Can We be★

516 28 97
                                    

***
Yine gözlerimi odamda açtım her zamanki gibi...

Esneyerek üzerimde ki yorganı geriye attım, ardından yataktan kalktım, yine pencereyi açarak güne başladım...

Bileğim gün geçtikçe daha da iyileşiyordu.. bu durum gerçekten beklediğimden daha da hızlı olmuştu. Hala eskisi kadar iyi değildi tabii,

Saate baktım, saat daha 9.23'dü bu sefer uykumu aldığımı hissediyorum..
Bizimkiler birbirlerinin evine gideceklerdi ne yaptılar acaba?......

Chester'

Küçük bebeğim❤️‍🩹❤️‍🔥💘
Chester, hazırlandım neredesin şuan?

Aşkım evden daha yeni çıktım benn birazdan orda olurumm

Küçük bebeğim ❤️‍🩹❤️‍🔥💘
Tamam bekliyorum hayatım.

***
İlk defa Mandy ile baş başa kalıcağımız için gereksiz fazla heyecanlıydım, Onu evden aldıktan sonra birkaç atıştırmalık alma fikri vardı aklımda, onunla film izlemek istiyorum..
**

5-6 dakikanın ardından nihayet Mandy'nin evine varmıştım, Mandy ailesi ile yaşadığı için onun evinde kalmak biraz riskli olurdu, benim ailem ise yurt dışında olduğu için rahat takılma şansımız vardı,

Mandy'nin evinin önüne yaklaşırken gözlerinin beni aradığını fark ettim  bir kaç adım daha yaklaştığımda fark edebilmişti, beni gördüğünde gözlerinin içi bile parlamıştı... bu kadın beni deli ediyor...

Beni fark edip yanıma yaklaşarak boynuma sıkıca sarıldı, aynı şekilde bende onun belini kavramıştım."Sonunda gelebildin, çok özledim seni bebeğim" dedi omzundan ayrılıp, gözleri gözlerime bakarken, kısık bir sesle "beni deli ediyorsun.." dedim, bu söz onun kızarmasına neden olmuştu, o çok tatlı...

"eğer burdan ayrılmassak baban beni ortadan ikiye ayırabilir.." dedim, ve evimin yoluna doğru ilerlemeye başladım.

Kıkırdadı ve tekrar önüme geçerek, "beni yakalarsan belki bir sürpriz yapabilirim sana.. sürprizleri sevdiğini biliyorum!" dedi ve hızla koşmaya başladı,

"Benim kadar hızlı koşamadığını ikimizde biliyoruz Mandy.. " dedim, ama beni dinlemiyor ve aramızdaki mesafe giderek azalıyordu..

Nihayet onun bileğini kavrayarak kendime doğru döndürdüğümde "Banane hile ya!" dedi nefes nefese
"Ne hile! kendin istedin ya yarışmayı?"

Sanırım buna bile trip yemiştim.. Mandy önümden yürüyor tek kelime etmiyordu, kollarını ise birbirine bağlamıştı.. yanımızdaki market gözüme çarptığında, "benimle gel bir kaç atıştırmalık alalım." dedim, soğuk bir tonla "İstemiyorum." dediğinde

duraksamıştım fakat o hala devam ediyordu o bana emanetti, başına bir iş gelmemeliydi onu kaybedemem..

Hızla önüne geçerek bir elimle yanağını bir elimle ise belini kavradım, "Özür dilerim hayatım lütfen, affet" yüzüme bakmamakla ısrarcıydı , hala bakmıyordu. Bir elimle güzel yüzünü bana bakmasını sağladım.

Ardından ise rüzgarın yüzüne bıraktığı soğuk yanağına narin bir öpücük bıraktım.

Hala gözlerinin derinine bakıyordum, o ise bıraktığım öpücüğün etkisindeydi. Gözlerini kapatarak tekrar boynuma sarıldı, aynı şekilde karşılık verdim..
***
Marketten fazlasıyla atıştırmalık almıştık, nihayetinde evin önüne geldiğimizde derin bir nefes aldım ve ardından kapının kilidini açtım, ilk defa evime geliyordu, heyecanlı olmalı..

İçimdeki Yara (Edgar x Colette) (cringe+helelele)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin