Liseye başlamadan önce ki gün annem kayıt işlemlerini bitirmişti az da olsa içimde bir umut vardı belki daha iyi arkadaşlıklar edinebilirdim,
Derken telefonuma gelen bildirim sesine odaklandım.
11-A Ödev Grubu
15-12
'Amber' kişisi sizi '11-A Ödev Grubu' na ekledi!
+22 kişi gördü
bunu gördüğüm de gerçekten yüzümde bir tebessüm oluşmuştu, Çünkü eski lisemde ki "sözde" arkadaşlarım, bunu yapmaya bile gayret duymamışlardı..***
~Ertesi gün~Sonunda yeni bir liseye başlıyacaktım. Her ne kadar mutlu olsamda eski lisemde ki gibi arkadaşsız kalma korkusu vardı üzerimde..
hızlıca üzerimi değiştirdim, çantamı hazırladım ve kahvaltımı yaparak, evden çıktım.
Okula doğru ilerliyordum. Evimiz yeni liseme o kadar da uzak değildi, bu yüzden 10-15 dakikaya lisenin önüne geldiğimde derin bir nefes alarak lisenin bahçesine giriş yaptım. Kapıya doğru ilerledim ardından içeriye giriş yaptım daha sonra yeni sınıfımın yerini aramaya başladım.
Her ne olursa olsun içimde bir tereddüt vardı, "ya arkadaş edinemezsem?" "ya bana kin beslerlerse?"
düşünmeyi bırakıp, artık içimdeki sesi susturarak, sınıfımın yerini aramaya devam ettim.
sonunda sınıfın önüne gelmiştim. Yine derin bir nefes alarak sınıfa girdim, sınıfa ilk giren ben olmuştum, aslında şaşırmamıştım, kim okula bu kadar erken gelmek ister ki?
Hemen cam kenarından 4. sıraya oturdum.
Heyecanla erken çıktığım için büyük ihtimalle daha sınıfa kimse
toplanmamıştı.Derken sınıfa 2 kişi girdi. aralarında bir şey konuşuyorlardı., beni fark ettiklerinde bir kaç saniye gözlerini benim üzerimde gezdirdirerek beni süzdüler. Sonra yanıma doğru gelmeye başladılar.
Heycanla konuşmaya başladı,hayata olan enerjisi insanların içini ısıtıyordu, ve seside bir o kadar güzeldi.
"Merhaba! sen yeni öğrenci Colette olmalısın, tanıştığıma memnun oldum. umarım birlikte iyi zaman geçirebiliriz!" dediğinde sırıttım."Ha, bu arada ismim Janet yanımdaki de Fang!"
Aynı ses tonu ile, "bende memnun oldum!" diyerek karşılık verdim.
"Yanımdaki ha? ne zamandan belli yanındakinim güzelim?"
"Ah! fark etmedim özür dilerim!" dedi, ve yanağına küçük bir öpücük kondurdu. Fang bu durumdan rahatsız değildi, aksine utandığı yanaklarından belli oluyordu. Büyük ihtimalle çıkıyorlardı.
Daha sonra Janet ile Fang kısa bir gülüşme sonrası duvar tarafındaki sıraya doğru ilerlediler.
***
Sınıf neredeyse toparlanmıştı. yanıma Mandy isimli bir kız oturdu, elinde ise bir torba şeker vardı. "İster misin? çilekli, gerçekten lezzetliler!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Yara (Edgar x Colette) (cringe+helelele)
RomanceC' Senin yardımına ihtiyacım yok. E' Tekrar düşünmek istersen burdayım