yetişkin içerik⚠️
oy ve yorumm
aman unutmayalımm**
minho, changbin'in dün yemekhanede onun nişanlısına dediği şeylerden sonra bugün de sanki kendisine nispet yaparcasına yeniden ofise getirerek odasına aldığı kızıl kadını düşünmemeye çalışırken jisung'un ona doğru mırıldanışıyla irkildi.
"müdür odasında yine keyifli vakit geçiriyor şuna bak amınakoyayım."
ilk denileni anlamasa da arkadaşının gözleriyle arkayı işaret ettiğini gördüğü gibi bakışları changbin'in yanındaki kızıl kadının dağınık duran haline kaydı.
gözleri koyu kahverengiliklerle buluşurken saçları karışmış olan kadının hızlı aldığı nefeslerin nedenini az buz anlasa da bunu umursamamaya çalışarak başını yeniden bilgisayara doğru çevirdi.
"hayat bi bizim gibi çalışanlar için zor tabi... müdür odada yiyişirken benim ekrana bakmaktan gözlerim pert oldu."
arkadaşının sitemiyle sahte de olsa bir gülüş sunarken gelen bildirimle gözlerini bilgisayarına çevirdi.
seo changbin:
odama gel
yolladığın belgelerde eksiklik var
gelirken dosyanı almayı unutmaokuduğu şey kaşlarını çatmasına neden olurken müdüre attığı maile girip üstünkörü yolladığı belgeyi incelerken bulamadığı eksikliğin nerde olduğunu düşünerek masasından kalktı.
"sorun varmış... bay huening sorarsa müdür çağırdı dersin jis."
arkadaşını bilgilendirdiği gibi belgeyi oluştururken kullandığı dosyaları yandaki kitaplık benzeri yerden alırken müdürün kapısına doğru ilerlerdi.
bir iki kere vurup da kapı kulpunu çevirerek içeri girdiğinde changbin hızlıca "ikinci kısımda..." dedi birkaç saniye duraksayarak konuşurken bir yandan da hiç çekinmeden kızıl bedeni süzerken."raporlarken verileri karıştırmışsın.üç tane eksik var."
minho kafasını sallayarak müdürünü onaylarken resmi bir şekilde "kusura bakmayın hemen halledeceğim." dedi."bir saate hızlıca ayarlayıp yeni maili yollarım."
müdürün gözlerine bile bakmaya gerek duymadan konuşmasıyla birlikte ona arkasını döndüğü gibi changbin "dün yaptığın şey çok yanlıştı." dedi.
"nişanlıma karşı beni alçaltmaya mı çalışıyorsun bilmiyorum ama işe yaramadığını bilmelisin.o hala benim altımda olmak için delirmeye devam ediyor."
minho kapıya yönelik olan adımını durdururken changbin'in dediği şeyle kahkaha atmasına engel olamadı.
vücudunu ona doğru çevirirken üzerindeki ceketi çıkarıp sandalyeye atarken gülümsedi .
"senin gibi bir adam yaptığımı yanlış bulduğuna göre dünki hareketimden fazlasıyla gurur duydum şimdi ve eminim ki o üç santimlik sikin için delirmiyordur.""tamam yeterli, konuşmayı bırak da işine geri-"
changbinin konuşmasını durduran şey kızıl bedenin yürüyerek masasının arkasına doğru gelmeye başlaması olurken sandalyesinden kalktı.
minho'nun yüzüne bakmasına fırsat bulamadan arkadan itilmesiyle masaya çarpması bir olurken belini kavrayan el tenine bastırarak bükülmesini sağlarken ortaya çıkan kalçasına yaslanan kasıklarla yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
if you wanna be with me / minbin
Fanfictionyetişkin içerik ⚠️ seme minho uke changbin