‹ɪ̇ʟᴋ öᴢüʀ›

640 33 111
                                    

***
Alarmımın çalması ile uyanmam bir olmuştu. Alarmı genellikle 1 saat daha önce kurarım, uyanamassam diye.

Uyandıktan hemen sonra odanın hava alması için pencereyi açtım. Hava bugün güzeldi, sonunda yaz geliyordu.

Önce ferah bir duş aldım, kendime ve anneme kahvaltı hazırladım. Annemi yormak istemiyordum. Zaten gün içinde yeterince benim için uğraşıyordu.

Kendi kahvaltımı yaptıktan sonra üstümü değiştirdim. Ve çantamı alıp evden çıktım.

Kulaklığımı taktım ve müzik açmak için telefonumu elime aldım ve bildirim geldiğini fark ettim, kimin mesaj attığına bakmak için açtım ki, meğersem bizim kızların dün gece bir grup kurduğunu gördüm. Ve bu grupta Edgar'da vardı.

sohbet grubuuu😜

02:43
oluşturan,"Mandy"


Edgar
Gecenin bilmem kaçında ne diye grup kurdunuz, ödev grubu yetmiyor mu?

Mandy
Sananee keyfimin kâhyası mısın oğlumm

Amber
WKSBQKSHQJ

Janet
kavga etmeyin alt tarafi bi sohbet grubu kurduk ne abarttiniz??

Edgar
Uyudu o.

Fang
sen nerden biliyon olm

Janet
OOOOOOOOO

Amber
OOOOOOOĞĞ

Mandy
WLDJQİDJQJD

Edgar
Ne saçmaladınız ya, alt tarafı TEORİ.

Amber
AYNEN AYNEN

Janet
yedikk ya tamam

Edgar
tamam yeter.

+4 görülme
3:11

Mesajları okuduktan sonra müzik açtım ve okul yoluna doğru ilerledim.

***
Sınıfa girdiğim de bizimkiler gelmişti. Kulaklağı çıkardım, çantamın ön gözüne yerleştirdim. Derken bizimkiler sıramın önüne toplanmışlardı.

Günaydın der demez Janet,"Enişte dee yakışıklıymışş" dedi
"Ne eniştesi?" dedim. sorgulayıcı bir tavırla. daha sonra Fang atıldı.

"Grup mesajlarını okumadın mı?"
"Ee okudum ne var bunda ??"hala anlamamıştım.
Amber oflayarak,
"Ya kızım ne safsıın"

Olayı anlamasam da, tamam boş verin dedim, sınıf yavaş yavaş dolmaya başlamıştı.

Ve kapıdan girenler den biride Edgar olmuştu. Düne göre daha dinlenmiş duruyordu ve daha erken gelmişti.

Sınıfa girdikten sonra yanıma oturdu.Yüzüme bile bakmamıştı.Bu sefer uyumak yerine elindeki eskiz defterine taslaklar çizmeye başladı.

Dalgalı derin okyanusları andıran saçları vardı.Ve asla çıkaramadığı atkısı.

Mandy geçen sene Edgar'ın saçının alt tarafının kesik olduğunu söyledi ama şuanda alt taraftaki alt tarafında ki saçları uzamış, ve daha hacimli ve güzel görünmesini sağlamıştı.

İçimdeki Yara (Edgar x Colette) (cringe+helelele)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin