0.1

1.6K 105 75
                                    


oy ve yorum bekliyorum 🙈
yetişkin içerik⚠️

minho 25  yasında
changbin 40 yasında
bu bilgiyi vermemisim gecen bolum
yazdım sanıyordum :(

***

"10 dakika erken geldin."

anahtarın çevrilme sesine eşlik eden adım sesine karşılık minho oturduğu koltuktan başını çevirip de girişte duran changbin'i inceledi.
"iki ayda çok mu özledin benimkini yemeyi?"

"düzgün konuş."

emir veren tavrı kızıl bedeni güldürürken koltuktan kalkarak onu izleyen bedenden gözlerini bir saniye ayırmadan changbinin karşısına geçti.

"ajusshi...ne kadar da gergin birisi olmuşsun görüşmeyeli."

kendisinden 15 yaş büyük olan eski sevgilisine takılmak adına hep söylediği sözcük changbinin kulaklarına ulaştığı gibi esmer beden gözlerini devirdi.

"evin anahtar deliğini değiştirmemişsin."

elindeki anahtarı komidinin üzerine koyduğu an minho'nun nefesini yüzünde hissederken kızıl beden changbin'in vücudunu kavrayarak onu komidinle kendisi arasına sıkıştırdı.

dolgun kalçalarının arasına onun gelmesini beklerken kumaş üzerinden okşadığı sikini sürttüğünde changbin dudaklarının arasından titrek bir nefes çıkmasına engel olamadı.

"gelmeden önce kaç parmağını kullandın?"

tam olarak yüzünü gördüğü komidinin aynası yüzünden gerilirken kapattığı gözleriyle "üç." dedi."yeterli mi içime hemen girebilmen için?"

"bilmem ne kadar daraldığına bağlı...uzun zaman oldu."

huysuz mırıltısıyla elini changbinin pantolonun önüne yerleştirip kemerini çözerken kalçasını sikine sürterek kısık inlemelerini bırakan beden sabrını öylesine sınıyordu ki...

hızlıca yeri boylayan pantolonla iç çamaşırı ile minho çıplak kalçaya iştahla bakarken changbin kısık gözleriyle aynadan yansıyan kendisini yiyecekmiş gibi bakan kızıl bedenin güzelliğini gördüğü gibi hızlanan kalbine küfürler ediyordu.

tenine yerleşen parmaklarla ayrılan kalça yanaklarını hissederken minho'nun sikinin şiş başı deliğinde sürtündüğü gibi inlememek adına dudaklarını ısırıp kalçasını geriye ittirdi.

komidine yasladığı başıyla kendisini ona sürten bedenin ağzında yırttığı kondom paketiyle elini aşağı indirip kendi sikini kavradı.

"istediğin şey seni sadece becermem değil mi?"

beline bastıran elin gücüyle inlerken "evet." dedi changbin."acımadan sik beni...deliğimin doyumsuzluğunu gider."

minho ihtiyaçla sızlanan bedenin kasılan deliğinin büzük derisini okşadığı gibi sikini hızlıca  dar duvarlara soktu.

komidine sıkıca tutunan changbin hem acıyla hem de içinde aylardır istediği doluluğu sonunda almanın hırsıyla yüksekçe inlediğinde minho istediğini yaparak kendisini umursamadan parçalarcasına sikmeye başladı deliğini.

sarsılan vücudunu belindeki baskıdan dolayı kurtaramazken komidinin köşesine sürekli çarpan göğüsleri kızarmışken dudaklarının arasından akan salyası aynadan çok rahat bi şekilde göze çarpıyordu.

"müdürümün şu haline de bir bak sen..." dedi minho dar duvarların sikini sıvazlamasından aldığı zevk yüzünden hırıltılı çıkan sesiyle.
"deliğini doldurmamdan öyle hoşlanıyor ki salyalarını akıtarak sikimi tamamen içine çekiyor."

dediklerine cevap vermeden kalçasını oynatarak inleyen beden kızıl bedenin onun üzerine uzandığı gibi çenesinden kavrayarak aynaya baktırması bir oldu.

"benim kollarımın arasında dağılmak için nasıl da isteklisin böyle.."

changbin arkasındaki adamın dediğini onaylayan dağılmış görüntüsüne bakmaktan garip bir zevk alırken aralıklı ağzından giren iki parmağı kabul ederek gözlerini kendisinden çekip kahverengi gözlere sabitledi.

sarsılan vücudunda sürekli en güzel yerlerine vuran adam yüzünden sürekli kayan gözlerine engel olamadan ağzındaki parmakları emerken yere damlattığı menileri ayaklarının dibinde küçük bir gölet oluşturmuştu.

"bir gün beni delirteceksin..."

boğuk sesle birlikte boynuna sokulan bedenin sona yaklaştığını anlayabilirken changbin kaçıncı kez boşaldığını hatırlamasa da minhoyla aynı anda gelebilmek adına elini kendi küçüklüğüne getirdi.

minhonun her zaman bayıldığı sert hareketlerinin tek kötü yani olan arkasındaki bedene çarpmasından dolayı oluşan kızaran kalça yanaklarını canını yakarken ağzındaki parmakların boynuna ulaşmasıyla nefesinin kesildiğini hissetti.

hem arkasındaki sert baskının hem de boynuna sarılan ellerin sıkılığı gözlerini doldururken birkaç dakika içinde kıpkırmızı bir hale gelip boynundaki elin bileğini kavramış fakat onu uzaklaştırmak için bir girişimde bulunmamıştı.

"güzelim benim...sik hastası bebeğim."

gülerek mırıldanışıyla dediği şey changbinin sızdırmasına neden olurken çok geçmeden inlemelerini arttırarak boşalan bedeni takip etmiş komidinin çekmecelerine menilerini resmen fışkırarak attırmıştı.

minho boğazını sıktığı bedeni tutuşunu gevşetirken sonunda rahat bir nefes alan changbin çenesine akan salyalarını beyaz gömleğinin koluna sildi.

içinden çıkan minhoyla hissettiği boşluktan hoşlanmasa da bunu belli etmeden arkasındaki bedeni ittirip eğilerek iç çamaşırıyla pantolonunu yukarı çekti.

"boğaz-"

"kötü olsam belirlediğimiz işareti yapardım."

changbin kızıl bedenin kendisi için telaşlandığını duymak istemeden düz bir şekilde yanıt verdiği gibi daha demin tüm sıvılarını bıraktığı komidindeki aynaya bakıp dağılan saçlarını düzeltti.

"sikilmekten bu kadar zevk aldığın halde bundan utanarak gizlemen hatta farklı birisi gibi davranman çok absürt değil mi sence de?"

ter içinde kalan beden altını bile toplamaya gerek duymadan açıktaki sikiyle alayla konuştuğunda changbin minho'ya cevap vermeden komidinin üzerindeki anahtarı aldı.
"yarın ofiste görüşürüz minho...laf etme diye erken geldim. sakin mesaine geç kalma."

minho hafif bir topallamayla hızla evden çıkan bedenin bıraktığı boşluğa bakarken dolan gözlerine tezat olacak şekilde dudaklarındaki gülümsemeyle mırıldandı.

"gerçekten tam bir korkaksın changbin."

****

inanılmaz bi çift yazıcam arkdaslar
umarım aralarındaki bu tehlikeli
kimyadan hoslanırsınız

diger bolumlerde her sey acıga
cıkacak yavascaa
sabredelim
oy verelim ve yorum yapalım🙏🏻

if you wanna be with me / minbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin