Antrenman

580 32 73
                                    

***
Sinema da yaşananlardan sonra, hemen eve dönmüştüm. O an nasıl uykuya daldığımı bile hatırlamıyorum.

Tabii aşk dizilerinin bana göre pek sardığı söylenemez. genelde uykumu getirir. Ama orda uyumayacağıma dair kendime söz bile vermiştim.

Dün gerçekten Edgar daha farklıydı. Yada bana öyle geldi, eskisi gibi mutsuz ya da huzursuz değildi. Aksine yüzüme bakarken, gözlerinin içi bile parıldıyordu. İlk defa onu bu kadar mutlu ve huzurlu görmüştüm.

Ama hâlâ onun omzunda uyuduğum gerçeğini aklım kabul etmek istemiyordu.

Dün sinemanın ardından beraber biraz vakit geçirdik. Ardından evlere dağıldık, gece saatlerinde dağıldığımız için Amber'de bana eşlik etmişti. Eve geldiğimde ılık bir duş aldım ardından odama geçerek yatağa kendimi bıraktım.

07.00 ⏰
Ahh! lanet olası alarm beş dakika daha..

07.10⏰
Acaba bugün okula gitmesem mi?
Ahh, doğru bugün turnuvalar için ön antrenmanlar var!

O kadar yorgun düşmüşüm ki aklımdan çıkmış..

hemen hazırlanıp evden çıktım bu sefer annemi uyandırmak istemedim hemde kahvaltı yapmak için pek iştahlı değildim.

Antrenmanlar için bu hafta tamamen boştu bu yüzden yanıma daha küçük bir çanta aldım, kalemliğimi ve günlüğümü içine koymuştum.

Yolda ilerken Edgar'ı gördüm yanına gidip ona "günaydın" demek isterdim fakat dün olanlar için hala utanıyordum.

bu yüzden sessizce okula doğru ilerlemeyi karar aldım fakat, bunu dememle Chester ve Mandy'nin sesini duymam bir oldu..

Mandy
Günaydınn Colette!!

Colette
Günaydınn

Chester
Dün olanları unutmadımm
PIŞT ÇAKMA EMO BURAYA GELSENEE BAK BURDA KİM VAR

Colette
Ya senin durun yokmu!

Edgar
Colette benim yanına gelmemi istemiyor anlaşılan

Colette
Ya öyle değill

Edgar
hıh

Üzgün bir ifadeyle önüne döndüğünde hızlıca yanına gittim.

'Ya öyle demek istemedim özür dilerim'

Yüzünü bana döndüğünde bu ifadenin yalancı bir üzgün ifade olduğunu anlamam kısa sürmemişti.

Bana bakıp gülümsedi ve ardından
"Hadi onların yanına gidelim hem bugün antrenmanlar başlıyor, istesende yanımdan ayrılamayacaksın"

Dediğinde, bunun Chester'in duymamasını umut ediyordum, fakat bunu, çoktan ses kaydına bile almıştı. O gerçekten başka bir evrende...

***
Nihayetinde okula varmıştık. 12'ler dışında bütün sınıflar dışarıdaydı, herkes üzerini değiştirmiş kendi beden hocalarını bekliyordu.

Zil çalmadan üzerimizi değiştirip bahçeye indik. hoca çoktan bizi bekliyordu.

Bo
Çocuklar turnuvalarda bazı değişiklikler oldu ip ile koşu yarışmasından her sınıftan sadece bir çift alınacak, diğer okullar yüzünden bu kararı bildiriyoruz. aynı zamanda önceden bildirdiğimiz, futbol ve valeybol yine sınıf dahilinde olucak bugün ip ile koşu yarışmasından bu sınıfta, önceki ders örnek gösterdiğim çifti seçiyorum bu çift bugün sadece o yarışmaya hazırlansın diğerleri ise futbola.
Bildiğiniz üzere kız-erkek futbolda ve valeybolda karışık olucak yardıma ihtiyacınız olduğunda beni çağırın, serbestsiniz.

İçimdeki Yara (Edgar x Colette) (cringe+helelele)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin