Eu : Nu as face asta. E oribil sa iti bati joc de o fata ! Si privirea mrea se atintise in ochii ei.
Evenlyn parca se blocase. Asa ca eu am imbratisat-o
Evelyn : Nu, te rog opreste-te ! Nu vreau sa te ranesc. Esti special pentru mine :)
Eu : De ce sa ma ranesti ? Adica, sunt sigur ca ai si tu o inima si ca si mine si sentimente. Chiar s-s-sunt special ? Adicaa eu ?
Evelyn : Asa e am dar a fost ranita de prea multe ori si tu nu ai vrea o curva ca mine.Eu : Dar ai un suflet nobil , plus ca te poti schimba daca vrei.
Evelyn : Hai mai bine sa vezi daca te mai lasa parintii tai afara.
*dupa 2 minute*
Evelyn : Deci ce au spus ?
Eu : Atata timp cat sunt in siguranta si ma simt bine, sa stau pana maine :)
Evelyn : Ok hai sa povestim lucruri.
Eu : Pai eu n-am avut o prietena dar chiar daca nu ne-am vazut in realitate ci doar online m-a facut sa sufar
Evelyn : Ai suferit ? Adica un baiat asa ca tine poate suferii ? Nu meriti sa suferi !
Eu : Daca am fost orb si nu am vazut merit. Dar tu de ce plangeai ?
Evelyn : Pai vezi tu eu sunt mai curva de felul meu si am facut sex cu un baiat si el mi-a promis dupa asta o relatie serioasa si s-a dus cu alta...incepusem sa-l iubesc m-a dat afara din casa. Proasta de mine...
Eu : Nu esti proasta, doar ai vrut sa va simtiti bine si...el ti-a dat cu sutul in suflet.
Evelyn : Exact piciule :P ! Iar in urmatoarea clipa se apropie de mine, ma intinde pe asfaltul rece si ma saruta. Iar eu m-am inrosit cat 3 trupe de minioni din Leauge Of Legends.
Eu : Amm aa cred ca ma cheama mama.
Evelyn : Ha ha ha buzee de copil care n-a sarutat in viata luui. N-ai avut o iubita, asa-i ?
Eu : Da asa este. Cum ti-ai dat seama ?
Evelyn : La cati baieti am sarutat eu...sunt destul de experimentata. Vrei sa mergem la mine ?
YOU ARE READING
Prima mea prietena
RomanceSunt Alexandru (imi place sa mi se spuna Busu) am 16 ani. Am inceput sa scriu aceasta carte prin septembrie 2014 . Este prima mea carte :v