La cumparaturi...

7 0 0
                                    

Am ajuns de doua ore in mall. Lui Elevelyn ii sclipesc ochii, asta ma face mandru. E fericita, e atenta la fiecare miscare din jurul ei, fiecare magazin, fiecare lucru, este luat in vizor de catre Evelyn.

Rick : Deci ? Ce iti cumperi draga mea ? Te-ai gandit sau nici tu nu stii ?

Evelyn : Pai..mai nimic...imi doresc multe dar, imi permit prea putine...si stiu ca tu mi le vei cumpara, dar ma voi rezuma la ceva modest...adica, ce vor spune parintii tai daca vei cheltuii cateva mii pe haine pentru mine ?  Cine sunt eu sa imi cumperi lucrurile astea ? 

Rick : Uite..daca mai pui vreodata problema asta..ma supar...parintii mei sunt de acord atat timp cat o fac din placere, nu au nimic impotriva. Plus ca e din suflet...te iubesc Evelyn...

Evelyn : Si eu te iubesc dar...ce voi face ? Voi sta cu tine ? Ce vor spune parintii tai ? Ce vor spune cand te vor vedea cu o sarantoaca ca mine ? Ce vor crede ? 

Tatai lui Rick tocmai a ajuns in mall special pentru a face cunostinta cu Evelyn. Unde era tatal lui Rick ? Da, exact, in spatele lui Evelyn.

Brad (tatal lui Rick) : Mai mai mai...cineva isi face prea multe probleme iar altcineva nu stie sa vorbeasca...RICK! De ce o lasi sa isi faca atatea probleme ? Draga mea..am auzit ce ai spus, te rog fii linistita, poti sta la noi, te poti muta la noi nu este nici o problema. Singura problema e...e ca Rick are limba lipita de cerul gurii si nu iti explica. I-am spus de atatea ori sa ma sune cand cineva isi face probleme asemanatoare...

Rick : Stii, noi vorbisem acum o ora sa ne intalnim si..nu am vazut rostul unui apel daca tot veneai, asa ai spus-o live.
 
Brad : Daca asta nu e o scuza, inseamna ca esti un bun organizator dar...dar asa sa fie.
 

Evelyn, cu lacrimi in ochi se uita catre domnul Brad si spuse :

Evelyn : Domnule Brad...eu.. eu..va multumesc din suflet, oricat v-as multumi tot nu este de ajuns...sunteti un om minunat. Va multumesc din suflet.

Brad : Off mititico, nu-ti mai face atatea probleme, tu sa fii sanatoasa. Doar faci parte din familie nu ? 

Dupa spusele domnului Brad, Evelyn il stranse cat putu de tare pe Rick si se descarca de plans. 

Rick : Gata scumpo...linisteste-te..

Evelyn : Plang de fericire piciule !

Dupa ce Evelyn se potoli...

Rick : Unde mergem ? 

Evelyn : Te iubesc. Mergem...hai, mareste pasul piciule. 

Evelyn marea pasul...la un moment dat iesi din mall. Ajunse langa un grup de tipi ciudati. Cand vru sa se intoarca din drum unul din ei o abordeaza. 

Tip : Oooo Evelyn...ce faci draga ? Nu te-am mai vazut de ceva timp...ne-ai tradat a ? 

Evelyn : Eu...doar..sunt pe aici.. 

Tip : Mhm si ? Mai ai vechile obiceiuri ? Te mai pasioaneaza ? 

Evelyn : Nu...te rog...nu incepe..

In spatele lui Evelyn aparu' Rick ingrijorat. 

Rick : Evelyn ?...ce faci ? s-a intamplat ceva ? 

Tip :  Aaaa asa deci, te futi cu bogatii mhmm, nu-ti mai plac astia "saraci" 

Rick : Despre ce este vorba ? 

Tip : Asta ? Asta era curva noastra acum ceva timp...tu ? Cine esti ? 

Rick : Eu...sunt..prietenul ei ? Vreau sa te rog ceva..sa nu-i faci nimic rau si sa o lasi in pace, te rog. Iti dau ce vrei. 

Evelyn : Rick...taci!

Tip : Hmm...500$ si am plecat.

Rick :  5000$ si nu ne mai cunosti. 

Tip : Astept. 

Dupa ce Rick da cateva telefoane...

Rick : Poftim...5500$ pentru ca ai asteptat. 

Tip : Baiat destept...bravo..Gata, nu ne cunoastem. O seara buna! 

Rick : O seara buna. 

Trec nici doua minute si Evelyn incepu' sa planga. 

Rick : Off piticule, ce ai ? De ce plangi ? 

Evelyn : C-c-c-e o sa fac acum ? C-cum  ma vor privi parintii tai ? Tu ma iubesti dar..sunt ce sunt..

Rick : Evelyn, parintii mei stiu bine situatia si vor intelege. Nu te vor intelege gresit ci asa ca si mine. Hai acum acasa...venim maine si cumparam ce vrei.

Evelyn : Chiar te rog!



Prima mea prietenaWhere stories live. Discover now