Gene her sabah olduğu gibi saat 06:00'da uyandım.
soyunma odasına gidip dekolteli bir siyah mini elbise giydim ve saçlarımı dalgalandırdım.
Cemre'nin odasına gidip bağırdım:
"Cemre! Uyansana öküz!"
Uyanmıştı, yatakta dikleşip
"He Asena he?" güldüm
"Unuttun mu? Bu gün bomba bir cinayet var kızım!" Sözlerimle heyecanlanmıştı
"Doğru ya! Unutmuşum giyinip geliyorum, aşağı in kahvaltı hazırla."
Başımı onaylarcasına salladım.O koşarak soyunma odasına giderken aşağı indim ve kahve ile yumurta pişirdim, kendime ton balıklı salata yaptım, o gelene kadar bitirmiştim.
Geldi ve masaya oturup hızlıca yemeye başladı.Bulaşıkları yıkayıp yukarı çıktım ve yüzümü yıkayıp, dişlerimi fırçaladım ve muazzam bir makyaj yaptım.
Aşağı indim,
"Hadi Cemre gitmemiz lazım, ben R25'i alıyorum, sende R6'yı al veya arabayla gel." Başını onaylarcasına salladı.
Dışarı çıkıp R25'i çalıştırdım oda geldi ve R6'ya bindi, ikimizde bize atılan konuma sürdük, bu gün çok kanlı geçecekti, hedefimiz Vural Arslandı.
Ünlü bir holding sahibiydi, çok paragöz ve kadınlara düşkün bir adamdı, holdingini gösteriş olarak kullanıyordu alttan alttan uyuşturucu satışları yapıyordu, kadınları satıyordu puşt.Vural denen herifin hazırladığı partiye gelmiştik bu gün Asiye Doğan ve Simay Doğan olarak katılacaktık partiye, peruğum çok doğal duruyordu kimse fark etmezdi, motorlardan inip içeri girecektik ki kapıdaki koruma
"İsimler?" Diye sordu.
"Asiye Doğan, kardeşim Simay Doğan."
Koruma elindeki listeye baktı ve hemen içeri geçmemizi işaret etti, içeri geçtik.Karşı masada etrafında iki kızıl kadın, kucağında bir esmer güzeli vardı, puşta bak.
Cemre'ye korumaları oyalaması için işaret verdim ve bende Vural'ın yanına gittim, etkileyici bir gülüşle "merhabalar" dedim.
Kucağındaki esmeri yana attı ve ıslık çaldı "Merhaba yavrum, gel" dizine iki kere vurdu.
"Özel odanıza mı geçsek" göz kırptım. hemen ayağa kalktı ve belimden kavrayarak beni kucağına aldı ve oradan ayrıldık.Özel odasına gelmiştik, yatağa oturdu ve soyunmaya başladı.
Arkası dönüktü, çantamdan bıçak cıkardım ve arkasından sapladım, ağzını sıkıca kapatmıştım, bağıramıyordu, bıçağı sırtından çıkardım ve kulaklarını kestim, hemen ardından onun önüne geçtim ve bıçak ile gözlerini çıkardım ondan bilgi almama gerek yoktu Cemre zaten yeterli bilgiyi toplamıştı.
Bıçağı karnına sapladım ve sırıtarak
"bu bıçağı çıkarırsam kan kaybından on dakikaya ölürsün, bir milim sağa kaydırırsam iki dakikaya ölürsün hangisini seçersin?"
bıçağı çıkarıp kalbine sapladım,
"Orospu çocuğu." Lavobaya gittim ve uzerimdekileri çıkardım, yedek elbisemi giydim, delilleri kaldırdım ve bıçağımı temizledim, üzerimden çıkardığım elbiseyi yakarak cesedin üzerine attım.Odadan çıktım ve arka kapıdan dışarı çıktım. Cemreye mesaj attım ve oda dışarı çıktı. "Helal lan sana Asena'm" dedi ve güldü, bende güldüm.
Motorlara atlayıp eve gittik duş alıp giyindik ve uyuduk.