selammmmm
bu sefer yarım bırakmayacağım söz veriyorum 🥹🥹🥹
lütfen yorum yapınız, keyifli okumalar 😽😽😽-
"Anne! ben jeonginlere gidiyorum!"
"tamam!" diye uzatarak bağırdı bayan hwang. hyunjinse çantasını alarak çıkmıştı evden. yolda markete uğrayıp bir ton sağlıksız şey aldı bir yandan da jisung'u arıyordu.
elleri dolu olduğundan omzuyla kulağı arasına sıkıştırdı telefonu. "jeonginlere gidiyorum ben"
"felix de bizdeydi, geliriz beraber."
"diğerlerine de haber versene marketteyim elim dolu şu an"
"tamam hallettim say, hadi görüşürüz"
elinde ki cips paketini koltuk altına sıkıştırıp telefonu aldı eline ve cebine attı.
jeongin'in evinin yolunu tutarken seungminle karşılaştı ve beraber binadan içeri girdiler. seungmin, jeongin ve hyunjin ilk okuldan beri arkadaşlardı. seungmin ve jeongin karşı karşıya binalarda, hyunjin ise bir sokak altta oturuyordu.
"biz geldik yerim teyze!" diye seslendi seungmin
yerim yüzündeki kocaman gülümseme ile sarıldı çocuklara "kimchi yapmıştım, en sevdiğiniz. yemek de yapıyorum şimdi yiyip öyle gidersiniz"
seungmin ve hyunjin kimchi lafını duyunca "sen var ya bir numarasın biliyo musun!" diyip öpmüşlerdi kadını. biri bir yanağından öteki diğer yanağından.
"tamam hadi geçin odama gelicem şimdi" diyerek kovdu jeongin onları.
"onları benden daha çok seviyosun dimi? senin çocuğun benim, yazıklar olsun." demişti jeongin alayla.
"hepiniz benim çocuğumsunuz, öyle deme oğlum"
"şaka yapıyorum şaka" diyerek kadının az önce öpülen yanaklarını silip kendisi öpmüştü.
zil sesiyle annesini mutfakta bırakıp kapıyı açmaya gitti. ev yine ahıra dönücekti büyük ihtimalle. 8 erkeğin olduğu ortamdan ne beklenirdi ki zaten.
"karina? sen ne alaka lan?"
yerim, kızının ismini duyar duymaz yanlarına koştu ve jeongin'in kafasına bir tane patlattı. "düzgün konuş kardeşinle"
karina, jeongin'in söylediği şeyi komik bir şekilde sessizce taklit etti ve göz devirdi.
"sanane, benim evim değil mi????? jisung'u gördüm eve gelmeye karar verdim. "
"abin o senin abi de şerefsiz"
"demiyorum! bir yaş büyüksünüz, sen abi misin ki?"
"gelme odama sakın"
"hyunjin'e bir şey sormam gerek sus"
"hyunjin!" diye bağırarak jeonginin odasına girdi kız. "yuna telefonuma bakmıyor, evde mi?"
"siz yine kavga mı ettiniz?" diye sordu hyunjin bıkkınlıkla.
" bu sefer onun suçuydu, sen söyle evde mi değil mi? ona göre size gideceğim."
"ya kızım ne bileyim ben, al ara benden." diyerek telefonunu uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece bir öpücük | hyunin
FanfictionI don't want you like a best friend Only bought this dress so you could take it off ~friends to lovers yan ship: yuna x karina