Toprak Barkinin Ağzından:
Babam bu hayatta gördüğüm en acımasız insan olabilirdi kendini , yaptıklarını herşeyini bir maskenin arkasından çevirir yapar ,yıkar ama asla yaptim demezdi. Ben onun gibi olmak istemesem bile o zorla olsada çevirdi kendine benzetti onun gibi oldum . Egemen ve ben babalarımız küçüğü olduk herzaman aslında Yazılım ile ilgilenen birisiyim basketbol oynarım ve gitar çalarım babam o okulu bile kendini kamufle etmek için açmıştı babam bu yaptıklarımı saçma bulur ona göre saçma şeyler ile ilgileniyor ve büyük biri olmayacağı mi düşünüyordu.
Yaniliyordu o gücü ile konuşurken ben herzaman zekam ile hareket eden taraf oldum babam ezberlediklerini söylerken ben hep farklı düşünmek istedim ve yaptım. Bu zamana kadar yapmak istediğim ve yapamadığım tek şey bu okulun okul sitesini ele geçirmek olmuştu.
Baharın babası babam ile arkadaş oldukları için Baharın bu gücü kimden aldığı belliydi. Son koleji düşündüğünüz gibi bir yer değildi herzaman o gizemini koruyacak ve bir sır olarak kalicakti .
Şimdi okula yeni bir kız geliyor ve durduk yere site Baharın elinden alınıyor ben bile buzaman kadar Baharın yaptığı nasıl anlamadım? Ya bu kız yaptı yada onun yakınından biri ama kesinlikle o kızın parmağı vardı . Ve büyük bir ihtimal ile Baharın yaptığı gibi güçlü bir koruma ile korunmadigi belliydi ve ben Toprak Barkın bu siteyi kimin aldığı ögrençektim .
Yeni kızın gözlerinden korkuya yer yoktu korkuyorsa bile bunu belli etmemek için kedine görünmez bir duvar ördüğü belliydi . Bu kız bişeyler yaşamıştı ama ne ? Egemen onu kistirdiginda alaya alması ve korkmamasi bile büyük cesaretti . Ve Egemeni az tanidiyam tam onun istediği kız tibiydi . Baharın dolabına kırmızı kart koymuştum ve herkes ona oynuyordu uzaktan Yeni kızı izlediğimde duygusuz bir şekilde olanları izliyordu.
Masal Sayar gizemini koruyan bir kız di . Ve şimdi gözümün önünde pahalı bir motorun üstünden bir erkek ile iniyordu yanındaki erkek ondan yaşça büyük olduğu kesindi peki burda ne işi vardı. Gözlerimiz kesiştiginde göz temasını bozmamiştim oda çekmiyordu saten taki yanındaki adam omzuna dokunup Yeniye bişey diyene kadar.
Yanındaki adam yandan bana bakarak kaskını takip evin önünden ayrıldı bende şoforden yedek anahtarı alıp içeriye doğru yürümeye başladım Yeni kızda arkamdan geliyordu arkamda olmasına rağmen
-burda olduğuna bendensin
-Kutay arkadaşım diye burdayım ne senin nede o Egemen denen herifin yanındayım.
Ona dönerek küçümser gibi onu süzmeye başladım.
-senin olduğuna eminim
-anlamadim?
-kanıtlayinca anlarsın.
Bunu diyince onla göz temasını kestim yüzünde en küçük bir duygu değişimi olmasını bekledim ama yoktu .İçeri ayni anda girdiğimizde tüm gözlere bana döndü Yeni kız da direk Sanemin olduğu tarafa yönelmişti . Normalde böyle ortamlara girmezdim ama Kutay değer verdiğim biriydi onun için gelmek zorunda kalmıştım.
Bir masanın oraya geçtiğimde bir kaç erkek gurub şeklinden yanıma geldiler tokalaştik ve sigara yaktık gündemden konuştuk hepsinin sevgilisi yanlarına gelmişti .Hiç bir kız benim yanıma gelmeye güç bulmazdi çünkü istemezdim . Yeni de bir köşede oturmuş telefonuna bakıyordu bu kızı neden izliyordum? Beni ilgilendirmez di .
Kutayin sevgilisi içerde bulunan mikrofon sisteminden
-Herkes saklasın ışıkları kapatıyoruz
Dışarıdaki arabalardan anlayacaktı saten çocuk bu neyin kafasiydi?Herkes saklamaya başladığından bi Yeni ile ben saklamamiş yerimizden kibirdamamiştik . Kutay içeri girdiğinde saçma kilişe şeyler gerçekleşti gökten bomba falan inmedi yani . Herkes Kutaya sarılıp pasta kestiler Kutay Yeniyi burda görünce şaşırdı ve ciddi ciddi samimi bir sarılma yaşadılar. vay bu kız duygu değişimi yaşaya biliyormuş demekki .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞLANGIÇ
Chick-LitOkula yeni gelen Masal yaşanmışlıkları ve hazırda duran yaşayacakları yüzünden sert ve farklı duruşu ile okulda gizemini korumakta .Anonim bir hesap ile ortalığı derinden etkilemektedir ve kimse ondan şuphelenmemiştir taki herşeyi Firansadan gelen...