GİZEMLİ VAHŞET

22 1 1
                                    

Sabah saat 04:00'tü, dışarıda bağırışlar, polis sesleri, siren sesleri ve silah sesleri vardı.
hızla ayağa kalktım ve siyah mini elbisemi giydim, elbisemin gizli kemerine silah ve bıçak sıkıştırdım, tam o sırada içeri korkuyla Cemre geldi, sordum "dışarıda ne oluyor öyle?"
Bilmiyorum dercesine omuz silkti koşarak dışarı çıktık.
Cemre bana polislerin olduğu yeri gösterdi, ne demek istediğini anlamıştım, ona göz kırptım ve
kendimi yere atıp gerçekçi bir şekilde "ahh! Bacağım sanırım kırıldı!" diye bağırdım.
Cemre olay yerine doğru koşup ormana gitmişti, bir polis geldi ve beni kaldırıp evin içine götürdü, o beni koltuğa bıraktığında hemen ayağa kalkıp silahımı çıkardım ve kafasına silah ile vurdum bilinci kapanmıştı, onu taşıyıp Bodrum'a bağladım ve peruğumu değiştirip geri dışarı çıktım.
Ormana doğru koştum, yerde Cemrenin bandanasını buldum, hemen alıp cebime koydum, karşımda bir depo vardı, koşarak oraya girdim bana arkası dönük olan biri vardı ve kucağında Cemre vardı, ona bağırdım
"kardeşime benden başka kimse dokunamaz!" Ve adama 2 kere sıktım.
Adam yere düştü ve düşmeden önce kucağından Cemreyi aldım ve ordan çıktım.

Eve gelmiştik, Cemrenin bilinci hala kapalıydı bu sırada saat 13:00'daki cinayet için silah ve bıçakları hazırlıyordum.
Cemrenin uyandığını fark eder etmez yanına koştum ve elini tuttum,
"Güzelim, Cemre'm iyi misin?"
Gülümsedi.
"İyiyim abla merak etme."
Güldüm, "neden dikkat etmedin, o adam kimdi araştırıcam, fotoğrafını çektim zaten."
Gülümsedi "araştırırız abla hadi saat kaç hazırlanalim."
"Saat 11:30 hadi giyin yemek yiyelim çıkalım."
Ayaklandı, ben zaten üzerime kırmızı göğüs dekolteli bir mini elbise giymiştim, makyaj yapıp peruğumu taktım ve aşağı inip güzel bir kahvaltı hazırladım Cemreye, kendime her zamanki gibi mısırlı tonbalikli bir salata hazırlamıştım.

Cemre aşağı indi ve kahvaltısını yapmaya başladı, bende salatamı bitirdim ve bulaşıkları yıkadım, yukarı çıkıp dişlerimi fırçaladım ve aşağı indim, Cemre yumurtasını ve kahvesini bitirmişti ve yıkamıştı, yukarı çıktı ve dişlerini fırçalayıp geldi,
"Bugün Maserati ile gideceğiz, aynı arabada olmalıyız." Dedim
"Tamam" dedi ve dışarı çıkıp garajdan siyah maseratiyi alıp geldim, Cemre yan koltuğa bindi ve aynayı açıp rujunu tazeledi, bende son hız bize gelen konuma sürüyordum.

Varmıştık, bu gün Ezel Özmen adlı bir puşt hedefimizdi, 39-40 yaşlarındaydı, kadınları pazarlayıp, uyuşturucu satışı yapıyordu ve çocukları taciz ediyordu, herifin 4 tane karısı vardı, puşt işte ne beklersin.

Arabadan indik ve Ezeli gördük kafede masada çay içiyordu, korumaları yoktu ikimizin de yüzünde sırıtış belirdi, oraya doğru yürüdük.

Ezelin masasına vardık,
"Merhaba yakışıklı, ben Cansu Özalp buda kardeşim Defne Özalp."
Ezel etkileyici olduğunu düşündüğü bir gülüş ile
"vayy hanımlar merhabalar bende Ezel Özmen, memnun oldum."
Defneyle tokalaşırken çayına uyku ilacı attım.
Çayından bir yudum aldı ve kısık bir sesle
"Gel bizim eve geçelim, belki eğleniriz ha?" Dedim,
"Olur hanımlar" ayaklandık ve maseratiye doğru ilerledik
Ezel arka koltuğa ben sürücü koltuğuna Cemrede yanıma oturdu, Ezel uyuklamaya başlamıştı, bende ormandaki depoma sürdüm.

Varmıştık, Ezel hala uyuyordu.
Ezeli kucağıma aldım ve Cemreye
"Bıçak,silah çantasını getir güzelim sen." Dedim ve başını onaylarcasına salladı, ben depoya girdim ve Ezeli sandalyeye bağladım, ağzı açıktı.

Yaklaşık 30 dakika sonra uyandı, önce etrafa bakındı sonra bize, bağırarak "burası neresi lan!" Dedi.
Öne atılıp "bağırma 7 ceddini sikerim senin!" Yüzüne yumruk attım.
Yüzü sağa düşmüştü, "napıyorsun lan sen" dedi.
Cemre öne atılıp bıçak ile omzundan eline kadar bıçakla kesti, Ezel bağırıyordu "hasta sürtük!" şimdi ebesini sikmiştim. Cemreyi kenara çekip ezelin önüne geçtim elimdeki bıçak ile dilini ve dudaklarını kestim.
"Hasta sürtük demeden önce düşünecektin hayatım." Diyip sinirle güldüm. Cemreyi çağırıp karnını işaret ettim, Ezelin önüne geçip bıçağı karnına sapladı ve geri çekti, Ezelin önüne geçtim ve gözlerini bıçak ile çıkardım ve kulaklarını kestim, Cemreye yan taraftan testere verdim ve kollarını işaret ettim, Cemre hemen Ezelin kollarını kesti, bu sefer testereyi ben alıp Ezelin kafasını kestim. Cesedi saklama gereği duymadık, delilleri yok ettik ve sadece ceset bıraktık, oradan çıktık ve eve gittik.

"Ne eğlendik bee" dedi Cemre gülerek
Bende aynı şekilde gülerek
"evet çok eğlenceliydi ya." Dedim
İkimizde duşa girip giyinip salona indik, film açtık ve izlemeye başladık, Cemre film boyu susmayıp karakterler hakkında bir sürü iyi kötü yorum yaptı bende onu dinledim. Hep sus dedim ona ama bir gün gerçekten susarsa ölürdüm.
Cemre benim tek zaafımdı, ailemizi öldüren ben olmama rağmen hep beni sevdi ve haklı buldu.

Cemrenin uykusu geldiği için yattık, Cemre her gece kabus görüyor diye bu gece onunla yattım ve onun saçlarını okşarken uyuya kaldım.

CİNAYET MASASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin