Öylesine

57 6 1
                                    

Olmaz ise bir şekil veya
Herşekil olucak ama olucak
                        Snk/Egemen Zorlu

Kelimeler bana kalırsa mükemmel bir silahtır, çünkü bazen bir kelime bir insanin hayatının her anında kulağında yankılanır, ve bu fısıltı: istemesende herzaman kulağında olur .

Bazen ise istemediğin herşeye merhaba dersin çünkü mecbur kalmak,özelikle istemediğin birşeye mecbur kalmak ..... insanı öldürür veya yavaş yavaş tüketir belkide ben Masal,tükeniyodum.

Toprak söyledigim sadece dört kelime yüzünden gözlerini bile kırpmadan yüzüme bakıyordu, adam donmüştü. "Eğer birazdaha yüzüme bakarsan yanlış anliyicam Barkın? " bu cümleyi öyle bir alaycı demiştim ki büyük bir ihtimal ile Toprağı kedine getiren bu alaycı tinimdi .

Toprak yüzüme baktı ve gözlerini gözlerime dikti "Kime göre neye göre Sayar ? Sana zarar gelmesi işime gelmez biliyorsun? " başimi hafifi aşağı yukarı salladım, ve dudaklarımı yapmacık bir şekilde büktüm "Ya diyorsun "

Toprak da beni taklit edip dudaklarını büküp kafa salladı "Ama Masal Sayar şunu bilki benim şu 2 hafta veya daha uzun bir süre işimde gücumde sensin " diyip içeri geçti .

Bende arkasından taklidini yaparak içeri giriyordum ama Toprağın bir lafı ile olduğum yere sinmiştim "Görüyorum Masal " başimi anlima vurdum ve orda dikilmeyi bırakıp içeri girdim .

Sözde odama gidib gri bir eşortman ve siyah bir kısa kollu giyindim ve yatağıma girdim  telefonumdan kaç gündür girmediğim okul sitesine girdim .

Okadar saçma saban dedikodular yapılmıştı ki . Ama umrumda değildi. Bir haber yapmak istiyordum Egemenin abisi hakindan ama iyi bir yönde ve kimsenin bilmedigi bir bilgiyi yaymak oluçakti bunun adı . Sekmeye girdim ve haberi yazmaya başladım Toprağın göreceğini bile bile .

VIBER SUNARRR!!!

Hepimizin bildiği Zorba Egemen Zorlunun özel hayatından mükemmel bir haber ile geldik bugün, hazırsanız sadete gelelim......

Semih Zorlu Babası ünlü bir iş adamı olmasına rağmen ona inat Fotbol dünyasında!! Babasının bundan haberi var acaba ?
Futbol dünyasında Felixs diye anılan Semihe Başarılar dileriz ...... :)

İyi akşamlar Zorlu Koleji !!

Sekmeyi kapattım ve haberi yayınladım yaptığım çok tehlikeliydi ama bu onlara birde benden darbeydi yaptıklarına saysın artık. Sira Topraktaydi veya babasında benim babam bir davadan ucuz değil. Annem sorun etmiyorsa ben ederdim .

Herkes haberin altına okadar bildirim atıyordu ki site çöke bilirdi herkes bunun gerçek olduğuna inanmıyordu çünkü futbol camiası felixsi satan tanıyordu ama ona maskeli futbolcu diyorlardı çünkü adam taninmasin diye maske ile sahalara çıkıyordu.

Peki ben bu pilgiyi nerden mi buldum ? Aslında ben Barkinlar ve Zorlular hakinda bekçok şey biliyordum ama bunu yansitmiyordum . Hepsini telefonları hekclemiştim ve herturlu hesaplarına girebiliyordum .

Kabı birden gürültülü bir şekilde açıldı içeri giren Toprakdi elinde ise telefonu "Kızım sen ne yaptın"
Yataktan kalktım ve yanına doğru yürüdüm " Ne yapmışım Barkın? " yüzümdeki hayranlık miydi şaşkınlık miydi anlayamamiştim " beni alakadar etmez Masal ama bu yaptığında onları çok etkiler basın bunla sallanır "

Telefonuma açtım ve siteye girdim mesajlar (dm) yerini açtım ve yüzüne tuttum " Başladık bile Barkın, ve  kim bilebilir belki sıra sanada gelir sende durduracak gücü bulamazsın? " Toprağın kaşları çatildi ve üzerime yürümeye başladı.

"Ne biliyorsun küçük şeytan " diyip beni duvara ile kendi arasına kistirdi . "Bilemiyorum Toprak Barkın ama bişeyi çok net biliyorum beni etkisiz biri gibi görüyorsun" diyip onda olmayan gözlerimi kahverengi gözlerine çevirdim .

"Öylemi görüyorum? " sanki bunu derken bişeyleri sindirmeye çalışıyordu "evet öyle görüyorsun " Toprak başını ikiyana salladi " Seni basit biri olarak gördüğüm falan yok Masal elimde olsa seni hayatıma girecek kapının ucunu bile açmam "

Dediği laf nereye gidiyor farkında miydi acaba?
"Alma Toprak neden aldın he alma ? Al beni bir eve at koruma koy saten kaçamiyicagima göre? gelip beni seninle aynı çatı altina sokma saten bunu isteyen yok " barmagimdaki yüzüğe  baktım ve çıkarıp yere attım,

"Ben senin niye sahte olsa bile saten nişan yüzüğünü takım ?" Bağırarak konuşuyordum çünkü artık katlanamıyordum. Toprağın gözü yere attığım yüzüğe takıldı ve gözlerine tekrar mavilerime çevirdi .

"O kadar mı Masal? " anlamiyordum nediyordu" Ne okadar mi ?' Bişey demedi ama çarbib çıktığı kabı sanki çokşey belli ediyordu ama Masal yine anlamiyordu .

Yatağa uzandım ve gözlerimi kapattim sabah ne olucak bilmiyordum ama garib
şeyler olucagi gerçekti .

Yazarın Ağzından:

Semih Zorlu gündeme düşmüş haberini görünce gözlerini kocaman açmış ekrandan gözünü alamamişti. Yıllardır sakladığı yüzü kardeşinin okulundan bir öğrenci tarafından açılmıştı bunu nasıl olmuştu?

Bunu iyi bir durum gibi görünüyordu aslından Semih için ,çünkü yıllardır babasının güçlü itibarına rağmen bu noktaya gelmiş ve kendini hiçbir zaman göstermemişti .

Belkide bu artık babsini dinlemeyip hayalleri,yeteneğini gösterme zamanıydı. Artık korkmamaliydi artık babasının önüne çikmliyidi o büyümemiş babasından korkup bu işlere giren Semihin  zamanıydı .

Tavancasini beline taktı ve elindeki sigarayı spor ayak kabisiyla söndürdü . Şimdi babasına ve başına açıklama yapma vaktiydi ve aynı zamanda bunu yapanı bulup gereken en büyük cezayı kendi eliyle verme vaktiydi.

........

Egemen tuttuğu direksiyonu öyle bir sıkıyordu ki elleri kipkirmiziydi , rezil olmuştu içindeki bu kın ve öfke anca kan akıtarak geçerdi oda saten böyle yapicakti altındaki Mercedesi bir yokuşun önüne çekti ve tüm İstanbulu önüne aldı .

Kemerine taktiği silahı eline aldı ve o gün o genç silahına bunları söyledi "biliyorum oğlum silahlar ihanet etmez evet yine biliyorum ki bugün olanları misli ile ödeticez, andım olsun ..... "

BAŞLANGIÇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin