Astazi, nu era o dimineata obisnuita...era o dimineata fooarte diferita. Ma trezesc cu o erectie de zile mari si ma duc catre baie. Pana sa ies din baie..observ dulapul deschis. Sigur umbla Evy prin el. Intru in baie. Baia este impartita in doua parti. Prima incare iti lasi hainele iar a doua unde intrii si iti faci dus, baie ce vrei. Aceste doua parti, sunt despartite de niste usi...aproape transparente si nu poti vedea, trebuie sa te concentrezi ca sa observi miscari, dincolo de usi.
Ciudata este temperatura...este cald dar..apa e oprita..e prea cald, apa a curs recent.Ma dezbrac, si imi privesc erectia. Era la fel de tare. Intru in dus mangaindu-mi prietenul de onoare. Cand sa il cuprind mai bine...pe cine gasesc in dus ? Da...pe Evy...o gasesc cu ochii beliti peste cap si mana la comoara...raman socat dar in acelasi timp ma excit.
Evelyn : RICK! Ce...ce faci tu aici..si ai uitat cine intra primul ?
Rick : Nu, ? A intrat prietenul meu si dupa si eu :))
Evelyn : Mhm, ma refer la noi. Cine intra primul ?
Rick : Da...tu..
Evelyn : Sii ? Ce cauti aici ?
Rick : Pai..am venit sa imi fac un dus..
Evelyn : Arata de parca ati venit...nu "ai venit"da-i drumul cand vorbesc cu tine.Ii dau drumul si Evelyn ma lua de maini. Se apropie de mine si ma saruta cu toata energia.
Evelyn : De aici conduc eu!
Tac din gura si urmez liderul. Ma impinge pe celalt perete si il maseaza cu toata pofta si toata placerea. Se apleca in genunchi si incepu sa il sarute si sa il muste in joaca. Incepu sa suga capul, jos pana la scrot. De acolo a inceput sa se joaca cu bilutele si sa le maseze in timp ce suge.Evelyn : Gata, lubrifianul natural e cel mai bun. Intinde-te!
Ma intind pe spate, pe podeaua surprinzator de calda si ea se urca pe mine. Intra usor, surprinzator de usor. Isi fixa mana in parul meu si incepu miscari de suie coboara. In timpul asta, eu ii cuprindeam fundul nu prea mare dar perfect si o priveam in ochi cum murea de placere.
De odata mari brusc viteza si spune ca e gata.
O ridic si o intorc. Nici nu apuc sa intru ca..Evelyn : STAI! Ai grija..nu ma pricep...asa nu ma pricep...
Dupa ce am ascultat-o ca un copil mic, am inceput usor. Am intrat atat de incet incat deja eram cam enervant..a doua oara am intrat mai hotarat.
Evelyn : Mai fa de cinci, sase ori asa, si da-i drumu!
Rick : Roger!Intru hotarat, dar incet in timp ce ii masez un san. Simteam cum tremura de placere.
Intru, ies, intru ies, intru usor si ii masez fesele perefect formate. Le strang cu el, ca un hamburger.
Trec 10 minute si eu sunt la capatul cursei. O anunt, si sunt gata..pe fundul ei.Ma asez in fund cu spatele lipit de perete. Ea vine, se aseaza langa mine si ma priveste in ochi.
Evelyn : Rick...niciodata nu ai fost atat de bun...wow...
Rick : Iar tu...tu nu ai fost niciodata mai doritoare...ce-i cu tine ?
Evelyn : Serios ? Pai...stii...doua luni de degetica...te scot din minti!
Rick : Da, te inteleg perfect.
Evelyn : Si...? Nu ne facem un dus ? Pana la urma...de asta am venit amandoi aici.
Rick : Corect...Dar tu ? Tu ce faceai aici ?
Evelyn : Ma..jucam...ce putam sa fac ? Sa pun gresie ?
Rick : Binee, bine, gata.
Si o sarut cu pofta, o musc de buze si intram in dus. Ii torn putin sampon in cap si incep sa ii masez usor scalpul. Si incep sa ii masez parul.
Rick : Te rog, lasa-ma sa fac eu asta. Imi place!
Evelyn : Hmmm, bine, dar ma lasi sa te spal si eu, da ?
Rick : S-a facut ;)
Ma joc cu parul ei usor vreo 2-3 minute, dupa care trec la sani. Ii mangai si ii dau cu sampon, usor usor, ajung in zona fierbine, aici mai usor cu samponul. Mangai si stimulez clitorisul.
O intorc si o spal si pe fundul ce ma innebuneste de fiecare data. Dupa ce termin, o sarut flamand.Evelyn : Randul meeu. Sa vedem ce avem de spalat.
Rick : Nu iti ajunge samponul! Nu vezi ca sunt gras ?
Evelyn ii arunca priviri ascutite lui Rick.
Evelyn : SI ? Esti pufosul meu. Nu-mi pasa. Eu sunt mai presus ?
Rick : Ce-i drept...esti bine, bine tu....
Evelyn : BINE! Vad ca nu se poate, de maine trecem la dieta. Atentie! De maine!
Rick : Bine, bine...ma spal eu sau ce faci ?
Evelyn : Taci din gura si interactioneaza cu prietenul tau...va intelegeti de minune vad, ti-a raspuns la apel, trage cu urechea.
Rick : Aaaaa bine...Ea face aproape acelasi lucru doar ca, atunci cand ajungi in zona feselor, devin panicat.
Rick : CE FACI acolo ?
Evelyn : :> te spal, tu ce faci ?
Rick : A...pai stau, sunt spalat de tine.
Evelyn : De ce esti asa stresat ? Ti-e frica de...hmm ceva ? Trebuie sa fie egal.
Rick : Trebuie, nu trebuie, unde scrie ? Arata-mi.
Evelyn : La mine pe buze, clar si raspicat.
Rick : Nu acum...stiu ca nu ai chef acum...se vede, esti doar curioasa acum.
Evelyn : Ahh, gura mare ce ai...MAI TACI.
Rick : ShhhhhhLua niste sampon...nu inteleg, era pe jumatate acum doua zile, asta parca e plin, nu pe jumatate.
Lua niste sampon si il izbi de zona sensibila a barbatului. Il unse pe tot si incepu sa maseze, facand multa spuna.Rick : Na belea...a disparut.
Evelny : Hai taci, ca eu il vad.
Rick : Da, burta mea e de vina....
Evelyn : Hahahaahahh ce bine imi pare, ce bine imi pareee
Rick : CE ? CHIAR A DISPARUT ?
Evelyn : Nu prostutule...imi pare bine ca iti dai seama ca trebuie sa faci o schimbare pentru tine...nu pentru mine, pentru mine e foarte bine, crede-ma. Stii cum sunt. Daca nu era, iti spuneam.
Rick : Ahh...m-au trecut toate transpiratiile.
Evelyn : Deci voi pufosii sunteti aici mai scuzi ca va intra la apa de la atata transpiratie... ? Sau cum ?
Rick : hahaha ce sa spun, terminam dusul ?
Evelyn : Da sa traiti!O clatesc in fiecare parte a corpului. Iese din cabina si ma asteapta. Ma clatesc si eu si ies.
Rick : Auzi...eu ca eu..dar tu ? Ai haine ?
Evelyn : Aveam...cel putin aveam...
Rick : Le-ai lasat langa usa in cos, in stanga , nu ?
Evelyn : DA! .
Rick : Eu le-am lasat in dreapta...CHICO! Strigam amandoi la unsiol.
Rick : E tot ce trebuie! Haine nu, prietenul meu...sa zice...e perfect
Evelyn : Are rost sa te vaiti ? De cate ori sa iti spun ca e bine ?
Rick : Binee, binee. Ia si tine de prosopul asta si hai in camera mea.
Evelyn : Nici ca voi calca pe jos...AU DISPARUT PAPUCII.
Rick : Te iau in brate, vezi cum cazi. Usor, usor...
Evelyn : STAI! Ala nu e tatal tau ?
Rick : Ba da...si ce sa fac ? Sa ma intorc in baie ? N-ai sa vezi...el mergea in curcanul gol in casa si tu vrei sa ma feres cu prosopul ? Il si stii suparacios. Spun putin ironic.
Evelyn : Cum vrei...doar hai in dormitor..Ajungem in dormitor si il vedem pe Mr.Chico in mijlocul patului cu hainele in cerc.
Rick : Ahh, bun baiat...
Evelyn : Rick....tu vezi cat e ceasul ?
Rick : Da...e 20:34...cum naiba ? In dus...poate ca am stat vreo...doua ore...CEL MULT. Dar la cat ne-am trezit ?
Evelyn : Nu stiu...dar m-a luat somnul si eu nu cedez atat de usor...
Rick : Exact...la fel si eu..
Evelyn : Hai, mancam ceva si ne culcam ?
Rick : Nu...mie nu mi-e foame...du-te tu si mananca....te astept in pat..daca adorm, TE ROG sa ma trezesti!
Evelyn : Bine.
Rick : Pofta buna...
Evelyn : Multumesc!
YOU ARE READING
Prima mea prietena
RomanceSunt Alexandru (imi place sa mi se spuna Busu) am 16 ani. Am inceput sa scriu aceasta carte prin septembrie 2014 . Este prima mea carte :v