VII. Ayıcıklı Pijama ☆

73 6 57
                                    

Medyadaki bölümün ismindeki pijama böyle hayal ettim.

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ─

Jeongin'den

Rezilliği iliklerime kadar hissediyordum. Minho nerden çıkmıştı şimdi? Bir rezilliği atlatmadan diğeri geliyordu.

"Sende hoşgeldin Minho hyung, buyrun içeri geçin"

Kapının önünden çekilip içeri geçmeleri için yer açtım. İlk önce Minho geçti.

"Hoşbulduk tatlı pijamalı çocuk, solucan olma gibi bir hayalin mi var yoksa? "

Benle dalga geçip içeri geçmişti. Hah çok komik orospu çocuğu.

Ardından Chan hyung içeri geçmişti. Minho'nun bana takılmasına rağmen gülümseyip bana bakıyordu. Dudak büzüp kollarımı Chan hyungun beline doladım. Chan hyungun yanında şımarmayı seviyordum öz abim gibi hissediyordum.

"Şapşal soluncanlı ekmek seni"

"Sen yapma bari hyung ya diğerleri yerin dibine gömecekler şimdi beni"

"Ben izin vermem merak etme"

Diyip güldü ve kollarını belime sarıp beni kucağına aldı. Bende Minho ile göz göze gelmemek için gözlerimi kapatıp kafamı Chan hyungun boyun girintisine soktum. Fazlasıyla huzurluydum.

"Chan hyung eğer ben uyursam beni yatağıma kadar taşır mısın? "

"Taşırım ama sen yine de uyuma. Son bir kaç seferdir aynı şeyi yapıyorsun fark etmedim sanma"

Kıkırdayıp bacaklarımı biraz daha sıkı sardım. Chan hyungda içeri salona geçmişti.

"Burada büyük dedikodular dönmüş.. Bide kavga olmuş sanki"

"Tövbe haşa biz ve dedikodu? Biz ve kavga? Öyle olsun Chan hyung ama çok alındık bilesin"

Bu Jisung'un sesiydi. Neredeyse her hafta sonu bunu yapıyorduk hatta bazen Chan hyungda bize katılıyordu. Ona karşı savunması garip olmuştu.

"Jisung hiç inandırıcı değilsin seni sorguya yönlendiriyorum"

Aşağı indiğimi fark ettiğimde büyük ihtimal Chan hyung koltuğa oturmuştu. Benim kalkmaya niyetim yok dediğim gibi çok rahat burası.

"Ben devralıyorum o zaman? "

Bu Minho'ydu. Bi an sesi kulağıma çok güzel geldi. Sanırsam ciddi olmadığı zamanlarda kibar biriydi, ses tonu aşırı rahatlatıcıydı.

"Bence Seungmin'i almalısın benden laf çıkmaz"

Aynen kardeşim aras kargo. Kesinlikle Minho'dan tırsmıyorsun net.

Seungmin uzun süredir konuşmamıştı. Chan hyungu izliyordur kesin. Seungmin ile bazen birlik olup Chan hyungun ağzından laf almak için planlar yapardık. Chan hyung bana hep kibar davrandığı için bana yumuşak davranır ve istediğimi yaptırırdım.

Ebet ben bu evin şımarık küçük çocuğuyum.

"Kalsın Jisungcum kalsın. Ben itiraz etmedim sen itiraz ettin. "

Seungmo çaktı yemin ederim. Jisung ne göt olmuştur ama. Üff şuan yüz halini görmeyi çok isterdim.

"Felix yeni sorgudan çıktı onu da alamayız.. Hmmm"

Jisung cidden kendisi yerine geçebilecek birini arıyordu. Şaka yapmamış mıydı Chan hyung? Göt korkusu dedikleri bu olsa gerek.

"JEONGİN DE OLAY YERİNDEYDİ ONU ALABİLİRSİNİZ"

Police's Lover // Jeongho 🐈‍⬛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin