-Am vorbit cu ai mei si mi-au spus sa mai astept 2-3 zile sa-mi soseasca masina. Chem un prieten sa ne aduca din oras.
-Ok ! Dar, unde e Chico ?
-E in spatele tau. Chico ! Vino aici :> Baiete ce vrei de ziua ta ?
Chico s-a dus langa jucaria lui de plus care este un caine mare Bull Terrier si care e o fata si incepu sa latre.-De ce latra ? Intreba Evelyn.
-Avand in vedere ca nu a avut o catelusa adica o prietena, ca si mine, cred ca ar vrea o catelusa. Asa-i baiete vrei o catelusa ?
Dupa cele auzite Chico se uita catre Rick si incepu sa il latre
-Da baiete stiu stiu ca asta vrei.
-Deci vrea o catelusa ? Chico o corecta, latrand. Pardon, o prietena. :>
-Asa se pare. Hai sa iesim in oras
-Rick ! Intai sa ne imbracam. Nu uita de haine
-Da, hai imbraca-te !
-Pai avem o problema, uuum nu am haine la mine deci raman acasa. Spuse Evelyn trista
-Nu-i nimic iei haine de la mama mea, sigur nu se supara
-RICK ! Nu nu pot sunt ale mamei tale ! Nu-mi pot baga nasul in ele ca o nesimtita ce sunt.
-Nu esti nesimtita! Daca erai nu mai iti faceai atatea probleme si luai haine de la mama ;)
-Vreau sa ma imbrac cu hainele tale :P Am voie ? Te rooooog vreauu.
-Ok, ok dar... de ce ?
-Pai pentru ca sunt ale tale si imi plac.
-Ma bucur ca iti plac si ca nu te deranjeaza.Dupa ce ne-am imbracat, am iesit din casa si am inceput sa caut soferul.Dar ce sa vezi soferul intra in curte cu o Dacie alba, geamuri fumurii, jante BBS faruri angely eyes. Asta nu cumva e Dacia, pe care o vreau de atat de mult timp ? Bine nu e terminata inca, dar asta e ! Sigur asta e !
-JOHN !! Unde fugi ? John este numele soferului.
John oprii masina brusc
-Domnule Rick, va rog sa nu le spuneti parintilor ca voi fi concediat si nu voi mai avea din ce sa imi castig existenta, va implor fac orice !
-Stai, usor ce s-a intamplat ? Ai furat-o ? spun razand. Si nu-mi spune "Domnule Rick"
-Nu, Rick ! Aceasta domnisoara este pentru tine! Si tu nu trebuie sa stii asta.
-Ok nici ca te-am vazut astazi ! Stai linistit. Si cand ar trebui sa o primesc ?
-Peste doua zile.
-John ! Esti cel mai minunat sofer pe care l-a avut tata, hai fugi ! Iti multumesc mult.
-Si eu iti multumesc. Si te rog din tot sufletul sa nu afle tatal tau !!
-Salut ! Nu am vazut-o :P
-Ma' boy !
John pleca.
-Rick ? O.o De cine vorbeai ? Ce domnisoara, virgina presupun vine in doua zile ?
-Evelyn...este iubirea vietii mele.De cand eram mic visam sa ma plimb cu ea la apus de soare, o iubesc are 18 ani, e mai mare cu cateva luni ca mine.Dar vei avea loc si tu langa mine.
-Poftim ? Tu... iti bati joc de mine ? Te iubesc, credeam ca nu esti ca toti ceilalti :\\
-Dar e o masina O.o Dacia o cheama are 18 ani si e inascuta in 1997. Aaa tu credeai ca te insel.Dar daca ai auzit conversatia, de ce nu si masina ?
-Pentru ca stateam dupa coltul casei :\ Sper sa nu ma minti sau inseli
-Cum sa fac asta ? Asa incredere ai tu in mine ? O sa vezi peste doua zile ca nu te mint
-Off Rick, glumeam prostutule . Si Evelyn ma saruta, iar Chico rupe sarutul cu un latrat de caine confuz.
YOU ARE READING
Prima mea prietena
RomanceSunt Alexandru (imi place sa mi se spuna Busu) am 16 ani. Am inceput sa scriu aceasta carte prin septembrie 2014 . Este prima mea carte :v