EBBBETTTT ÇOK YOĞUN İSTEKLER ÜZERİNE (3bebek) 1 VE 4 KARIŞIMI BİR ŞEY YAZIYORUM İYİ OKUMALARRR 💖
─── ⋆⋅☆⋅⋆ ──
Minho'dan
ALLAH'IM LÜTFEN BANA DÜN GECEYİ TEKTAT YAŞAT YARABBİM.
O neydi öyle. O NASIL BİR GÜZELLİKTİ YARABBİM. Ayıcık pijamalı Jeongin benim favorim.
Dün gece eve döndükten sonra kaç saat yatakta debindiğimi hatırlamıyorum ama şuan belim çok fazla ağrıyor.
UTANIŞI AŞIRI TATLIYDI YAAH
Hala aklıma geldikçe sırıtmadan duramıyorum. Ama yeter bu kadar sırıttığım daha kahvaltı bile yapmadım. Açım aç aç.
Güzel yatağımdan kalkıp banyoya girdim. İşlerimi hallettikten sonra ayağıma dolaşan Soonie ile mutfağa gittik. Doogie ve Dori de yemek için beni bekliyorlardı. Onlara mamalarını kaplarına koyup biraz sevdim. Jeongin de kedi sever miydi acaba?
Bunu düşünürken kendime ayılmak için kahve yapmaya başladım. Kahvaltı hazırlamaya aşırı üşendiğim için içeri gidip telefonumu alıp Hyunjin'i aradım. Arkadaşlar ne içindir!
"Alo? *esneme sesi*"
"Sana da günaydın lama kılıklı çabuk hazırlan bize gel"
"Hayrola yeni dava için denek olarak beni mi kullanacaksın? Ben daha çok gencim kalsın"
"Yemin ediyorum hayatımda gördüğüm en salak insansın Hyunjin. "
"İltifat için saol bebişim ve soruma cevap alamadım"
"Önemli bir mevzuyu konuşmamız gerek ayrıca kahvaltı hazırlamaya üşendim gelince simit mimit bişiler alsana"
"Ben kölen miyim köpke?"
"Şuan kalkıp hazırlanmadığını bilsem hayır derdim ama bildiğim için evet diyorum."
"Puşt senin işin yok mu bugün? "
"Yok izinliyim hem sanane bundan napcan banka mı soycan? "
"Tövbe tövbe sen daha ayılamamışsın galiba şuan konuştuğun arkadaşın Hwang Hyunjin"
"Senin ismin lama kılıklı değil mi?"
"Ya bi siktir git ya"
"Tamam tamam küsme drama queen. Benim poğaçam çikolatalı olsun"
(Arkadaşlar biliyor musunuz ben hayatımda hiç çikolatalı poğaça yemedim-)
"Sana boklu poğaça alıcam Minho kapa kapa"
"AAAA NİMETLE DALGA GEÇİLİR Mİ LAN"
Yüzüme kapatmış pislik.
Kahvenin olduğunu belli eden sesle kahve makinasından kahvemi alıp bir bardağa döktüm. Tam bir yudum alacakken kapı çaldı. Kahvem elimde kapıya doğru yürüdüm. Gelen Hyunjin'di.
Bacakları uzun ya ondan çabuk geliyor lama kılıklı.
"Hani bana kahve? "
Elimdekini uzattım.
"Al"
"Oha valla mı"
Hemen elimdeki kahveyi aldı ve içeri girip bir yudum aldı. Kahveyi su gibi tüketiyor aq.
"Sana çikolatalı ve patatesli poğaça aldım. Bide bir buçuk litre ayran"
"Oha hayvan mısın o kadar ayranı napalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Police's Lover // Jeongho 🐈⬛
FanfictionGözaltına düşen arkadaşlarınu kurtarmaya giden Yang Jeongin ve sorumlu polis Lee Minho 🐈⬛