Herkes aynı ayda geceyi yaşar ama herkesin karanlığın farklıdır...
Babam ne dediyse doğruydu ben can açitmayi biliyordum ama bunu bana kimse yapmayana kadar yapmıyordum okulda yaşadığım olay da buydu durduk yere salak birine çattim. Ama sorun yok şuan okul sitesi elimdeydi ama yakalanmamak elde olmayan bişeydi bunu yaparak kendimi çok büyük bir riske atıyordum ve tüm okul bunu öğrenirse 2 tarafta benim üzerime oynaya bilirdi .
Benim hakkımda bu yorumları yapan kızın siciline girdiğimde adının Bahar olduğunu ve aslından anne ve babası diye tanıttığı veya bilmiyorum kendisinin de belki haberi yoktu ama annesi normalde teyzesi oluyordu ama babası galiba normal biriydi akrabası falan değildi.
Bunları yayardim ama elime hiçbirşey geçmezdi en fazla kız utanırdı ve bu bir zaman sonra unutulurdu benim istediğim yavaş yavaş oyunun sürmesini ve daha çok karişiklikti ve şuna o Bahar denen kız veya başkası siteye haber atamazlardi.
Bende daha belli olmamak ve yavaş ilerletmek adına böyle bir haber yayınladım :
SON KOLOJI DUYURU
Biliyor musunuz bilmiyorum ama site 10/B den Bahar çakmak açmıştır ve yapılan bütün kötü haber ve olayların hepsi o kişi tarafından atılmıştır
Liçleye bilirsiniz. Şimdi siz sen kimsin diye düşünüyorsunuz ben sizi aydınlatim ben Viper ve yayinliyicagim herşeyin sorumlusu benim
İyi günler SON KOLOJI gerekeni yaparsınız Egemen ve Toprak çünkü hakkınızda hiç iyi haberler yok sjsjsjssjsjEvet aynen bunu yayınladım ve altına bir sürü yorum yüklendi Baharın yarın okula gelmiyiçegi halisdi . O kız büyük bir ihtimal ile Egemen tarafından kırmızı kart yiyecekti . Kırmızı kart ne mi ? Eğer dolabinizda o karttan bulunursa o günün kurbanı siz oluyorsunuz ya Egemen yakar canınızı yada Toprak ama bu çoğunluk ile Egemen tarafından yapılıyordu.
12 yaşından bu yana hep bu konular ile ilgilendim ve bu konuda kendimi geliştirdim ve ilerde mükemmel bir müzisyen ve yazılımcı olacaktım babam hep bir yazılımcı olmamı isterdi bende bu yoldan ilerlemek istedim ve bunun yanından gitar çaldım . Annem pek yanımda olmadı o hep bir dava peşinden koştu o bir iş kadiniydi abim hakan ve ben Masal çok atişan ama herzaman birbirimizin en yakın dostu olmuştuk . Şimdi use bana aşağıdan bağırıyordu .
-Masallll buraya gell
-Sen gelll
-salak gele bilsem gelirim saten
-GeldimmmmmOf diyip bilgisayarı kapattım ve abimin odasına doğru yürümeye başladım odaya girdiğimde abim yatakta oturmuş pes oynuyordu
-efendim abi
-şu yastığı yerden versene
Lan harbi deli ediçekti bu adam beni
-Sen beni bunun için mi çagirdin cidden
-Evet başka bir halta yaradigin mi var
Yok harbi gel beni kaşı diyordu
-öyle mi ?
-evet abisi
Yastığı eline verdiğimde
-kabiyida kabat
-Tamam abicimDiyip mutfağa doğru Yürüdüm annem de o dakika eve giriş yapiyordu anneme ses vermeden mutfaktaki sürahiyi doldurup geldiğim yöne doğru geri gitmeye başladım annem Masal ne oluyo demesini duymazliktan gelerek yürümeye davam ettim kapıyı açtığım gibi sürahideki bütün suyu yatakta uzanan abimin üzerine boşaltım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞLANGIÇ
Chick-LitOkula yeni gelen Masal yaşanmışlıkları ve hazırda duran yaşayacakları yüzünden sert ve farklı duruşu ile okulda gizemini korumakta .Anonim bir hesap ile ortalığı derinden etkilemektedir ve kimse ondan şuphelenmemiştir taki herşeyi Firansadan gelen...