Özgürlük

291 19 3
                                    

Sonrasında hatırladığım şeyler boğuk seslerdi.

Şimdi ise hala uyanamadım ama odadan gelen sesleri duyabiliyordum.

Bora elimi tuttu, eğer uyanık olsaydım buna asla izin vermezdim ama uyanık değildim.

Bana doğru egildigini hissettim, uzanıp yuzumde olan saçı çekti ve kulagımin arkasına yerleştirdi.

"Seni seviyorum elisa" dedi, sesi hala boguktu, hala ağlıyor olmalıydı.

Han ilk defa beni sevdiğini söyledi, gerçekten bana aşık mıydı? Yoksa bunlar bilinç altının bana oynadığı bir oyun mu? Ne fark eder ki? Bir daha asla aynı olamayız.

Elime bir damla düştüğünü hissettim, ağlıyordu.

Gözlerimi zar zor açtım ama bulanık görüyordum ve ışık gözlerimi rahatsız ediyordu.

Sonunda ışığa alıştığında halsizce bora'ya baktım, yüzündeki şaşkınlığı ve rahatlamayı gördüm.

Zar zor da olsa elimi kıpırdatmam ve hemen ondan çektim.

Bana dokunmasını istemedim.

"Özür dilerim" dedi tekrar.

Kafamı yana çevirdim çünkü ona bakmak istemedim ama ani kapı sesi ile odagım kapıya kaydı.

Bu endişeli olan ve ağlayarak odaya giren zümrüttü.

Hızla yanıma koştu ve oradaki sandalyeye oturdu.

Şaşkın şaşkın ona baktığımı görünce biraz daha rahatlamıştı.

"N'aptını sanıyorsun be aptal!" Ağlarken boğuk sesiyle nerdeyse bağırdı.

Gözlerim doldu.

"Özür dilerim" dedim halsizce.

"Tamam, tamam ağlama" dedi zümrüt, yine kılacaktı ama bana kıyamıyordu.

Bir polis girdi kapıdan.

"Elisa hanım siz misiniz?"diye sordu, ifadem alınacaktı.

Gözlerim bora'ya kaydı, onu şikayet etmemden deli gibi korkuyordu.

"Evet, benim" dedim.

"Tamam elisa hanım, hasta yakınlarının dışarı alalım, sorgu yapmam lazım" dedi doktor.

Zümrüt bana baktı ve elimi tutup kaldırdı, elimin tersine bir öpücük kondurdu ve kalktı,o kalkınca Bora da kalktı ve ikisi de odadan çıktı.

_______________________________________

Sonunda polis odamdan çıktı.

Bora, zümrüt, annem ve babam odaya girdi.

Annem ve babam nerdeyse koşarak gelip bana sarıldılar.

Annem ağlıyordu, babam da nerdeyse aynıydı.

Babam benden ayrılınca öfke ile bora'ya baktı.

Diğer polisleri kandırsam bile bu polisi kandıramazdım.

"Baba, o bir şey yapmadı" dedim, bora'nın şaşkınlığını görebiliyordum.

Babam "Şu anlık öyle olsun bakalım" dedi inanmayarak.

Polis tekrar odaya girdi ve annemi, babamı, zümrüt'ü çağırdı.

Onları da sorguya çekecekti, babam biraz oflayıp poflasa da hepsi odadan çıktı, büyük ihtimalle ben uyurken bora'nın ifadesi alınmıştı.

Bora kendini riske atacak birisi değildi, tabii ki da yalan söyledi, benim yaptığım gibi.

Yalanlarımız birbirini tutar mı bilmiyorum ama ikimizde de yalancının tekiydik.

Gizli  bildirim (Yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin