Umbrella

363 50 39
                                    

"Haha! Eğlenceli olacak..."

- ☂️ -

"Siz geride durun, ben hallederim." Dedi Changbin. Ancak çoktan Seungmin yapılı gençlerden birinin sırtına atlamıştı. Peşinden diğerleri de daldı. Sandığının aksine, hepsi sağlamdı aslında. Yöntemleri farklıydı, bazıları yumrukla saldırırken bazıları da çimdikleyip ısırıyordu.

Yongbok sonunda kurtardı kendini, Chan'ın onu çekip çıkarması sayesinde. Köşede bir basamağa oturdu ve kendini sakinleştirmeye çalıştı. Saçının çekilmesinden nefret ederdi.

Jisung da hırpalanmalardan kurtuldu çünkü Minho ve Hyunjin onu tepeleyen grubu yumruklayarak dağıtmıştı. Sonunda şartlar eşit olduğundan güzelce kavgaya girdi.

Yapılı olanlardan biri biraz geride duran Jeongin'in üzerine yürüdü, sonuçta kolay lokmaydı. Vurduğu kişiyi tek yumrukta bayıltan Changbin farketti bunu, bu yüzden onu savunmak için oraya yöneldi ama Jeongin birden suratının tatlılığından zıt, sert bir tekme attı genç adamın penisine. Sendeleyip yere çöktü.

"Böyle yaparsan insanları çocuksuz bırakabilirsin." Dedi Changbin. Buna karşılık doğrulan gencin karın boşluğuna bir tekme daha atarken konuştu Jeongin. "Böyle piçler üremesin zaten."

Sonunda herkesi pert etmişlerdi ki, okuldan yeni çıkan öğretmenlerden biri onları gördü. Ve tabii ki hemen ardından müdürün odasına gitmeleri söylendi. Sonuçta hırpalanan tek grup yerde yatanlardı.

Sonunda müdürün odasına girdiklerinde, müdür bunu beklermiş gibi sordu. "Yine ne bok yediniz?"

"Aşağıda bir kaç kişiyi feci hırpalamışlar." Diye açıkladı öğretmen.

Elbette karşı çıktı Yongbok. "Bu okulun öğrencisi olmadığı halde üniformamızı giymişti ve Jisung'u taciz ediyordu. Kendimizi savununca da adam topladı bizi dövmek için, izleselerdi de pertimiz mi çıksaydı?"

"Lee Yongbok, sen geçen sefer buradaki konuşmamıza dahil olamamıştın. Tekrar etmeyeceğim, ancak diken üstünde hissetseniz iyi olur. Bu okul sessiz sakin öğrencileriyle bilinir, o yüzden elbette durum ne olursa olsun size uyarı vereceğim. Yine tek bir kağıda özür yazısı yazıp imzalayın. Atılmanıza son üç uyarı, dönem bitmeden sizi atmak zorunda bırakmayın beni."

Müdürün onlara bir kağıt uzatarak konuşmasıyla iyice sinir oldular. Bu sefer cidden haksız değillerdi. Yongbok tekrar kendini savunmak üzereydi ki onu kolundan tutup durdurdu Chan. "Boşver, imzalayalım."

Onun bu kadar vurdumduymaz olmasına da şaşıyordu, yine de diğerlerinin de aynı fikirde olduğunu görünce kabul etti.

Kağıdı alıp okulun arkasındaki merdivene oturdular. Yine her biri imzaladı kağıdı. Herkesten önce Yongbok bir dal sigara yaktı. O hala kavganın etkisindeydi. Hepsi de biraz öfkeliydi. Bağımlı olma adımlarının en tehlikeli evresindelerdi, öfkelerini bir kaç dal sigaranın dindirebileceğini sandıkları evre. Her biri birden fazla sigara içti.

Son dallarının yarısındayken Jeongin aniden gülmeye başladı, sonra ortamın cidddiyetini bozmamak için kendini susturmaya çalıştı ama peşinden Seungmin de kahkahasını tutamadı, sonra hepsi kıkırdamaya başladı.

"Nasıl da süründüler ama!" Dedi Jeongin, Yongbok'un da yüzü gülmüştü sonunda. "Uzaktan bakınca bir çeteye benziyordunuz."

TROUBLEMAKERS/ STRAY KIDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin