Zodyak'ta 4 adet element bulunur. Bunlar; ateş, su, toprak ve havadır. Her element, insanın karakterine ayrı bir özellik katmaktadır.
Ateş grubuyla başlayalım:
Koç, Aslan ve Yay burçları bu gruba mensuptur.
Ateş elementi kişinin canlı ve güçlü bir profil çizmesini sağlar. Bu kişiler özgürlüklerine düşkün, hırslı, lider vasıflı, cesur, atak, egoist, kendi gücünün ve yeteneklerinin farkında olan kişilerdir. Onların tepkilerini sert bir biçimde ortaya koyuşları, içlerinden gelen anlık dürtülere göre hareket etmelerinden gelir. Kimi zaman pişmanlık yaşasalar bile... Lütfen, onlar ateş grubu! Kendilerini toplamayı çok iyi becerirler.
Su grubu:
Yengeç, Akrep, Balık burçları.
Eğer su grubunun etkisi altındaysanız, duygusal bir kişiliğiniz olduğu su götürmez bir gerçektir. Kendi iç dünyanızda yaşamak, dışarıya kapılarınızı açmaktan daha çekici gelir her zaman. Hırslısınız fakat her duyguda olduğu gibi, bunu da içinizde yaşamayı seversiniz. Hayal gücünüz gelişmiştir ve analizci bir düşünce yapısına sahipsiniz. Hassas ve alıngan bir yapınız vardır çünkü somut gerçeklikten çok duygulara ve içinize doğan hislere göre hareket edersiniz. Ve bu hisler genellikle sizi hiç yanıltmıyor!
Hava grubu:
İkizler, Terazi ve Kova burçları Hava grubudur.
Akıllı ve pratik zekalı oluşları onlara doğuştan gelen bir yetenektir. Entelektüeldirler ve konuşma becerileri onlara verilmiş en büyük hediyedir. Öğrenmeyi ve bu öğrendiklerini insanlara aktarmayı severler çünkü. Gezmeyi ve kalabalığı severler. İşlerine birinin burnunu sokmasından, kısıtlanmaktan nefret ederler.
Toprak grubu:
Başak, Boğa ve Oğlak burçları.
Öncelikle 4 element arasından en güvenilirinin siz Topraklar olduğunu söylemek istiyorum.
Güçlü bir iradeniz var ve pratik zekanız bununla birleştiğinde çok iyi işler başarabiliyorsunuz. İplerin elinizde olması hoşunuza gider fakat bunun sebebi egonuz değil, mükemmeliyetçiliğinizdir. Sağlık konusunda gereksiz kuruntularınız olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASTROLOJİ REHBERİ
No FicciónHerkesin hakkında az çok bilgi sahibi olduğu astrolojiyi, size tüm gerçekleri ve ayrıntılarıyla açıklayan bir rehber arıyorsanız, bu kitabı hemen kütüphanenize ekleyin!