MALESEF

43 7 1
                                    

Hırs senin en büyük silahın 'dır
Ve korkunun yayılmasının en
Büyük nedenidir
-snk-

Ben herzaman şansız biri olduğumu düşündüm ve bu doğrultuda hayatimi yaşadım yani bir işe başladığımda kesin yine hüsranlik ile sonuçlanır diye korkmuşlugum çok olmuştu taki baba gidene kadar.  Babam gittikten sonra herşeyimi risk üzerine kurdum korkmadım bir işe başladığımda düşünmeden daldım.

Sabah olmuştu ama ben uyuyamamiştim sanki bir ara dalmiştim ama hemen geri uyanmıştım Egemen Zorlu bende büyük bir etki bırakmıştı. Ya annemin başına birşey gelirse ? Bunun düşüncesi bile tüylerimi diken diken ediyordu .

Aklıma gelen düşüncen ile bir çırpıda yataktan çıktım çünkü ben yine okula geç kalmıştım!
Hemen hazırlandım ve aşağıya indim annem elinde bir Küba ile gazete okuyordu beni göruce

-Masal çok dikkatli oluyorsun kızım ve herşeyi bana anlatıyorsun
-Tamam anne
Hemen beyaz convers lerim giyindim ve çamtamida tek omuz taktım evin bahçesinden çıkmadan öncede saçlarımı gelişi güzel topladım.

Evin yakınlarındaki bakkaldan bir şişe su aldım ve mahalle aralarında koşmaya devam ettim sokaklarda ilkokul öğrencileri de vardı minik minik bedenleri ile kocam çantaları takıyorlardi.

Köşeyi döndüğümde büyük bir bedene çarptım kafamı kaldırıp çarptığım kişiye baktigimda şaşırmam gerekiyormuydu bilmiyorum ama ben yinede şaşırdım.

Toprağın yüzüne gözlerimi kocaman açıp bakıyordum Toprak büyük bir kahka attı
-Sen böyle bakarsan ciddi olamam "yeni"
-Komik misin sen? neden buradasın ?
-Seni takip ediyorum
-Hasbinnalllah sapır .Neden takip ediyorsun beni ?
-Egemen ile konuştuklarını biliyorum

Saten bilmen gerekiyor Toprak Barkın siz bildiğimiz insanlar değilsiniz ve haber sizin tarafta hızlı yayılır biliyorum. Bilmezmiyim ben .
-Adam öldürüyor musunuz birinin canını alıp eylence diye akşamına şerefe içiyormusunuz ne tipsiniz oğlum siz ?
Diyip kafamı "siz hayırdır dercesine" salladim oda birden ciddiyetini yüzüne takındi.

Bana birazdaha yaklaştı ve konuşmaya başladı
-Sana birkere kısaca hiçbirşey göründüğü gibi değildir demiştim aslında ben sana herşeyi  önceden söylemişim Sayar sen aklını kullanamamişsin ben sana bir nefen kadar yakınken senin yaptığın her olayın bilincindeyken bu havaların çok garip be "yeni " şimdi ise annen bizim için o davayı kazanacak. Ve hayatından kombile çikicam

Şuan içimde oluşan sinir o kadar büyüktü ki bunlar kendini ne zannediyordu? Bende onu taklit eder gibi ona yaklaştım ve yüzümdeki bütün endişeyi içime çektim ve bende konuşmaya başladım.

-Madam farkındasın neden söylemiyorsun Barkın? Bana bir nefes kadar yakınsan neden bir hamle göremedim? Senin derdin okul sitesi demi ? Diyelim ben aldım  Egemen ve senin gerçek yüzünü yaymamam için bir neden söyle desem susar kalırsın bunu yaparsam arkamda çok güçlü bir hukuki destek var anlatabildim umarım Barkın? Kiminle dans ettiği iyi bil !

Tam yanından uzaklaşmaya yerteniyordum ki beni yine tuttu ve kulağıma doğru
-Bu cesaretin mükemmel "yeni "
O dakika egomu konuşturdum ve
-Benim gibi
Diye cevap verdim .İnsanın kedini sevmesi bence Mükemmel bişey di .

Toprak kolumdan tutup arabaya çekiştirip kabiyi açtı ve oturmamı bekledi bende bişey demeden oturdum ve okula doğru yol aldık.

Toprak Barkinin Ağzından:

Zorlular ilk adımı atmıştı ama arayı Yakup Barkınin oğulları açmiyicakti. Ayaz abim merhametli biridir Semih Zorluya kıyasla ama Masalı bizim kaçirmamiz gerekiyordu (malesef) böylelikle annesi bize yardım edebilirdi yani umarım.

Bunu ne kadar yapmak istemesekte Zorlular yapmadan biz yapmaya karar verdik . Şuan okula doğru gidiyorduk ama ordan kırıp dağ evine doğru gdicektim ve Masal bunu ögrediginde o güzel sesiyle çığlık atardı büyük bir ihtimal ile .

Evet Masaldan hoşlanıyordum çok çabuk oldu bu doğrudur ama oldu bunu ona hiçbir zaman söyleyemeyeceğim bir doğru olarak oldu ama . Peki neden mi oldu ? Zekası,düşüncesi ve asiligi ile oldu  kısacası o farklıydı. 

Şimdi ise onu kaçırıyordum ! Arkada bagajda Ayaz ile hemde! Hayat cidden çok ilginçti . Ben belkide babamın hayatinj karartıcak kızdan hoşlaniyordum . Hayat mı garipti yoksa ben mi oda ayrı bir denklemdi. Benzinlikte durdum uzun bir yolculuk olacağı için

-Beni burda bekle Masal
-Nereye gidebilirim saten geç kaldık okula
İçimden tabi tabi diyip benzin parasını ödemek için markete girdim . Telefonum bildirim düşünce telefonumu çıkarıp ekrana baktım abimden di .

Mesaj :
Toprak beni burdan çıkar o Uğuru dinlemiyicektik 5 saat bagajda yol mu gidilir amk !

Toprak Barkın: Bekle Masalı çikaricam sende taksi ile gelirsin abi

Ayaz Barkın : Tamam acele et

Telefonu kapatıp cebime attım ve hızlı hizli ödmeyi yaptım ve Masalın yanına gittim
-Masal arabadan in tekerleri şişircem
Kafasını salladı bende arabayı çalıştırdım ve makinelerin yanına doğru sürdüm durduğum gibi bagajı açtım Masal da başka yere bakıyordu saten abim hemen çıktı bende teker şaşırıyor gibi yaptım.

İşim bitince
-Masal buraya gel
-Emrin olur Barkın
Diyip göz devirdi.
İkimizde koltuklara geçtik ve yolculuğa devam ettik . Okulun yolunu geçince

-Okul yolu burası değil sen ne işler çeviriyorsun Barkın?
-Malesef  Masal kaçırıyorum seni


BAŞLANGIÇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin