Evelyn il saruta pe Rick cu pofta. Rick se oprise la un moment dat...
Rick : Vrei sa lungim pelteaua ?
Evelyn : Daca pentru tine e bine...de ce nu ?
Rick : Off, e foarte magic, nu e bine, e magic...dar nu vreau sa fac vreo prostie..sunt si obosit...te iubesc...iti iubesc buzele alea carnoase si ruju ala negru. Le-as musca toata ziua.
Evelyn : Chiar daca e seara, de ce nu o faci ?
Rick : Sunt ingandurat Evy...ma gandesc la noi..la tine. Am un sentiment ce nu il pot explica. Te iubesc dar nu vreau sa ajungem la sex...adica..ARRGH nu acum...asta pentru ca nu sunt stapan pe mine..
Evelyn : Gluma-i gluma, dar tu chiar esti virgin :o. Spuse Evelyn placut surprinsa
Rick : Da..eu sunt mai..tandru..iubesc mult..
Evelyn : Ma uimesti copile..de asta te iubesc. Te iubesc pentru ca esti atent cu mine. Pentru ca te porti frumos cu mine, pentru ca ma ajuti. PENTRU TOT. Spuse Evelyn rupand linistea serii.
Rick : Suntem o familie, normal asta trebuie sa fac.
Evelyn : Jur sa fiu langa tine la bine si la rau. Cand iti e usor si cand iti e greu.
Rick : Jur dragoste pe vecie.
Evelyn : Treci aici piciule, sa iti arat ce inseamna sa ai o fata mai mare decat tine.
Evelyn il lua pe Rick ca din oala si il musca de gat. Si nu doar atat. Asta a fost o noapte luuunga. Nu cred ca ar avea rost sa va povestesc. Imaginatia voastra trebuie imbogatita. Dimineata insa, cand a trebuit sa se trezeasca, Rick dormea pe pod cu Chico in brate, iar Evelyn, dormea si ea, dar in pat fara haine.
Evelyn : Unde e copilul asta ? Exclama Evelyn in soapta cat sa fie auzita de Chico.
Chico insa a si reactionat. L-a trezit pe Rick si l-a latrat pana s-a urcat in pat langa Evelyn
Rick : Prietenul la nevoie se cunoaste dar nu si cand te trezeste. Evelyn ? :> o.O Dar tu...tu esti ca un inger. Spune Rick si erectia apare in secunda a doua. Rick cu o fata rusinata spuse : Imi cer...scuze pentru asta
Evelyn : Hahaaa ce piciule ? Arati foarte amuzant. Ia vino tu incoa'. E foarte frumoasa si jucausa. Ma lasi sa ma joc cu ea ? Te rooooooooooooooooooog!
Rick : Tu decizi, faci ce vrei.
Evelyn : Hmm piciul cel mare se lasa condusss hmm interesant. Ia mergi ca Chico pe aici.
Rick : Stii bine ca ma va latra.
Evelyn : Hai cutu cutu.
Rick : Da nu vrei sa iti fiu sclav acum ?
Evelyn : Wiii ce idee mi-ai datt. Sclav, treci si sarutama de jos in sus. Joaca-te cu ce vrei.
Rick : Hmm placerea e a mea stapana.
Dupa ce Evely si-a potolit pofta...chiar nici eu nu inteleg cum, iar s-a facut tarziu si n-au mai ajuns unde stabilisera. Ce stiu e ca tinerii astia sunt suflet pereche.
YOU ARE READING
Prima mea prietena
RomanceSunt Alexandru (imi place sa mi se spuna Busu) am 16 ani. Am inceput sa scriu aceasta carte prin septembrie 2014 . Este prima mea carte :v