•'Something About You Baby

548 27 71
                                    

📣İsimleri yazmaya uğraşmayacağım için hepsinin baş harflerini yazdım! iyi okumalar!,, yine yukarıya bıraktığım şarkı eşliğinde de okuyabilirsiniz!

***
dün gecenin ardından tekrar gözlerimi odamda açtım, bileğim hala kötüydü dünkü kremlerin pek bi faydası olmamışa benziyor.

tek ayağımın üstünde perdeyi geri iterek pencereyi açtım. hava çok güzeldi şuanda okula gitmeyi çok isterdim..

tekrar yatağa uzandım, annemin mutfakta hazırladığı yemek kokuları burnuma kadar geliyordu.. topallayarak mutfağa doğru ilerledim ve sandalyeye oturarak annemi izlemeye başladım."Düne göre daha iyi misin? kelebeğim."

'Düne bakarsak hiç bir fark göremedim anne.'
"Ah, sizin yarışma n'e olacak, katılamayacak mısın?"
'Büyük ihtimalle öyle olucak..'
"Üzülme kelebeğim, önünüzde daha nice yarışmalar olucak onlara katılırsın."
'bencede.'

Edgar'ın Anlatımı'ndan
Alarmı kapatarak yataktan kalktım, Elimi yüzümü yıkadım ve üstümü değiştirdim, mutfağa ilerleyerek ağzıma dolaptan bir kaç atıştırmalık atarak evden çıktm ve okula doğru ilerledim.

Yolda ilerlerken bugün Colette'in okula gelemeyeceği aklıma geldi, o bana okulu sevdiren, ve benim okula gelme sebebimdi..

Okula doğru ilerlerken Chester ve Mandy'i gördüm Chester parmağıyla beni gösterip Mandy'e bir şeyler söylemiş, ve yanıma doğru gelmeye başlamışlardı.

C: Hayırdır yenge nerde lan.
C: Lan doğru onun bileği burkulmuştu ya doğruu..

M:En az 1-2 hafta gelemez büyük ihtimalle.
M: Zaten bu hafta kesin gelemezde.

C: Lan bu Colette'i görmeden nasıl zaman geçirecek, ah garibim.

E: bende bilmiyorum

***
Janet Fang Ve Amber bizden önce okula varmıştı. Zilin çalmasına daha zaman olduğu için bahçede kalma kararı aldık.

A; Ya bi gün okula gelmedim diye neler olmuş ya biriniz anlatsın.

E: çok bişey olmadı aslında.

C: Ya kes amk ne bişey olmadı? drama yapma. Mandy bebeğim anlatsın sana.

J;Edgar sen cidden bu arada Colette'e aşık mısınnn

E: sanırım evet..

C: LAN DÖL YUTMA, NİYE İTİRAZ EDİYON YA KIZIN YANINDA.

E: UTANIYORDUM SUS YA

F: oyy birileri aşık mı olmuşş

C: Ağa ben başından belli colgar destekcisiydim zaten.

M: Ee peki ne zaman açılacaksıınnn??

E: Beni gerçekten sevdiğinden emin olduğumda.

F:Ya seni arkadaş olarak görüyorsa napıcaksın?

E:ne yapmam gerekiyor? bir kalp bir insanı, zorla sevemez.

F:oda doğru.

C: ağa ben inanıyorum Colette'de bunu seviyorrr.

E: Bilemeyiz..

J: Çantaları bırakıldım, üstümüzü değişip geri aşağı ineriz. zaten çantalarda kitap yok.

C: bırakmaya ne gerek var ya koyalım kenara. zaten gözümüzün önünde olurlar.

M:aynen üstümüzü değiştirip gelelim.

Erkekler soyunma odası

C:Amk bu t-shirt niyeee çok bolll

İçimdeki Yara (Edgar x Colette) (cringe+helelele)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin