Sevgisiz

36 6 6
                                    

Dünyayı sevgisiz büyüyen
Çocukların savaşları
Mafetti 

Yazarın Ağzından:

Genç adam sigara baketindeki son dalida söndürmuştu gelen abisi görünce kafasını oraya çevirmişti abisinin ne için geldiği biliyordu bu yüzden yüzünde alaycı ama acı bir gülümseme oldu .

" Yine rezil oldun Zorlularin beceriksiz evlatligi " Semih Egemenin saprini zorlamak için var olmüş  gibiydi . " Derdin ne Semih söyle" Semih yine ukalaca kolunu Egemene uzattı " Yok ol desem gidecekmiş gibi konuşma "

"Söyle babana göndersin beni" Egemen onsekiz yaşında olmasına rağmen babası tarafından hem akademik hemde bir asker kadar sert bir eğitimden geçti çünkü o Zorlularin beyniydi .

Bir zamanlar en yakını olan Toprak bilirdi onun ne çektiğini. Onlar birbirlerini en iyi tanıyan iki düşmanlardi . " cevap versene Semih! " Egemene başını iki yana salladı ve ellerini iki yana açtı

" İşe yaramazin tekisin oğlum baban bu yüzden bana ihtiyaç duyuyor " Semih haksız olmasına rağmen hemen hemen beraber büyüdüğü kardeşi sayıldığı çocuğa var gücüyle bir yuxmruk  geçirdi
Egemen yediği yumruk ile sendeledi ve oda tam yumruk atıyordu ki büyük duşesi ile bağıran Polat Zorlunun sesini duyunca eli havada kaldı

"Egemen ayağa kalk ve karşımda düzgün dur " Egemen adeta komut almış gibi ellerini arkada topladı ve babasının karşısında durması gerektiği gibi durdu .

Semihde basina yakalanan ünlü futbolcu felix olduğu duyulduğunda beri babası ile arası bozuk olduğu için oda Egemen ile aynı bozuzyona geçti .

" Egemen ne öğrendin anlat " Egemen babasının gözlerine bakarak bildiklerini anlatmaya başladı
" Leyla Sayar Barkinlar ile iş birliği kurdu ve bizle çalişmaz çünkü kızları onların elinde ve Leyla Sayarin kızı Masal tehlike kaynağı "

Polat Zorlu şaşirmişti küçük bir kız ne yapabilirdi? " Kızın kendisi ve çevresi hackerlardan oluşuyor ve gözümün önünde şirketin bilgilerini yaya bilirdi ama engelledik " Polat Zorlu daha çok şaşrimişti

Çünkü güvenlik Panelleri en güçlü güvenlik sistemleri ile korunuyordu Göktug Sayar cinayetinin doğrularını sadece 4 kişi biliyordu bunlardan biri oydu ama Göktug gitmeden ardından bir arıza bırakmıştı oda Masal Sayardi .

Polat o kızı yanına çekip bir taşta iki kuş vura bilirdi kızla gücüne güç katar annesi ile Barkinlari altüst ederdi ama nasıl yapicakti " Egemen kızı ne yap ne et buraya getir ve benle konuşmasını sağla eğer gelmez ise babasının ciyatinde bizim ona daha çok yardım edeceğimizi söyle "

Egemen başını aşagi yukari salladı, Polat büyük oğluna dönüp "oğlum sende benle odama gel konuşmamız gerekenler var " Egemen bunlara alıştığı için sorun etmiyordu kendi ailesini de bitirmekten zamanı gelince çekinmiyicekti .

Dünyanın sonunu getircek şey sevgisizliktir en acımasız kumarlar böyle başlar böyle biter ve Polat Zorlunun en büyük cinayeti o dönemler küçük olan Egemenin ruhunu öldürerek olmuştu çünkü bir çocuğun ruhunu öldürmekten cinayetti  .

Masal Sayarin ağzından:

Bazen yaptığım şeylerin doğruluğunu düşünmekten kendimi alıkoyamıyorudum. Şimdi ise önümde 60 yaşlarından gözleri hala büyük bir hırsa bakan Yakup Barkinin önündeydim.

Gözlerini biran üzerimden çekmiyordu " Buraya gelicek kadar ne başardın küçük kız " dudaklarım ikiyana kivrildi " itibarinizi kurtardım diyelim "

BAŞLANGIÇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin