"Hey sen! Gitmeyi aklından bile geçirme!"Minho yanıma geldiğinde korkudan titriyordum. Ben merdivenin korkuluğundan destek alarak zar zor ayakta dururken o iyice yaklaştı ve yüzüme yumruğunu geçirdi.
"Eğer bu gördüklerini birisine söylersen bir dahakinde acımam."
"Minho! Bana olan sinirini başkasından çıkarma. Seni böyle görmeye alışık değilim. Sanırım ağlayacağım."
"Hyunjin sen sus! Zaten tüm okul bizi konuşuyor.Daha fazla malzeme mi verelim!?"
"Bağırma!"
Hyunjin ağlamaya başladı. Ne kadar da sulugözmüş. Elimi ağzıma götürdüğümde dudağım patlamıştı. Hemen lavaboya doğru giderken birisi kolumdan tuttu. Bu yine Minho'ydu.
"Adın ne lan senin?"
"Jisung."
"Bizim sınıftandın demi sen?"
"E-evet?"
"Eğer birisinden bu konuyu duyarsam seni öyle bir pişman ederim ki!"
"Hoca sizi arıyordu. O yüzden çağıracaktım. Yoksa dedikodular umrumda değ-"
"Tamam kes! Yalanlarını dinlemeye gerek yok. Siktir git şimdi! Hyunjin sende yüzünü falan yıka. Bağırdığım için özür dilerim."
"Bir daha yapma."
"Tamam."
O kadar korkmuştum ki resmen ayaklarına kapanacaktım. Koşarak lavaboya girdim ve yüzümü yıkadım. Daha fazla dinlemek istemedim. Bir daha hayatım sıkıcı demeyeceğim! Sıkıcı hayat daha güzelmiş. Umarım belaya bulaşmamışımdır diye geçirdim içimden.
...
Hyunjin ve Minho sınıfa girdiğinde rehberlikte olduklarını söylediler. Ama Jisung gelmemişti. Hoca merakla sordu;
"Jisung'u gördünüz mü? Sizi çağırması için yollamıştım."
Hyunjin, Minho'ya göz devirdi. Sonra Minho, Jisung'un yalan söylemediğini anladı. Biraz pişman olmuştu.
"Yok hocam görmedik."
Minho bu yalanı söylediğinde Hyunjin ile göz göze geldi. Tam da o an Jisung içeri girdi.
"Hocam özür dilerim. Her yere baktım ama-"
"Gel Jisung sorun yok. Rehber hocasının yanındalarmış."
Jisung, Minho'yu görünce göz göze gelmemek için başını eğip yerine geçti. Hoca dersi anlatırken arada bir Minho, Jisung'u kontrol ettiğinde Jisung'un kanayan dudağını gördü. Sonra da önüne döndü. Vurmakla hata ettiğini düşünmeye başladı. Teneffüs zili çaldığında Hyunjin kalkıp giderken Minho'da onu takip etmeye başladı. Kimden hoşlandığını bulmak istiyordu. Hyunjin hemen yanında ki sınıfa girince Minho kapının yakınında durdu. Sınıfta sadece 3 kişi vardı. Bunlardan bir Hyunjin'in takılmayı sevdiği arkadaşı Changbin'di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
》U DÖNÜŞÜ《
Teen FictionOkulun en popüler çocukları Hyunjin ve Minho küçüklükten beri en yakın dostturlar. Ama okulda ki çoğu kişi onların sevgili olduklarını iddia etmektedir. Jisung kendi halinde ve her günü aynı şekilde yaşayan sıradan bir öğrencidir. En yakın dostu ola...