LİDER ASLANLAR

738 12 1
                                    

Dur yolcu! Önce bir egonu çek, öyle konuşalım.
Siz Aslanlar yok musunuz? Çok iyisiniz, hoşsunuz, hatta süpersiniz! Ama şu kendini beğenmişliğiniz, kendinizi en kıymetli sanışlarınız olmasa keşke.

Delikanlılık desen sizde, cesaret desen sizde, hele cömertliğiniz, görmezden gelinecek gibi değil. Bir kere babacansınız. Arkadaşlarınızı korur kollar, onlarla gerekirse tüm malınızı mülkünüzü paylaşırsınız. Amaaa çok önemli bir şartlarınız var tabii ki: İlgi ve saygı.


Arkadaş grubunuzda veya girdiğiniz bir ortamda siz ilgi odağı olmazsanız, insanlar sizin konuşmalarınıza kulak asmazsa, hele ki bir başkasını el üstünde tutarsa vay hallerine.

Bir de sahiplenme huyunuz var. "Her şey benim olsun." felsefesiyle hayatınızı yönlendirdiğiniz için, kaleminizden tutun, arkadaşınıza kadar her şeyi sahiplenirsiniz.

Sizden yardım isteyen birisi asla geri çevrilmez. Sadece biraz egonuzu tatmin etmesi gerekir. Gerçi sizin bu egonuz, öteki Ateş burçları olan Koç ve Yay gibi bir ego değildir. Kendinizi kusurlarınızla ve güzelliklerinizle, olduğu gibi seversiniz ve bunun sonucunda biraz övgüye ihtiyaç duyarsınız.

Aslında sizden iki farklı karakter çıkar. Biri gurur, mertlik, cömertlik gibi özellikler katarken öteki, gösteriş budalası, kibir havuzunda yüzen bir tip olmanızı sağlar. İkinci karaktere sahip olanlar ise, genelde yaptığı iyilik ve yardımları, herkesin görebileceği şekilde yapar. Sadece şanı, ünü yürüsün diye Aslan'ın üstün özelliklerini kullanır. 

Ayrıca Aslan'lar farklı olmayı ve farklı davranmayı severler. Çünkü kendilerinin diğer herkesten daha üstün olduğuna emindir. İki karakterdeki Aslanlar da bunu düşünür fakat ayın aydınlık tarafında olan birinci tip Aslanlar, bu fikirlerini içinde yaşayıp, yansıtmamayı seçmiştir.

ASTROLOJİ REHBERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin