Alex eliyle koltuğu göstererek "buyrun oturun, konuşup tanışalım" dedi
Mutlu yüz ifadesiyle. Adora oturunca Alex'te oturdu, Adora "ben size karşı sinirli ya da kızgın değilim, normalde bu vakaları bir savcı tek başına yapar, önceki vakaları mı başarıyla tamamladım işimde iyiyim beni bu iş için yetersiz olduğumu düşündüklerini düşünmüştüm o yüzden gelince size karşı öyle davranmıştım" dedi. Birkaç saniye sonra
Adora "yoksa siz işinizde biraz kötü olduğunuz için mi sizi bana gönderdiler" dedi.
Alex "hadi oradan hiçte bile ben işimde çok iyiyim dir, bunun için beni göndermiş olmaları imkansız" dedi. Adora "öyle mi" dedi. Alex "peki şimdilik bu konuyu kapatalım ve birbirimizi tanıyalım" dedi. Adora "ilk sen başla" dedi. Alex "tamam o zaman, ben 24 yaşındayım bildiğin gibi bende bir savcıyım. Bu kadar bilgilerim peki ya sen" dedi. Adora "bende birkaç ay sonra 23 yaşına basarım ve tanıştığıma memnun oldum" dedi. Alex "o zaman ben daha büyüğüm" dedi mutlu bir şekilde. Adora "bu neyi değiştiriyor ki" dedi.
Alex "öylesine dedim işte" dedi. Adora saate baktı "sanırım tanışmamız uzun sürdü benim eve dönmem gerek artık" dedi ayağa kalkarak. Alex'te ayağa kalktı "yarın yine buluşalım, şu vaka hakkında bana bilgi vermen gerekiyor" dedi. Adora "tamamdır yarın görüşürüz o zaman" dedi. Alex'le birlikte işyerinden çıktılar birbirlerine baktılar sonra yolları değişerek ayrıldılar.
Adora arabaya bindi ve evin yolunu aldı, eve varınca, sabah vakti giydiği pijamayı giydi salonda bulunan kanepeye yatarak olanları düşünmeye başladı, sonra uykuya daldı.
Çok yorgun olduğu için uykusu uzun sürmüştü neyseki pencereden içeriye giren, güçlü bir ışık tam üzerinde gezindiği için gözleri açıldı, etrafına bakındı, kalktı ve kendine gelebilmek için buz gibi bir suyla yüzünü yıkadı kendine yemek yaptı, zaten sabahtan beri sadece bir paket ramen yemişti bundan dolayı karnı açlıktan gurulduyor du, kendini doyurduktan sonra telefonu aldı çünkü Alex'e mesaj atıcaktı ki numarasını almadığını fark etti, offladı bunu nasıl unuttum ki dedi içinden "yarın hangi saatte buluşucağımızı nereden bileyim ben şimdi" dedi. Belki Alex'te bu düşünceye varıp umursamaz dedi içinden o yüzden telefonu kapattı ve yemek yediği küçük masanın üzerine bıraktı ama yinede içinden bir ses bu düşündük lerinden hiç emin değildi.
Adora bunun olacağına kesindi o yüzden bu düşünceleri bırakıp masayı toparladı sonra saatin geç olduğunu görünce yatağına yatarak uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kayıp Vaka
ParanormalAdora bir savcı'dır Lizet adında bir kıza rastlıyor ve ona kız kardeşinin kaybolduğunu söylüyor. Adora o kızı bulmaya çalışır ama bu vakanın arkasında bir gizem var ve işler iyice birbirine karışır... Bu kitabı oku ve neler neler oluyor gör. Daha do...