SAVAŞÇI KOÇLAR

959 14 2
                                    

Öncelikle Koç burcunun en kendine Müslüman burç olduğunu belirteyim. Ne Yengeç gibi ana-baba düşkünüdür, ne Terazi gibi aşkı için dağları deler, ne de Kova gibi hümanizme gönül vermiştir. Bu da yetmez gibi bencildir bunlar. Kendilerinin işine yarayacak bir iş varsa varını yoğunu ortaya koyup çabalarlar.

Hırsları, cesaretleri ve diğer tüm liderlik vasıfları ile oldukça ihtişamlı bir burçtur Koç. Gezegeni Mars olduğundan savaşçı bir yapısı vardır. Kafasına koyduklarını yaparlar. Hem de gerekirse yaka yıka ilerlerler başarma yolunda.
Bu sadece kendine çalışan yapısına rağmen, her daim Koç burcu kalplerimizi kazanır. Çünkü Koç sizin en eğlenceli arkadaşınız, en cesur tanıdığınız ve -yeterli değeri kazanabilmişseniz- sizin uğrunuza savaşacak kişidir.
Zoru sever Koç burcu. Onu elde etmek, içlerindeki bu hırs ve başarma azmiyle oldukça kolay olabilir fakat son derece aceleci ve sabırsız oldukları için, bu zorlu yolda çabucak bıkarlar. Yeni maceralara yol açmak ve eski emeklerini geride bırakmak, onlar için pek de önemli değildir.
Ancak belirli bir yaşa geldikleri zaman, geçmişte heba ettikleri şeylerin farkına varıp bir toparlanma sürecine girerler. Zengin olmak, başa geçmek ve emir vermek en temel ihtiyaçlarından oluverir.
Koç insanı iyi niyetli ve delikanlı bir burçtur fakat öfkeleri onları en çok zarara uğratan özelliklerinden biridir. Çünkü etkisi altında kaldıkları Mars son derece yakıcı ve sert bir güçtür. Fakat korkacak bir şey yok, onların öfkesi saman alevi gibi hemen söner.

ASTROLOJİ REHBERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin