25 Decembrie

5 0 0
                                    

Rick : Evelyn, coboara pana in bucatarie te rog...trebuie sa vorbesti cu tatal meu ceva, trebuie sa clarifice lucrurile, nu iti fie frica! 
Evelyn : ...bine...vin in 5 minute...

Tatal lui Rick : Buna, inchide te rog usa, nu vreau sa intre mama mea pe aici, nu vreau sa ne intrerupa conversatia!
Evelyn : Desigur! Am inchis-o...deci..ce trebuie sa fac sa raman in familia dumneavoastra ? 
Tatal lui Rick : E ceva enervant de simplu...trebuie sa va intelegeti. Trebuie ca tu si Rick sa aveti incredere unul in cuvantul celuilalt. Si sa va spuneti ofurile. In rest draga mea...trebuie sa iti faci datoria de mama. Trebuie sa ai responsibilitate prin casa. Trebuie sa mergi cu grija sa nu te impiedici si sa te ingrijesti, in rest nimic. A, si sa interactionezi cu Chico. Cica ajuta la sarcina...nu stiu, rau nu are ce se intampla! 
Evelyn : Dumneavoastra nu glumiti ? Stiu ca sunteti glumet si...DAR nu spun ca nu va cred doamne fereste, va cred si stiu ca asa e dar...nu ma asteptam. Va multumesc pentru intelegerea de care dati dovada. Va multumesc ca va purtati atat de frumos cu mine. Va multumesc pentru tot. 
Tatal lui Rick : Si eu iti multumesc ca sentimentele tale sunt adevarate fata de Rick si iti multumesc ca ai grija de el. Isi pierde mintile uneori...adica nu realizeaza ce face..Iti multumesc ca ai grija de el si nu profiti de el, adica in sensul rau. Ca...e normal sa ai pofte, nu ? 
Evelyn : Da!
Tatal lui Rick : Asa poti profita cat vrei :)))) 

In camera se facu liniste pentru cateva momente. Dupa linistea plina de extaz, un zgomot destul de cunoscut vine din dreptul usii. 

Evelyn : Chico, el e....100 la % ! Pot..sa ma duc..la Rick ? Sau mai aveti ceva de spus ? 
Tatal lui Rick : Nu, nu mai am nimic de spus! Du-te, aveti grija! Si orice e, sa imi spuneti! Nu va mananc. 
Evelyn : Va promit ca daca el ascunde, din nu stiu ce motiv, eu va voi aduce la cunostinta!

*Evelyn* 
Il iau pe Chico, il strang in brate fericita si fug la Rick in camera. 
Dau sa deschid usa, si il vad pe el, cautandu-mi in dulap.

Evelyn : Rick...? Ce faci tu acolo ? CE CAUTI TU IN DULAPUL MEU? 
Rick : Pai...voiam sa vad daca ai stii tu "Always" 
Evelyn : Dumbass....Si trebuie sa rastorni tot dulapul ? 
Rick : DA NORMAL, IE DULAPUL MEU! 
Evelyn : Vezi cum dai de vibra. Brusc, Evelyn se opri. Incremeneste si inchide ochii de rusine.
Iar pe Rick, pe Rick il bufneste rasul. 
Rick : VIBRAtor ? Serios ? Aveai nevoie de asa ceva ? Nu sunt de ajuns sau...?
Evelyn : Nu...adica ba da, DAR NU E VORBA DE MARIME! E vorba ca erai suparat si... arrgh...
Rick : Da, ai dreptate! Spuse Rick si ii pune mana pe pulpa lui Evelyn.
Stai! Icni Evelyn si Rick ii da dintr-o manevra pantalonii jos! 
Evelyn : Chilotii ii dai jos cu dintii! Ce credeai ? Ca te ajut ? Nuuu! Nu ai sa vezi ajutor!
Rick : Aaa daa? Biine.
Evelyn : Tacii si treci la treaba :> 

Rick ii da jos chilotii si incepu sa se joace cu clitorisul.
Evelyn : Ahhh c-c-ce dor mi-a fost de tine, daaa asaa. Continua, NU TE OPRI, te ROG.
Rick : Esti gustoasaa! 
Evelyn : TACI MA si continua-ti treaba! Hai ca mai am putiiin. Ooooh
Rick : Asaa, am prins tot! Woaaah imi lipsea gustul tau..
Rick continua sa o sarute pe Evelyn si insfaca tubul cu frisca, ii pune pe sani un rand si incepu sa se joace. 
Evelyn : Usor, ca ma iei prin surpindere...si nu cu faptul in sine ci...de unde dracu ai scos frisca ?
Rick : Vrei sa imi stii secretele ? 
Evelyn : Aaa..nuu ai dreptate, las-o asa!
Rick : Vezi ca stii ?! 

Rick o mai mangaie odata si incepu sa ii sarute picioarele lui Evelyn. Fetei asteia ii place, dar e putin derutata...de ce ? 
Evelyn : Rick...ahhh ma gadila dar foarte putin, imi place dar foarte mult. 
Rick : Esti finaa aaah. 
Trecu doua, trecu trei, trecu patru minute si Rick se ridica in picioare. 

Rick : Ridica-te in picoare te rog. Rick o stranse in brate pe Evelyn. 
Evelyn : Stai...ma gadila, serios..gataa. 
Rick : Aaah, da, ne incomoda, asa-i. 
Evelyn : Il pot taia, nu-i nici o problema. 
Rick : Nu vrei sa il lasi aici ? Aseaza-te in genunchi in pat. 
Evely : Gata, te ascult! Vrei sa...iti ofer oral ? 
Rick : Nu stiu...nu, nu, lasa!! Ia mana, lasa-ma sa imi fac treaba! 
Evelyn : Ah..avem prezervative ? 
Rick : Avem nevoie ? 
Evelyn : Ai dreptate, nu avem...hai sa vedem ce poti piciulee. 
Rick : Hai sa vedem . 
Intra usor si tandru. Iesi si intra inca de doua ori. Dupa care incepu miscari de, du-te vino. 
Dupa cateva repetari, viteza crescuse. 
Evelyn : Daca iti dai drumuu, te omoor, continuaaa mai vreau.
Rick : Ahh..nu mai am mult. 
Evelyn : Rick FUTE-MA MAI TARE! Uh asa, bun. Sunt gata!
Rick : Si eu imediat. 
Evelyn : Am deschis gura, hai. 
Rick :  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ce bine e. Oooh da. Si nu ma saruti ? 
Evelyn : Arrrr dar ce pofte aveem :> Treci aici. 

Nu stiu de voi dar, astora le-a venit cheful de nebunii. Lui Evy, ii place sa domine...interesant, nu stiam asta..



Prima mea prietenaWhere stories live. Discover now