Grow up

245 36 11
                                    

"Çok iyi gidiyorsunuz."

- ? -

Kulüpler tek tek hazırladıkları münazara, tanıtım ve bilgi yarışması gösterilerini sergiledikten sonra en son çıkacak olan müzik kulübünü bekliyorlardı. Aslında müzikle falan ilgilendikleri yoktu, sadece merak ediyorlardı o baş belalarının iyi bir iş çıkarıp çıkaramayacağını.

Gençler teker teker yeni abartılı görünümleriyle sahne arkasında hazırlanırken, Jimin onları kontrol etmeye gitti.

Tek tek hepsine baktı, iyi görünüyorlardı. O sırada birinin olmadığını farketti. "Eksiksiniz." Dedi kaşlarını çatarak.

Çoktan hazır olan Jeongin mahçupça yanıtladı. "Sanırım okuldan ayrılmaya karar verdi."

Diğerler i de suskunca ona katılınca, Jimin stres içinde çıktı dışarı. Daha düne kadar her şey mükemmeldi, ne oluyordu? Durumu Yoongi'ye anlattığında son noktaya kadar gelip, burada pes ettiği için sinirlendi gence.

Altında mutlaka bir sebep olduğunu düşünerek müdürün odasına gitti ve öfkesini gizleyemeden emir verir gibi konuştu. "Klübümden bir öğrenciye ulaşamıyorum. Velisini arayın."

"Ahh o bana gelmeyeceğini söyledi. Ne yazık, seneye okul çok sessiz olacak."

- 2 hafta önce -

Gençler şarkılarını çok iyi yapmış olsalar da, ve hatta Yoongi'den bile övgü almış olsalar da bir türlü sahnede prova yapamıyorlardı. Sebebi diğer kulüplerin de değerlendirme için sahnede çalışıyor olmasıydı, sıra asla onlara gelmiyordu. Ayrıca diğer kulüpler müdür için daha önemliydi. Onlar için vakit yaratmıyordu.

Yoongi sonunda sıra beklemekten sıkılıp ortaya bir fikir attı. "Barda performans sergilemek ister misiniz?"

Gençler bu fikire çok sıcak bakmıştı. Eğlenceli olurdu. Yoongi mahçup olarak bir arkadaşını aradı ve mahçupca konuştu telefondaki ile.

"Taehyung, biliyorum çok şey istedim senden ama bir gece öğrencilerimin sahneye çıkmasına müsade eder misin?"

"Evet hyung çok şey istedin, ama o keratalardan biri daha önce sahneye çıktığında alkışlar susmadı. Gelsinler ama öğrenci gibi görünmesinler mümkünse."

Yoongi telefonu kapattıktan sonra ertesi gün sahneye çıkacaklarını söyledi. Ayrıca okul formasıyla değil de kendilerini daha olgun gösterecek şeyler giymelerini tembihledi.

Gençler ertesi gün çıkışta çantalarında getirdikleri giysileri giydiler ve sigara içip gittiler kulübe.

Orası Jeongin, Yongbok ve Minho'nun çalıştığı yerdi, o yüzden o kadar erken gitmişlerdi. Ayrıca Jimin ve Yoongi de onları dinleyecekti. Diğerleri çalışmaya başlamadan bir prova aldılar. Tahmin ettiklerinden çok daha iyiydi. İki kere kaydedilmiş haliyle, sonra da melodiyle pratik yaptılar. Jimin övdü onları, cidden kusursuzdu.

Yoongi hepsini getirdiği gibi geri götürmeyi planlıyordu ama tahmin ettiği gibi burada kalıp eğlenmek istediler. Onlara izin vermek istemedi, arkadaşına zorluk çıkarmak istemiyordu. Jimin ona yanaşıp mırıldandı. "İşin yoksa biz de kalıp gözetmenlik yapalım işte. İçmelerine izin vermeyiz."

TROUBLEMAKERS/ STRAY KIDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin