'e bakıp çıkması için kafasıyla işaret ederken Felix yutkundu ve dışarı çıktı.
Ardından polis bey Jeongin'e döndü." Sizinde süreniz bitti çıkınız lütfen. "
─── ⋆⋅☆⋅⋆ ──
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Police's Lover // Jeongho 🐈⬛
FanficGözaltına düşen arkadaşlarınu kurtarmaya giden Yang Jeongin ve sorumlu polis Lee Minho 🐈⬛