Karşılaşma

309 18 0
                                    

Karşımdaki oydu, ta kendisi, Bora.

Yutkunmaya çalıştım ama sanki boğazım kupkuruydu.

Degişmişti, saç şekli... boyu, fiziği.

Bana bakıyordu, sanki en ilk benim konuşmamı bekliyor gibiydi.

Kendimi toparladım ve dik durdum.

"Ne istiyorsun?" Diye sordum.

"2. Şans" dedi, donup kalmıştım.

"Bunu Ne hakla isteyebilirsin ki, zaten seni şikayet etmeyerek 2. Şansı verdim!" Diye cıkıştım.

İç cekti ve aramıza biraz mesafe koydu, kaçabilirdim ama yapamadım, belki de bunu bildiği için geri çekildi.

"O zaman 3. Şansı ver" dedi.

"Bana yaptıklarından sonra ne hakla-" cumlemi tamamlayamadan sözümü kesti ve konuştu.

"Sana öyle davranmamalıydım bunu çok iyi biliyorum ama o zamanlar uyuşturucu bağımlısıydım ve bırakmaya çalışıyordum, hayatıma ve kişiliğime çok yansıdı ve sana da, ama artık bu lanet şeyden kurtuldum, lütfen düzgün bir şekilde deneyelim" dedi ve iç çekip biraz kendini toparaldı.

Gözlerimin içine baka baka "Benimle çıkar mısın?" Dedi, normal Bora kaçırıldı, gerçekten değişmiş olabilir mi? Gerçekten de o an uyusturucu krizi mi geçiriyordu?

Birisini yaptıklarından sonra affetmek ona 2. Kez aynı şeyleri yapma fırsatı vermektir ve bu da aptallıktır, ama belki de ben de aptalımdır.

Ona sarıldım ve kafamı göğsüne yasladım, sarıldığım an donup kaldı ama sonra kollarını kaldırıp o da bana sarıldı, kalbi hızlanmıştı, gerçekten de bana aşık mıydı?

"Bunu evet olarak kabul ediyorum güzelim"dedi.

"Evet" diye mırıldandım.

_________________________________________

2 aydır Bora ile sevgiliyiz, ne zorlama var ne kaçırma ne tehtit, kesinlikle şefkatli, anlayışlı ve sağlıklı bir bir şey.

Bu gün okuldan erken çıktım, yani kaçtım.

Bora ile tüm günü geçirdik, şu an çimenlerde uzanıp denizi izliyoruz, bulutları şekillere benzetiyoruz.

Doğrulup oturdum ve derin bir nefes aldım ve gülümsedim.

Önümüzden geçen pamuk sekerciyi gördüm biraz fazla bakmış olmalıyım ki Bora bana "canın mı çekti?" Diye sordu.

Biraz tereddüt ettim ama cevap verdim "evet" hemen ayağa kalktı ve abinin yanına yürüdü.

Onu izledim, cebinden para çıkarttı ve 2 pamuk şeker alıp parayı ödedi.

Bir sarı bir tane de yeşil pamuk şeker.

Yanıma oturdu ve yeşil olanı bana uzattı.

"Neden yeşil ve sarı?" Diye sordum.

"Sarı olan sensin, yeşil olan ise benim" dedi.

"O zaman ikimiz de birbirimizi mi yiyeceğiz?" Dedim.

Ufak bir kahkaha attı ve "evet" dedi.

Omuz silktim ve pamuk şekeri açıp koparttim, ve ağzıma tıkıp yedim.

Pamuk şekerleri bitirdik ama Bora benim dudağıma bakıyordu, istemsizce dudağımı yaladım, bora'nin bakışları yoğunlaştı.

Beni öpmek istiyordu ama cesaret de edemiyordu, ben de onu özledim, dudaklarını, verdiği hissi ama bu zevki ona vermek de istemedim.

Gizli  bildirim (Yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin