Merhaba ben elisa ilk önce kendimi tanıtmak istiyorum.
Ben 16 yasindayim aslan burcuyum ve İzmir'de ailemle yaşıyoruz; annem,babam ve ben. Normal bir ailem vardı. Lissede son senemdi. Kendimi fotoğraf,video çekmeyi hep çok severdim. Sonunda youtube hesabı açıp videolar yapmaya karar vermiştim. İlk videom, ikinci,üçüncü derken devam etti. Bazılarını üşenip editlemeden sildim ve baya bi süre video çekmedim. Sonra tekrar video çekmeye başladım.
Biraz fiziksel özelliklerimden bahsedeyim; bebekken mavi gözlü, sarı ve dalgali saçlıydım, şu an ise yeşil gozluydum saclarım ise hala sarı ve dalgaliydı, kumral tenliydim.
Bu gün yine canımın çok sıkıldığı bir gündü ve zaman asla geçmiyordu, video fikirlerimi düşünmeye başladım ve kombin yapma videosu yapacağım aklıma gelmişti babam ve annem çalışıyordu ve evde tek ben vardım.
Annemin kıyafetleriyle kombin yapmaya karar verdim ve hızla odama gittim annemin neredeyse tüm kıyafetlerini döktüm.
Beyaz çekmeceli ve tek kapağı olan belime kadar gelen bir küçük dolabının üstündeki telefon tutacağına telefonu sabitledim ve klasik bir giriş yaptım ardından ise kıyafetleri deneyip çıkararak, giyerek kombin yaptım. zaten katlanacak çamaşırlar varken şimdi de bi ton daha eklenmisti.
Oturdum ve hepsini katlamaya başladım sonunda katlamayı bitirdiğimde telefonun titresimiyle telefona donup bakmam bir olmuştu telefona baktığımda kaşlarımı çalmıştır ve anlamaya çalışmıştım bir mesaj gelmişti ama uygulama ya da başka bir yerden değildi tuhaf bir mesajdı
"Güzelim kameranın önünde soyunup giyinme bence, seni izleyen hackerler olabilir" di.
♡
Merhabaaaa, bu kitabı şu an yazmıyorum aslında.
Bu kitabı iddiaşk bitince yazmaya başlayacağım. Sadece temelini unutmayayım diye attım. Eğer beğendiyseniz kesinlikle kitaplığı ekleyip beklelisiniz çünkü beklediginize deyecek. Eğer bunu beğendiyseniz iddiaşk kitabını kesinlikle beğenirsiniz ve de bu kitabı beklerken o kitabı da okuyabilirsiniz! Şu anlık gerçekten de teşekkürler.
İddiaşk'ın konusu; Meriç ve maria ana karakter. Meriç maria'ya senelerdir platonik ve bir iddia sunar iddia sudur; 8 ay sevgili gibi davranacaklar, eğer kız aşık olursa sevgili kalmaya devam edecekler ama eğer aşık olmazsa erkek kızın hayatından tamamen çıkacak. Kız aşık olacak mı? Eğer olmazsa Meriç mariayi rahat bırakacak mı? Normal bir aşk hikayesi ve tatlı bir biçimde kitap başlarken yavaş yavaş sorunlar şu üstüne çıkmaya başlar, 1. Kitabın sonunda ters köşe yaparak kitap biter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli bildirim (Yarı texting)
Teen Fictionyoutuber olmak isteyen genç kız ve hacker.